hirdetés
FIlmsztárok, akik Hollywood nélkül is kőgazdagok lennének – íme a vállalkozásaik
Van aki alkoholban utazik, mások induló vállalkozásokba fektetik pénzüket.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2019. május 12.


hirdetés

Hajlamosak vagyunk azt hinni, hogy egy-egy ismert színész, zenész, vagy celeb csakis abból él, amiről éppen ismerjük, pedig a valóság egészen más. Akadnak olyan hírességek, akik Hollywood nélkül is vígan megélnének, habár az onnan szerzett tőke azért biztosan jól jött a vállalkozások elindításához.

Őket szedte csokorba az msn.com, íme Hollywood legügyesebb vállalkozóinak listája:

Ashton Kutcher nem csak a vígjátékokkal keres pénzt: korai befektető volt többek között az Uberben, az Airbnb-ben és a Spotify-ban is.

Gwyneth Paltrow életmód-márkája, Goop, milliókat hozott a sztárnak. A Goop gyakran viccek tárgya, mert sok vitatható termék és cikk köthető hozzájuk a vaginagőzöléstől, a halandók számára elérhetetlen árú termékekig, de Paltrow végül meggyőzte a befektetőket, hogy ez ígéretes üzlet. 20 millió dolláros kockázati tőkebefektetést szerzett, és habár a nyereségességéről nincsenek információk, tény, hogy a vállalat folyamatosan növekszik.

Beyoncé egy tech-befektető, aki a zenei karrierje és divatmárkája mellett alapkezelő társasága legalább 150.000 dollárt fektetett a Sidestep nevű alkalmazásba.

Az alkalmazás összesen 1,7 millió dollárt hozott, és 2017-ben több mint 2 millió dollár volt az eladások száma, ami az előző évi eredmény tízszerese.

<
A cikk folytatódik a következő oldalon
>


KÖVESS MINKET:





hirdetés
A kínos starbucksos poháron poénkodott Emilia Clarke is a Trónok harca 4. része után
A sorozat rendezője, Hauke Richte a Varietynek elárulta, hogy sajnos nem ritka, hogy a felvétel helyszínén marad egy-két oda nem illő elem.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2019. május 09.



A Trónok harca rajongói már javában élvezik a sorozat 8. évadát, ami egyben az utolsó is, azonban a rajongók különös dologra lettek figyelmesek nemrég. A 4. részben nem végzett elég alapos munkát a stáb, ugyanis a forgatás helyszínén maradt egy Starbucks-pohár.

A bakit követően annyi hozzászólás érkezett, hogy az HBO inkább kivette a jelenetet a részből, de még a Trónok harca szereplői is ezen poénkodtak.

Emilia Clarke, aki saját vallomása szerint rajong a Starbucksért, vicces posztban emlékezett meg a ciki jelenetről.

Lapozz a posztért:

<
A cikk folytatódik a következő oldalon
>


KÖVESS MINKET:



hirdetés
Így hangzik a világhírű szerelmes dal az élőszereplős Aladdin filmből
Az 'A Whole New World' (Egy új élmény) videóklipje két napja jött ki, eddig tízmillióan látták. Elolvadtunk.
Seventeen - szmo.hu
2019. május 11.



Most már tényleg visszafojtott lélegzettel várjuk a május 24-én érkező, élőszereplős Aladdint! Az 1992-es rajzfilm káprázatos mozifilm-remake-jével a hatalmas sikerű “A szépség és a szörnyeteg” után a Disney egész biztosan megint nagyot fog dobni. A keletiesen varázslatos film legújabb trailere márciusban jött ki, és minden eddiginél többet tudunk meg belőle.

A címszereplőt alakító, sármos Mena Massoud mellett végre láthatjuk Jázmin hercegnőt (Naomi Scott), és jócskán megvillantja dögösen kék dzsini-testét és pazar humorát a csodatévő szellem, azaz Will Smith is!

Aladdin és Jázmin hercegnő csodás szerelmes dalát pedig nem más énekli, mint a volt One Direction-tag, Zayn Malik és Zhavia. Íme a dal, többet nem is mondunk.


KÖVESS MINKET:




hirdetés
Ciki vagy menő a Szelfimúzeum? – kipróbáltuk és mérlegeltünk
A hely, ahova fotózkodni járnak az emberek, és mindig dugig van.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2019. május 10.



Ha meghallom a múzeum szót, az első asszociációm valami értékes alkotás egy menő művésztől, egy gondosan berendezett, steril terem, a „ne nyúlj hozzá”- felirat, meg a telefonom némító gombja, amit azonnal megnyomok, ha átléptem a bejárat küszöbét. Nos, ezek közül egyikkel sem találkozhat az, aki jegyet vált a Paulay Ede utcában található Szelfimúzeumba. Sőt, tovább megyek: még csak nem is egy művész, mondjuk szelfizés nagymestere (van ilyen?!) kerül itt a középpontba, hanem egyenesen maga, a látogató.

Ugyanis ez a múzeum csak és kizárólag azért jött létre, hogy a vendégek mindent elkövessenek, amit egy hagyományos múzeumban nem tennének meg: hangoskodhatnak, mezítláb rohangálhatnak, piszkálhatják és átrendezhetik a dekorációt, és legfőképpen: SZELFIZHETNEK.

Ellentétes érzelmeket vált ki belőlem a tény, hogy valaki a szeflizésre épít egy komplett tárlatot (már, ha lehet annak nevezni). Most tényleg van abban művészeti érték, hogy az ember egy szelfi-bottal hadonászik, és az X+3 db 0 követője kedvéért keresi az előnyösebb profilját?

Dr. Jekyll és Mr. Hyde módjára harcolok magammal. A konzervatív és sznob énem dühöng, amiért a múzeum szóval illették ezt a helyiséget és még pénzt is kérnek érte, a média-szakos, haladó gondolkodású énem pedig zseniálisnak tartja az ötletet. Lilla és Balázs, a múzeum alapítói egyértelműen megtalálták a piaci rést, ennek hála folyamatos teltházzal üzemeltetik pár szobás ingatlanjukat.

Ők belátták azt, amit a konzervatív énemnek nehéz: a szelfizés a kortárs popkultúra egy igen fontos eleme, tökéletes alap egy jól menő vállalkozáshoz. Ugyanis van rá kereslet, nem is akármilyen.

A Szelfimúzeumba jár mindenki, akinek új profilkép kell, aki lánybúcsút vagy szülinapi bulit szervez, vagy csak frissíteni szeretné a Tinder-profiljára feltöltött fotóit.

Pózolnak a porcelán lovon, pózolnak a cukorkákkal teli kádban, pózolnak a plafonról lógó banánok között, és a színes lépcsőn is.

Fotózzák egymást, fotózzák magukat vagy fotózzák a berendezést, és meg kell hagyni, garantáltan izgalmasabb az Insta-feedjük, mintha otthon szelfiznének a fürdőszobában. A termeket elképesztő kreativitással rendezték be, a Z és Alfa generáció igényeire szabva: legyen színes, vidám, és mutasson jól az iPhone apró képernyőjén is.

Ha valaki továbbra is szkeptikus lenne – vagy azzal jönne, hogy bezzeg régen fára másztak a gyerekek – a Szelfimúzeum védelmére kell szállnom.

<
A cikk folytatódik a következő oldalon
>


KÖVESS MINKET:




hirdetés
Íme Ed Sheeran és Justin Bieber közös száma - egy nap alatt már többmillióan hallgatták meg
Nektek hogy tetszik?
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2019. május 10.



A mindössze 28 éves Ed Sheerant nem véletlenül hívják napjaink egyik legnagyobb zenészének. Olyan slágereket köszönhetünk neki, mint a „Perfect”, a „Thinking Out Loud”, valamint a 2017-es év legnagyobb slágerét, a „Shape of You”-t, amely rekordot döntött a Spotify-on a maga 2,1 milliárdos hallgatottságával, a hozzá készült videóklipet pedig 4,1 milliárd néző látta a YouTube-on.

Legutóbbi albuma „÷” címmel jelent meg 2017-ben, és azóta minden idők egyik legsikeresebb lemeze lett az Egyesült Királyságban.

Ed élő fellépéseivel is mindenkit lenyűgöz. 2015-ben zenekari kíséret nélkül töltötte meg a Wembley stadiont, ezzel hivatalosan is beírva magát a történelembe. Az idei Sziget fesztivált az ő teltházasnak ígérkező koncertje nyitja majd meg Budapesten.

Az alig 25 éves Justin Bieber 2009-ben robbant be a zenei világba, karrierje azóta is töretlen. A többszörös Grammy-díjas énekes-dalszerzőnek köszönhetjük többek közt a „Despacito” remixet, a „What Do You Mean” című dalt és a Major Lazer-rel közös „Cold Water”-t is.

VIDEÓ: Ed Sheeran & Justin Bieber - I Don't Care


KÖVESS MINKET:






Szeretlek Magyarország
Letöltés
x
Töltsd le a Szeretlek Magyarország mobil alkalmazást, hogy elsőként értesülhess a legfrissebb hírekről!
x