Gyurcsány a Fidesz-kampányról: Ha a primitívség légyölő lenne, már kihaltak volna a szegény rovarok
Gyurcsány Ferenc a Facebookon reagált a Fidesz videós kampányára.
A Népszavát idéztük korábbi cikkünkben, hogy a lap utánakeresett:
a Facebook hivatalos nyilvántartása szerint május 15-e óta a Fidesz kétszer is kiemelte pénzért a videót. Eddig 1,45 millió forintot költöttek csak itt rá, összesen pedig hét nap alatt majd 7 milliót költött reklámra a teljes közösségi médiában a kormánypárt. Ez a lap szerint kiemelkedően nagy összegnek számít.
A Telex is megnézte, hány embert értek el a videók:
- A Gyurcsány Show, Youtube: 973 ezer megtekintés
- Karácsony Gyurcsány embere, Youtube: 547 ezer
- A Gyurcsány Show, Facebook: 1 millió
- Kicsoda valójában Karácsony, Facebook: 600 ezer
„...Nincs se titkos, se másmilyen forgatókönyv, amit én írnék. Közös akarat van, hogy tisztességes versenyben válasszuk ki Orbán kihívóját, a holnap miniszterelnökét. Tudom, hogy nehéz ezt a Fideszben megemészteni. Mert ott nincs verseny. Ott kiválasztás van. Orbán választ. És akkor legyen világos: Gyurcsány ebben se hasonlít Orbánra.”