Hogyan segített az online időpontfoglaló a fodrász kiválasztásában
Esküvőre voltam hivatalos, és bár nem az én nagy napom volt, azért szerettem volna megjelenni egy szép frizurával. Természetesen utolsó pillanatban eszméltem rá, hogy még időpontot sem foglaltam. Elkezdődött a versenyfutás az idővel.
Elmesélem, hogyan sikerült ebből a stresszes helyzetből kiutat találnom egy egyszerű és gyors digitális megoldásnak köszönhetően, ami teljesen megváltoztatta az online időpontfoglalással kapcsolatos gondolkodásomat.
Nagyon szerettem volna a lehető leghamarabb időpontot egyeztetni, és több fodrász szalont is kinéztem. Amikor azonban felhívtam őket, senki sem vette fel a telefont. Gondoltam, biztosan dolgoznak, hiszen ki ér rá nap közben válaszolni, amikor az ügyfelekkel foglalkoznak, és úsznak a hajfestékben és a hajhullámokban.
Az idő szorított, így megpróbáltam a Facebookon is üzeneteket hagyni. Semmi válasz. Nem hibáztathatom őket, viszont én sem értem rá egész nap telefonálgatni, így végül megfeledkeztem róla. Csak este jutott eszembe újra, amikor már lefektettem a gyerekeimet, és túl késő volt újra telefonálni vagy egyeztetni.
Ekkor vettem észre, hogy az egyik fodrász nem hívott vissza, hanem SMS-ben elküldte az online időpontfoglaló oldalának a linkjét.
Amikor rákattintottam a linkre, eszembe jutott, hogy én már hallottam erről az appról. Az egyik barátnőm, aki coachként dolgozik, szintén az ingyenes Minup online időpontfoglalót használja az időpontok egyeztetéséhez.
Eleinte kicsit idegenkedtem tőle. Bevallom, nem vagyok túl jó a digitális megoldások terén, még a Google Naptárat is alig használom. De sürgetett az idő.
Gondoltam, adok egy esélyt én is ennek az online időpontfoglalásnak.
Amikor rákattintottam a linkre, kellemesen meglepett a Minup rendszer egyszerűsége. Csak ki kellett választanom a szolgáltatást, és máris felugrott egy naptár, amelyből kiválaszthattam a nekem megfelelő időpontot.
Persze ez nem ment pikk-pakk, de nem az app miatt, hanem mert még meg kellett beszélnem a férjemmel, hogy mikor tud vigyázni a gyerekekre. A Minup időpontfoglalóban nem kellett sietnem. A digitális megoldás természetesen türelmesen várt, amíg egyeztetünk gyermekeim apjával.
Miután eldöntöttük az időpontot, a Minupban egy gombnyomással lefoglaltam, és már meg is érkezett az értesítés a foglalásról az email címemre.
Amikor elérkezett a nap, tudták, hogy jövök, vártak. Nem történt meg az a kínos helyzet, amit sajnos már többször átéltem, hogy a fodrász egy másik vendéggel a kezei közt zavartan néz rám, mert elfelejtett beírni a naptárba. A Minup által a szalonban minden gördülékenyen ment. Amikor végeztünk, láttam, hogy a fodrászom a telefonjába jegyzetel valamit.
Megkérdeztem, hogy mit csinál, mire elmagyarázta, hogy a Minup vendégprofil funkcióját használja, ahol minden egyes vendégről feljegyezheti a fontos információkat.
Így például azt, hogy érzékeny vagyok az ammóniára, amit legközelebb már tudni fog, amikor újra megyek hozzá, és ennek megfelelően készíti ki a hajfestékeket és hajápoló termékeket.
Ez az egész folyamat meggyőzött, hogy a modern, digitális időpontfoglaló rendszerek nemcsak kényelmesek, de professzionálisabbá is teszik a vállalkozásokat. Bár eleinte idegenkedtem az online időpontfoglalástól, a Minup alkalmazása könnyen használható és kényelmes volt, ami egy stresszes időszakban sokat segített.
Ezután biztos, hogy nem fogok többé telefonon időpontot egyeztetni. Az online időpontfoglalás nemcsak az én életemet könnyítette meg, hanem a szalon számára is átláthatóvá és kényelmesebbé teszi az időpontok kezelését. Ha legközelebb fodrászhoz készülök, biztos, hogy megint a Minupot fogom használni!