A hírhedt „mukbangkirály” youtuber több mint száz kilótól szabadult meg
Nikocado Avocado, az ételfaló videók „mukbangkirálya" teljesen új szintre emelte a trollkodást – írja az Unilad. Polgári nevén Nicholas Perry a szeptember 7-én visszatérő videójában, ahol természetesen egy hatalmas tál tésztát lapátolt be, elképesztő átalakulással sokkolta a nézőit: 7 hónap alatt több mint 113 kilót fogyott, és közben elárulta, hogy az egész eddigi karrierje egy nagy átverés volt.
Perry szerint az egész „mukbangőrület” egy tudatos társadalmi kísérlet volt, amivel mindenkit manipulált. Nézőit hangyáknak nevezve elmondta, hogy az emberek csak sztorikat és drámát akarnak, és amíg őt látják főgonoszként, addig biztosan figyelni fognak rá. Perry ezt a „két lépéssel mindenki előtt” stratégiát nem is tervezi feladni.
– mondta a videós.
?⛰️ pic.twitter.com/Luo92NsX5r— Nikocado Avocado (@real_nikocado) September 8, 2024
A 32 éves ukrajnai születésű youtuber, aki 2014-ben indította csatornáját párja bátorítására, eredetileg vegán és életvezetési vlogokat készített.
Az amerikai férfiak közül elsőként nyerte meg a népszerűséget ebben a műfajban, de súlyos árat fizetett érte: extrém túlsúlyos lett, videóit pedig üvöltözés, verekedés és hiszti jellemezte.
Bár többször elmondta, hogy a drámák mesterségesek, elismerte, hogy a zabálások miatti hangulatingadozásait kihasználta a kattintásokért. 2019-ben bejelentette, hogy nem akar örökké mukbangelni az egészsége miatt. 2023-ban váltott, a fogyásra és egészséges életmódra koncentrál, és már 40 kilótól megszabadult.
Nikocado Avocado reveals his dramatic weight loss journey, achieved in just 7 months ? pic.twitter.com/4xYLFPmO3B— FearBuck (@FearedBuck) September 7, 2024
Szeptemberi visszatérése előtt 7 hónappal töltötte fel utolsó videóját, amely még a régi, botrányos stílusban készült. A mostani drasztikus változás sok nézőt meglepett, többen az Ozempic nevű fogyasztószerre gyanakodnak. Mindenesetre a több mint 100 kilós fogyása lenyűgözte a közönséget, bár sokan kíváncsiak, hogyan befolyásolja ez a jövőbeni tartalmainak minőségét.
(A mukbang két dél-koreai szóból származik: az evésből és a közvetítésből. Az influenszer odaül a kamerája elé, és a képzeletbeli közönséggel, vagyis a nézőkkel „társalog” evés közben.)