Úgy veszik a pillanatragasztót, ami csúnyán beleragadt egy amerikai nő hajába, mint a cukrot
Az egekbe szöktek a Gorilla Glue eladásai, miután néhány napja egy nő arról panaszkodott, hogy pillanatragasztóval kente be a haját, írja az Ad Age.
Miután éppen kifogyott otthon a hajlakk, Tessica Brown úgy döntött, hogy a ragasztóval rögzíti frizuráját. A fixálás annyira jól sikerült, hogy
A marketinges szaklap szerint csak az Amazonon 4378 százalékkal nőtt a Gorilla Glue-ra keresők aránya a botrány előtti időszakhoz képest, az értékesítési rangsorban pedig 129 százalékot javítottak. A Google-ben a ragasztógyártóra keresők száma az ötvenszeresére nőtt februárban az előző havi adatokhoz képest, mindez pedig az értékesítésben is ugrásszerű növekedést ért a cégnek.
Mindez annak fényében kiugró, hogy a Gorilla Glue egyetlen dollárt sem költött ebben az időszakban hirdetésre. A vállalat pusztán kifejezte sajnálatát a történtek miatt a pórul járt nőnek.
Ugyanakkor az iSpot szerint tavaly február első két hetében 400 ezer dollárt költött reklámra a cég, mely az egész évre tervezett 14,4 millió dolláros reklámbüdzsé előre tervezett része volt.
A Gorilla Glue vezérigazgatója az Ad Age-nek azt mondta, hogy a történtek után sem változtatnak az idei médiaterven, egyben Mark Mercurio azt is jelezte, hogy a történtekkel kapcsolatban nincs több mondanivalója a cégnek.
Szakértők szerint a ragasztógyártó marketingesei a lehető legjobban kezelték a váratlanul ölükbe pottyant lehetőséget. Ráadásul külön szerencse, hogy a történet happy enddel ért véget, és senki sem halt meg. Így a Tessica Brownnal történt hétköznapi katasztrófa óriási reklámkampány lett a Gorilla Glue számára, amiből hosszú távon is táplálkozhat a márka, melynek termékéről már mindenki tudja, hogy nem csak üres ígéret a szupererős ragasztóhatás.