hirdetés

FELFEDEZŐ

Orbán Viktornak saját logója lett

A miniszterelnök szombaton leplezte le a piros, fehér és zöld színekből álló V betűt az Instagram-oldalán.

Link másolása

hirdetés

Saját, személyes logója lett Orbán Viktornak. A miniszterelnök szombaton leplezte le a piros, fehér és zöld színekből álló V betűt az Instagram-oldalán.

Az ezt követő posztoknál pedig látszik, hogy mind a fotók, mind a videó esetében is használták már. A fotóknál a bal alsó sarokban a neve mellett jelenik meg az új logó, míg a kötcsei piknikre való érkezéséről szóló videóban a jobb felső sarokban látható.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Orbán Viktor (@orbanviktor) által megosztott bejegyzés

hirdetés


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

Címlapról ajánljuk

Címlapról ajánljuk


hirdetés
FELFEDEZŐ

Évek óta gipszkarton falat eszik egy michigani nő, senki nem tudott a függőségéről

Nicole már az ízük alapján meg tudja különböztetni a gipszkarton falakat.
Fotó: tlc uk/YouTube - szmo.hu
2021. október 27.


Link másolása

hirdetés

Közel ezer négyzetméternyi gipszkarton falat evett meg saját házában hét év alatt egy amerikai nő – írja a Daily Star. Nicole-nak már akkora rutinja van a falevésben, hogy az egyes falak ízét is meg tudja különböztetni.

A michigani Nicole furcsa függősége a krétával kezdődött, ám hamar a gipszkarton felé fordult.

„Imádom a gipszkarton falak illatát, textúráját, ízét. Általában hetente 3,2 négyzetméternyit eszek meg”

– mondja a nő, aki saját otthona mellett a barátai és a nagymamája lakásából is szokott nassolni.

Nicole azt is elmondta: a függősége, amiről a környezetében senki nem tud, az édesanyja halálakor érte el a mélypontját. Egyedül nagybátyjának vallotta be az igazságot, aki sürgette, hogy kérjen orvosi segítséget. A gipszkartonfalban üvegszálak, sav és szilícium-dioxid található, ami kiválthat allergiás reakciókat, hasmenést és akár rákos megbetegedést is.

hirdetés

Az orvosi konzultáció során a nő bevallotta, elsősorban a szorongását csillapítja a falevéssel. Dr. Theresa Vettese elmondta:

„Az egyik legsúlyosabb dolog, ami megtörténhet, hogy elzárul a bélrendszere, ami nagyon komoly következményekkel járhat. A gipszkartonban található összetevők mérgezőek, és a későbbiekben rákot okozhatnak. A jó hír, hogy nem találtam betegségre utaló tünetet, ám ha nem áll le, a jövőben bizonyára kialakul majd.”

Nicole-t megrázta az orvosnál tett látogatás, aminek hatására úgy döntött: megpróbál szembenézni a függőségével.

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
FELFEDEZŐ

Szavazást indított a Blikk, legyenek-e továbbra is meztelen nők a lapban

Az olvasóikra bízzák a döntést: kíváncsiak még a nap lányai meztelen fotóira?

Link másolása

hirdetés

Az idők szelei egészen máshogy fújnak a Blikk szerint, változik a közízlés és a médiafogyasztási szokások is. Akik régóta a bulvárlap olvasói, emlékezhetnek a nap lánya rovatra, amely mindig egy csinos meztelen lányról készült fotó volt.

Most már a Blikk szerkesztősége is érzi, hogy a tomboló egyenjogúság és polkorrektség idején, bicskanyitogató lehet meztelen nőket áruként mutatni. Azonban erről a kérdésről nem akartak egyedül dönteni, ezért szavazást indítottak az olvasóik számára. Mi legyen a meztelen lányok sorsa?

A bulvárlap állítja, hogy nem ők találták ki ezt a rovatot, mivel az angolszász sajtóban ennek nagy hagyománya van. A Page 3 lányok például legendássá váltak a The Sun lapban.

1994. március 1-jén először vehették kézbe az újságot az olvasók, s egyet lapozva máris ott találták a ruhátlan hölgyet. Közel nyolc évig meg is őrizte ezt a helyét, amikor is – egészen pontosan 2002. január 3-án – kiköltözött a címlapra, hogy ott domborítson tovább. 13 évig szerepelt itt, 2015. március 6-án azonban, miután több tízezer olvasónk szavazott így, visszakerült a 3. oldalra, és azóta is ott csábít
- írta le a rövid nap lánya-történelmet a Blikk.

A rovat védelmére szól a szerkesztőség szerint, hogy fiatal tehetségeknek adtak ezzel a szerepléssel lehetőséget, hogy elindítsák karrierjüket. Larion Zoé 2011-ben szerepelt a lapban, majd ezután lett modell.

Mivel „megkopott a nap lányának fénye”, ezért most az olvasóktól várják a döntést: menjenek vagy maradjanak a lányok? A szavazatokat [email protected] e-mail-címre várják a hétvégéig.

hirdetés

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:


hirdetés
FELFEDEZŐ

Egyszerre végezte el az egyetemet az angol négyes ikrek három tagja

Ugyanazon az egyetemen végeztek, mint az anyjuk, őt követik a nővéri pályán.

Link másolása

hirdetés

A 21 éves ikrek, Anjel, Aneetta és Aleena Shibu Mathew most végeztek a Suffolki Egyetemen, ahol három évig tanultak nővérnek. Minderre az édesanyjuk, Joby inspirálta őket, aki 2017-ben végezte el ugyanezt a nővérképzést, most már az ipswich-i kórházban dolgozik. A negyedik iker, Aneesha pszichoterapeutaként végzett a University of East Anglián, természetesen ő is részt vett a nővérei diplomaosztóján.

Az ikrek 2000-ben születtek, ezután a szüleik Angliába költöztek 2007-ben, ahova a lányok 2008-ban követték őket. Eredetileg India déli részéről származnak, ahol az anya, Joby már megszerezte a nővéri képesítést, ami után dolgozott is Indiában és a Közel-Keleten. A briteknél viszont újabb képesítést szerzett 2014 és 2017 között.

Az egyik lánya megkérdezte, hogy mikor hordhat ő is köpenyt, azóta eljött ez a nap.

A három iker most ugyanott dolgozik nővérként, ahol az édesanyjuk, Anjel a kardiológián, Aneetta a szívsebészeten, Aleena pedig az alvástudományon. Ez utóbbi az a kórházi tevékenység, amikor a beteg agytevékenységét éjjel, alvás közben vizsgálják az orvosok.

A lányok elmondták, hogy nem volt könnyű leküzdeni az egyetem nehézségeit, de nagyon örülnek, hogy egyszerre megcsinálták. Továbbá azt is remekül élik meg, hogy tudják egymást segíteni a hétköznapokban, különösen fontos volt ez nekik a koronavírus idején, amikor hatalmas teher nehezedett az egészségügyre. Végezetül anyjukat dicsérték, akire nagyon büszkék, hogy el tudta végezni a képzést amellett, hogy felnevelte őket.

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:


hirdetés
FELFEDEZŐ

Lecserélnéd rossz szokásaidat egy álomutazásért?!

Fontos, hogy tudatosan odafigyeljünk a szokásainkra és inkább azokat építsük be a napi rutinba, melyek valóban hasznosak számunkra.

Link másolása

hirdetés

Az amerikai Duke University egyik tanulmánya szerint mindennapos tevékenységeinket 45%-ban a szokásaink határozzák meg. Szokássá pedig akkor válik egy tevékenység, ha azt minden nap és hosszú távon végezzük. Tehát a szokásainkat mi alakítjuk. Biztonságot és keretet adnak a mindennapjainknak és nagyban hozzájárulnak a mentális és lelki egészségünkhöz is. Ezért fontos, hogy tudatosan odafigyeljünk a szokásainkra és inkább azokat építsük be a napi rutinba, melyek valóban hasznosak számunkra.

A bűvös 21 nap

Leszokni a dohányzásról vagy az egészségtelen nassolásról nem könnyű, rászokni ezekre annál inkább. Többet sportolni, többet olvasni, több salátát enni - azt gondolnánk, hogy nincs is ennél egyszerűbb, mégis sokan küzdünk azzal, hogy napi rutint alakítsunk ki ezekből az egészséges szokásokból.

Számtalan kutatásra alapozott elmélet létezik a témában. Egyes kutatások azt tartják, hogy ha 21 napig minden nap egy bizonyos szokás szerint cselekszünk – például minden nap megeszünk egy almát - akkor az rögzül és automatikusan szokássá válik. Viszont más kutatások eredményei szerint kevés a 21 nap, legalább 66 nap szükséges egy szokás kialakításához. Hogy mi lehet az igazság? Ez valójában mindenkinél más. Különbözőek vagyunk, más-más életmóddal, személyiséggel, tapasztalatokkal, egyedi igényekkel és célokkal rendelkezünk. Van, akinek valóban elég 21 nap, míg másnak a 66 nap is kevés. De ezzel nincs is semmi probléma - mindenki a saját tempójában változik és fejlődik.

6+1 TIPP arra, hogyan cseréld le a rossz szokásokat jó szokásokra?

1. Felejtsd el a számokat! – ne szabj magadnak határidőt, hiszen akkor várni fogod a végét. Egy jó szokásnak pedig pont az a lényege, hogy állandósuljon.

2. Fő a motiváció! Gondolkozz el, hogy miért csinálod, miért szeretnél egészségesebben élni. Akár írd le magadnak az érveket. Minél több érvet gyűjtesz össze, annál biztosabb leszel magadban.

hirdetés

3. A jó cél mérhető, megvalósítható, releváns és időben jól meghatározott. Tehát ne azt mond, hogy mától több almát eszem, hanem azt, hogy mától minden nap megeszem két almát. Így konkrétan meghatároztad a célodat és az almák mennyiséget is, amit így könnyebb lesz betartani.

4. Kezdd kicsiben és legyél türelmes magaddal! – például, ha eddig nem jártál futni és az a célod, hogy hetente ötször fuss majd, akkor kezdj heti egy vagy két futással, rövidebb szakaszokat kijelölve. Hidd el, idő kell a lelkednek és testednek is amíg megszokja az új mozgásformát, így csak fokozatosan növeld az alkalmakat!

5. Ismerd az erősségeidet és a gyengeségeidet és ezeket figyelembe véve alakítsd ki az új szokásodat – ne erőltess magadra semmit – például, ha nem szeretsz korán kelni, semmiképpen se indulj el futni hajnalban, hanem inkább délutánra időzítsd az edzést. Ugyanez étkezéses példával: ha nem szereted a rukkolát, semmi gond, hagyd ki a salátából! Elvégre azért dolgozunk, hogy jobban érezzük magunkat!

6. Minden nap csak egy kicsi lépést kell megtenned. Ne siettesd a változást, Rómát sem egy nap alatt építették.

+ 1 TIPP

Ha időnként elcsábulsz vagy egyszerűen úgy érzed, hogy ez „ma nem megy” - belefér. A fontos az, hogy ne csüggedj, tudatosítsd magadban a célodat és gondold át újra a léptéket, motivációdat! Lehetőségként tekints a változásra, ne kényszerként éld meg!

A BioCo 31 napos Őszi Egészség Kihívás segít elindulni a változás útján!

Elkötelezettek vagyunk az egészséges életmód mellett és szeretnénk, ha mindenki legalább egy kicsit egészségesebben élne, egészségtudatosabb szokásokat építene be a mindennapjaiba. Rohanó világunkban egyre kevesebb idő jut arra, hogy odafigyeljünk a helyes táplálkozásra, a rendszeres mozgásra, vagy a mentális egészségünk fenntartására. Ezért indítottuk el a BioCo Őszi Egészség Kihívást, amely során könnyen elvégezhető, egészségtudatos kihívásokat hirdetünk meg: sport, táplálkozás és mentális egészség témakörben október 1-31. között.  Az egy hónapos program során saját tempódban haladva, könnyen teljesíthető napi feladatokat oldhatsz meg.

Csak magadat kell legyőznöd, ezért elég, ha apró lépésenként haladsz!

Reméljük, hogy a kihívások szokássá válnak majd az életedben és a játék vége után is beépíted őket a mindennapjaidba, ezzel kialakítva egy hosszútávon fenntartható, egészségesebb életmódot!

MÉG NEM KÉSŐ! Nyerj Apple Watch Okosórát, vagy norvégiai álomutat a BioCo Őszi Egészségkihívásával! – csatlakozz az utolsó pillanatban!

A játék már elindult, de még nem maradtál le semmiről! Hogyan vehetsz részt gyorsan a kihívásban? Kattints a www.egeszsegkihivas.hu oldalra, ahol már számos posztot találsz. Minden poszt egy kihívás.

Minél több kihívást teljesítesz, annál több esélyed lesz megnyerni az értékes ajándékok egyikét! Minden október 31-ig (bármikor, tehát visszamenőleg is!) teljesített napi kihívás automatikusan részt vesz a fődíjsorsoláson.

Nem kell külön regisztrálnod, hiszen a feladat megoldásával automatikusan részt veszel a játékban.

Díjazzuk a jó szokásaidat!

A fődíj nem más, mint egy egymillió forint értékű, négynapos álomút két fő részére a festői fekvésű, észak-norvégiai Tromsø városába, ahol nemcsak a lenyűgöző északi fényt csodálhatod meg egy hajós kirándulás során, hanem részt vehetsz egy husky-szafarin, sőt azt is kipróbálhatod, hogy milyen rénszarvasokkal szánozni ー mindezt magyar idegenvezetéssel!

Kattints és játssz velünk!

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET: