News here
hirdetés

ÉLET-STÍLUS
A Rovatból
hirdetés

Feszengsz, ha fotó készül rólad? Gyakorold be ezeket a pózokat!

Itt a nyár…jöhetnek az új profilképek Facebookra, Tinderre vagy Instára!
Laskai Nelli, Negyven múltam... és élvezem blog, címkép: Pixabay - szmo.hu
2022. május 09.


Link másolása

hirdetés
Azon embereket várjuk ide és az Instagramra, akik közelednek a negyven felé, vagy épp már elhagyták azt. Ahogy a Szex és New York-ban hallottuk: A negyven az új harminc. Bármit is jelentsen ez. Mármint a kor csak egy szám, a napunk meg olyan, amilyenné tesszük.

Gyakran hallom ismerősöktől, és olvasom kommentekben, hogy nehéz jó képeket viszontlátni önmagukról, mert negyven felett nem könnyű előnyösen elkapni a legjobb pillanatokat. Arról nem is beszélve, hogy egy házibulin, családi összejövetelen milyen nehéz, hogy jól mutassunk a közös fényképen. Ha biztosra akarsz menni, gyakorold be ezeket a pózokat!

Mire figyelj, ha jó fotót szeretnél magadról?

Ha nem gyakorlott fotós készíti a képet rólunk, akkor jó, ha kinézünk magunknak egy-két beállítást, és elpróbáljuk tükör előtt vagy időzített szelfi segítségével. A lányom azt szokta mondani, hogy egy kevés smink mindig kell. Pl.: profi alapozó, egy kis pillaspirál, rúzs. (Mert bár a képszerkesztőkkel egy pillanat alatt oda lehet varázsolni, de azért mégis csak természetesebb hatást kelt, ha nem digitálisan rajzolt a szemöldökünk.) Egy jó frizura, és a megfelelően takaró ruha támogatja a magabiztosságunkat.

A kellékekről se feledkezzünk meg, mert sokat dob az összképen. Ez azt is jelenti, hogy a zavaró háttérzajt is szüntessük meg, mármint ne nőjön ki a fejünkből egy fa vagy egy cserepes virág, ne jelenjen meg a vállunk mögött egy parfümgyűjtemény a polcon, vagy a szekrénybe pakolásra váró ruhahimalája. A megfelelő fény is elengedhetetlen egy jó képhez.

Nézd meg az apró részleteket is, úgy mint fejtartás, hajbabrálás, kézfejek, lábfejek, a csípő a kamera felé vagy attól elfordul, kellékek a kézben, az ölben, stb. Az utolsó két csoportkép meg zseniális beállítás.

hirdetés
A 40 múltam ...és élvezem blogon olyan interjúkat olvashatsz, amikből kiderül, hogy 40 év fölött sem áll meg az élet. SŐT! Akkor kezdődik igazán. Ha pedig szeretnéd te is megosztani a 40 feletti tapasztalataidat, kattints ide és jelentkezz!


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

Címlapról ajánljuk

Címlapról ajánljuk


hirdetés
ÉLET-STÍLUS
Azt hitte, valami belement a szemébe, erre kiderült..

Link másolása

hirdetés

..hogy csak száraz a szeme! Gondolta volna, hogy rengeteg ember küzd szemszárazsággal anélkül, hogy bármilyen szembetegség állna a hátterében? Szemviszketés, idegentest érzése a szemben, szúró vagy égető érzés sőt, a homályos látás mind-mind jelei a szemszárazságnak, azaz a nem megfelelő mennyiségű könnytermelésnek. Rövid távon „csak” rendkívül fájdalmas vagy bosszantó lehet, hosszú távon azonban komoly látási nehézségekhez is vezethet a szemszárazság. Ha kizártuk orvosi vizsgálattal is a szembetegségeket, akkor érdemes elgondolkodni azon, hogy milyen élethelyzetünk vagy rendszeres tevékenységünk az, amely a szemszárazság rémes tüneteihez vezet.

A szemszárazságnak fokozottan ki vannak téve az 55 év felettiek, nemtől függetlenül, ugyanis a szem öregedésével a könnytermelési nehézségek is együtt járnak, a kontaktlencsét viselők, a monitor előtt vagy szabadtéren, esetleg erős fényben, porral szennyezett területen dolgozók, illetve azok, akik egész nap megfeszített figyelemmel erőltetik a szemüket: sofőrök, műtős orvosok, vagy kézimunkát végzők például.

A napi tevékenységeken túl hat a könnytermelésre az, iszunk-e elég folyadékot naponta, űzünk-e vízi sportokat, sokat járunk-e uszodába, strandra, de az elegendő alvás fontosságát is érdemes megemlíteni, ugyanis a szemünk pihentetésének mennyisége is sokat számít a szemünk jó közérzetében. Ezenkívül a változatos szembetegségeken átesettek is sokan szenvednek a szemszárazság kínzó tüneteitől, ahogy néhány gyógyszer mellékhatásaként is megjelenhet.

A szemszárazság bántó tüneteinek orvoslásában sokat segíthet, ha változtatunk azon a néhány tényezőn, amelyre van közvetlen hatásunk (vízfogyasztás, alvás például), ezenkívül bátran használjunk a természetes könnyel kémiailag szinte megegyező műkönnyeket! Kisméretű kiszerelésük és szobahőmérsékleten való tárolhatóságuk miatt bármilyen táskában magunkkal vihetjük munkába vagy nyaralásra és azonnal segíthetünk magunkon, ha érezzük a fenti tünetek egyikét. Ha rendszeresek a tünetek, akkor válasszunk olyan összetételű szemcseppet (azaz műkönnyet), amelyet jól tolerál a szemünk rendszeres használat esetén, ennek kiválasztásában szívesen segítenek a hozzáértő gyógyszerészek.

A VIZULIZE termékcsalád olyan műkönnyeket tartalmaz, amely bármely okból fakadó szemszárazságon segít. A kék jelzésű Vizulize Hypromellose 0,3% Eye Drops azonnali megkönnyebbülést hoz a száraz és irritált szemnek váratlanul fellépő tünetek esetén. A lilával jelölt Vizulize Dry Eyes Eye Drops hatékonyan enyhíti a száraz, fáradt és érzékeny szemeket, csökkenti az időnként jelentkező irritációt és kellemetlen érzést, míg a piros jelzéssel ellátott Vizulize Intensive Dry Eyes Eye Drops-ot a tartós szemszárazság okozta folyamatosan fellépő kellemetlen tünetek enyhítésére fejlesztették ki. Mindhárom szemcsepp bátran használható kontaktlencse-viselés közben is, további részletekről tájékozódjon gyógyszerészénél!

hirdetés

A Vizulize termékeket keresse bevezető áron országszerte a Kulcs Patikákban!

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
FELFEDEZŐ
5 dolog, amit ne felejts el, ha hosszú kocsiútra indulsz
Mutatjuk, mi mindenre kell figyelni!

Link másolása

hirdetés

Itt a nyár, a szabadság és a pihenés időszaka! Annak érdekében, hogy csak pozitív izgalmakban legyen részed a családi nyaraláson, érdemes pár ellenőrzést elvégezni a kocsin és a pakolási listán is indulás előtt.

1. Aludd ki magad az út előtt!

A kimerültségre az utazás megkezdése előtt gondolj, – ne közben vagy utána. Hosszabb vezetés előtt legalább két egymást követő napon aludj hét órát energiatartalékod felépítése érdekében. A legjobb, ha egy kipihent éjszaka, nem pedig egy végigdolgozott nap után indulsz útnak. Tarts rendszeres szünetet a vezetésben, hogy friss és éber maradj. Állj meg legalább 150 km-enként, vagy 2 óránként. Egyes tanulmányok szerint 13 és 15 óra között, mikor a test hőmérséklete lecsökken és elálmosodunk, érdemes megszakítani a vezetést.

2. Vizsgáltasd át a kocsid!

Ellenőrizni a fékrendszer és a futómű állapotát, a guminyomást, szükség esetén pótolni vagy cserélni a hűtővizet és a motorolajat, megvizsgálni a klíma hatékonyságát – néhány a legfontosabb teendők közül, melyeket mindenképp el kell végezni autós utazás előtt. Egy szervizben akár fél óra alatt is elvégzik ezt a szemlét, így nem az úton derül majd ki, hogy valami nincs rendben a kocsival.

3. Figyelj a biztosításra!

A kellemetlen helyzetek elkerülése érdekében utazások előtt ne felejts el utas- vagy indokolt esetben kiterjesztett biztosítást kötni. Ha például nagy értékű felszereléssel indulsz útnak, mindenképpen gondoskodj poggyászbiztosításról. Előtte vizsgáld meg, hogy az autódhoz kapcsolódó, meglévő szerződéseidben vannak-e kiegészítő biztosítások. Például üzemanyagkártya esetében a trélerbiztosítással vagy cascobiztosításnál poggyászra is kiterjedő védelemmel jelentős összegeket spórolhatsz. Külföldi utazás előtt azt is ellenőrizd, hogy az autó rendelkezik-e a határátlépéshez szükséges érvényes nemzetközi zöldkártyával.

4. Tervezd meg az útvonalat!

Ha már teljesen átvizsgáltad az autót műszaki szempontból, és a megfelelő biztosításokkal is rendelkezel, készülj fel az utadat befolyásoló többi tényezőre is. Tervezd meg előzetesen az útvonalat, és nézd meg az esetleges alternatív útvonalakat is arra az esetre, ha az időjárás vagy a forgalom miatt módosítani kellene az irányon. Mindig tele tankkal indulj el, emellett célszerű a töltőállomásoknak is utánanézni, hiszen bármikor szükség lehet üzemanyag pótlásra vagy pár falatra az utazáshoz.

hirdetés
TIPP:

Hazatérve a hosszú utazásból biztosan neked is jól esne, ha nem üres hűtő várna otthon. Jó hír, hogy a hét minden napján bevásárolhatsz az országszerte 23 db Tesco mini shopban a Shellnél, ahol élelmiszerek színes választékával várnak, így a hazaérkezés napján is gyorsan összedobható az aznapi vacsora.A polcokon a különböző pékáruk, tejtermékek, előre csomagolt felvágottak, fagyasztott és félkész termékek mellett, alkoholos és alkoholmentes italok is megtalálhatók. Az egészségtudatos vásárlók pedig bátran válogathatnak egészséges élelmiszerek közül. Emellett gondolva a házikedvencekre is, a vásárlók háziállatok ellátásához szükséges termékeket is felfedezhetnek a sorok között. Így legyen szó egy elfelejtett hozzávalóról vagy épp a nagy bevásárlásról, az üzletek lehetőséget kínálnak a felmerülő igények teljesítésére.

Legyen elég folyadék az autóban!

Főleg kánikula idején fontos, hogy legyen nálad elég folyadék, hiszen a napsütésben hamar átmelegszik a kocsi, ami könnyen kiszáradáshoz vezethet. Az átmelegedést akár dugóban ülve, akár egy parkolóban hagyott autó esetében a legegyszerűbb szélvédőtakaróval és különféle árnyékolókkal enyhíteni.

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:


hirdetés
ÉLET-STÍLUS
A Rovatból
hirdetés
Videóban magyarázta el egy tiktoker, hogyan lehet mindent elárasztó orgazmusa a nőknek
A partner mindkét keze kell a tökéletes női orgazmushoz, ami akár olyan is lehet, mint „a Niagara-vízesés”.

Link másolása

hirdetés

Már majdnem 15 millióan látták azt a videót, amiben egy tiktoker gondosan illusztrálva elmagyarázza, hogyan lehet mindent elárasztó orgazmust elérni a nőknél, írja a Daily Star. Taylah Davies úgy fogalmaz, hogy aki követi tanácsait, egyenesen „a Niagara-vízeséshez” hasonló gyönyört okozhat partnerének.

A nő szerint a technika egyszerű: az egyik kezet az alhasra kell helyezni és enyhén benyomni. Eközben a másik kéz ujjaival a nő vaginájában olyan mozdulatokat kell végezni, mintha éppen odahívnánk valakit. Még hatásosabb lehet a végeredmény, ha mindeközben alulról egy párnával megtámasztjuk a nő derekát.

A konkrét mozdulatsort ebben a néhány másodperces angol nyelvű videóban mutatja be:

@taylahdavies1 Reply to @melstander #bigsisteradvice ♬ original sound - Taylah Davies

A kommentelők közül a nők többsége egyetért a Taylah tanácsaival, bár olyan is akad, aki szerint minden test más, így nem biztos, hogy mindig be fog válni a trükk. Olyan is akad, aki egyenesen rosszul lesz attól, ha a párja így akar örömet szerezni neki, míg másvalakinek rendre megfájdul a hasa a módszertől.


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:


hirdetés
ÉLET-STÍLUS
A Rovatból
hirdetés
Nyári magányt érzel? Így küzdhetsz meg vele
Sokan érzik magukat egyedül ilyenkor, amikor sok a társas program. Íme pár tipp, ami segíthet túllendülni a magányosságon.

Link másolása

hirdetés

Sokak számára a nyár az év legjobb időszaka, amely egyet jelent a baráti összejövetelekkel, utazásokkal, bulizással, strandolással és minden olyan tevékenységgel, amit kint, a jó időben lehet végezni – általában társaságban. Ugyanakkor a nyár magányos is lehet, sőt ezek a hónapok még jobban felerősíthetik a magányt. Az egyedüllét bármely életkorban és időszakban megjelenhet, de a fiatalok számára talán a nyár az, amikor a legrosszabb ez az érzés. Hiszen azt látják, hogy a barátaik, ismerőseik fesztiválokra járnak, kirándulnak, strandolnak, táboroznak, és új kapcsolatokat építenek. A közösségi média világában, amikor mindenki mindent megoszt másokkal pedig még nehezebb lehet azt látni, hogy míg mások boldogan töltik a nyarat, ők magányosan ülnek otthon.

De nem szabad azt gondolni, hogy ez csak velünk történhet meg, hiszen a nyári magányt nagyon sokan tapasztalják.

A Metro által megszólaltatott Dr. Rina Bajaj pszichológus szerint ez részben azért van, mert társas lények vagyunk, természetes, hogy igényeljük a társaságot. Az internetnek köszönhetően pedig ismeretlenekkel is kapcsolatba tudunk lépni, ugyanakkor a közösségi média hátránya az is, hogy a megosztott képek és videók alapján összehasonlítjuk magunkat és az életünket másokéval. Ráadásul érezzük az elvárások miatti nyomást, és azt, hogy ha nem csinálunk bizonyos dolgokat, akkor lemaradunk valamiről. Ez pedig szomorúságot érzünk, rossz hangulatba kerülünk, és hajlamosak vagyunk olyan negatív gondolatokra, mint pl. „senkit nem érdekel, mi van velem”, vagy „mindenkinek jobb élete van, mint nekem”.

„Ilyenkor azonban fontos észben tartani, hogy az emberek általában önmaguk és az életük legjobb verzióját mutatják az interneten. Csak azért, mert esetleg te nem vagy annyira társasági ember, nem jelenti azt, hogy az életed kevésbé jó, mint másoké”

– mondja a szakember.

Azt is hangsúlyozza, hogy el kell fogadnunk, hogy életünk bizonyos szakaszaiban szembesülünk a magánnyal. Ezt még azok az emberek is megtapasztalják, akik úgy néznek ki, mintha mindig jól éreznék magukat. Az pedig teljesen normális, hogy időnként magányosnak érezzük magunkat. Az a fontos, hogy felismerjük ennek jeleit, így lehetőségünk van kezdeni vele valamit. Hasznos tevékenység lehet ilyenkor a naplóírás, bármilyen művészet vagy egy jó beszélgetés valakivel.

„Emlékeztesd magad arra, hogy oké ezt érezni, és hogy az érzés intenzitása csökkenni fog. Érdemes ilyenkor elterelni a figyelmedet, például hallgass zenét vagy menj ki a természetbe – ez segít javítani a hangulatodon”

– tanácsolja a pszichológus.

hirdetés

Az is hasznos ilyenkor, hogy saját magunkat ostorozása helyett – amiért ebben meg abban nem vagyunk jók –, inkább koncentráljunk az erősségeinkre, arra, mi megy nekünk jól. Akár listát is írhatunk a képességeinkről, ez később is jól jöhet, ha ismét nem vagyunk túl jó passzban. Segíthet az is, ha elképzelünk egy szituációt vagy egy helyet, amiben vagy ahol jól éreznénk magunkat, vagy felidézünk egy korábbi szép emléket. Ez megnyugtató, pozitív hatással lehet ránk.

Szuper "gyógymód" a magányra a mozgás is. Ha társaságban sportolsz, máris kevésbé érzed magad egyedül, a mozgás pedig feltölt.

A szakember azt is javasolja, hogy gondold végig, kikkel beszélgetsz, töltesz időt szívesen. Ha nincs ilyen, vagy nincs számodra elegendő ilyen ember az életedben, a közeledben vagy akár az interneten is kereshetsz támogató csoportokat. Fontos azonban, hogy a kapcsolataid minőségére fókuszálj, ne a mennyiségére. Tartsd észben azt is, hogy ha magaddal rendben vagy, könnyebben tudsz másokhoz is kapcsolódni.


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET: