Már nem D. Tóth Kriszta a WMN ügyvezetője
Október 1-jétől jelentős változás történt a WMN-nél: D. Tóth Kriszta, a médiavállalat alapítója és eddigi vezetője átadta a cég mindennapi operatív irányítását Molnár Zsuzsának, aki korábban a digitális üzletfejlesztési feladatokat látta el, írja a Media1.hu.
A tízéves fennállásához közelítő vállalat ezzel új vezetői struktúrát vezet be. DTK ugyanakkor továbbra is része marad a csapatnak, mint kreatív igazgató, és elsősorban a friss ötletekre, tartalmakra és új formátumokra koncentrál majd.
A WMN által kiadott közlemény szerint a változások fő célja a hatékonyabb működés és a friss, innovatív tartalom előállítása. A vállalat jelenleg több platformon is aktív, így például a YouTube-csatornájuknak már 200 ezer feliratkozója és havonta félmillió nézője van.
Emellett a csapat két televíziós csatorna számára is készít műsorokat, továbbá az írott és audiovizuális tartalmak mellett egyre több, kifejezetten a közösségi média különböző felületeire készülő anyaggal jelentkeznek. A TikTokon jelenleg 25 ezren, a Facebookon 245 ezren, míg az Instagramon közel 100 ezren követik a magazint, így havonta több millió embert érnek el organikusan.
Ennek fényében D. Tóth Kriszta a kreatív irányra és a tartalmi megújulásra összpontosít, míg Molnár Zsuzsa – aki február óta dolgozik a WMN-nél digitális üzletfejlesztési vezetőként – átveszi az operatív teendőket. A cég szerint ezzel az új vezetői struktúrával hatékonyabban tudják megvalósítani a jövőre tervezett nagyszabású projekteket.