ÉLET-STÍLUS
A Rovatból

5 lépés önmagad felépítéséhez

Ha ügyesen építgetjük saját magunkat, beszélni fognak rólunk, gondolnak ránk és megkülönböztetnek bennünket másoktól. Bárki építhet erős énmárkát, ám ehhez ezt az 5 lépést nem árt tudni.
Szlafkai Éva írása a Szikra magazinblogon, Képek: Pixabay - szmo.hu
2019. február 03.



A Szikra magazinblog gondolatébresztő cikkekkel inspiráló, szemléletformáló magazin azoknak, akiket hajt a kíváncsi tudásvágy.

A szikrák célja, hogy más nézőpontból is megvilágítsák a lehetőségeket, pozitív realista módon felrázzanak és kreatív szemléletre inspiráljanak, amely egy másfajta nézőpontot kíván. Kíváncsit...

Vajon mit mondanak rólunk mások, amikor kimegyünk a szobából? Hitelesen, önazonosan tudjuk képviselni magunkat illetve egyezik ez a kép azzal, ami az emberekben (partnerekben, ügyfelekben, munkatársakban) kialakul rólunk? Mégis, miért van szükségünk önmarketingre és hogyan kell jól csinálni? Az énmárka nem más, mint a betartott ígéretünk.

Az énmárka nem az, amit mi gondolunk magunkról

Éppen ellenkezőleg. Az énmárka az, amit mások gondolnak rólunk. Jó esetben ez egyezik azzal, amit mi is mutatni akarunk magunkból, ráadásul önazonosan egyezik, nem csak ügyesen marketingeljük. Tudjátok, a színes, ám üres lufi hamar kipukkan. Mindenkinek van énmárkája, csak valaki nem tudatosan építi, tehát érdemes rá figyelned akkor is, ha nem vállalkozó vagy.

Mindennek az alapja a kellő önismeret, az egyedi értékeink és személyiségünk megismerése, az értékrendünk feltárása és annak vizuális megjelenítése, a küldetésnyilatkozatunk és az életcélunk megfogalmazása, majd az ezekből való következetes építkezés és a márkaidentitás kialakítása. Így leszünk hitelesek és megkülönböztethetőek a piacon.

Az énmárka építése egy belső és egy külső folyamatból áll: önismeret és annak vizuális megjelenítése. Mindennek a hitelességét pedig a következetesség adja.

Oké, bontsuk ki ezt az egészet. A belső építkezés, vagyis az önismeret a képességek, készségek, tapasztalat, értékrendszer, célok, küldetés és ezek motívumaiból tevődik össze. A külső építkezés pedig mindezek következetes megnyilvánulása, vagyis az arculat, a kommunikáció, a viselkedés, a weboldal, social profil stb. Akkor tudsz erős márkát építeni, ha a külső építkezés során következetesen jeleníted meg az önismereti munka folyamán felismert dolgokat.

Jeff Bezos, az Amazon alapítója találóan mondja, hogy

"
az énmárkánk egyenlő azzal, amit mások mondanak rólunk, amikor kilépünk a szobából.

Megmutatom, mi az 5 dolog (ide írhatnék 25-öt is), amire mindenképp figyelj, ha erős énmárkát akarsz építeni.

1. Önismeret

Ahhoz, hogy hűen tudd képviselni magad, a küldetésed, az értékrendszered és kitűnj a tömegből, nem árt minél jobban megismerned magad. Megismerned az erősségeidet, gyengeségeidet, felmérni a lehetőségeidet illetve a rád/piacodra jellemző veszélyforrásokat, vagyis készíteni egy SWOT-elemzést. Nagyon izgalmas gondolat, ha felteszed magadnak a kérdést, hogy “Mi az én szuperképességem?“. A válasszal megkülönbözteted magad a többiektől, felfedezed azt a tulajdonságod, amely segíthet majd a későbbiek során kitűnni a tömegből.

Érdemes alaposan átgondolnod, hogy miben vagy más, mint a versenytársak, mi az az egyedi tulajdonság, amely csak rád illetve a szolgáltatásodra/termékedre/márkádra jellemző. Ez lesz a USP-d (unique selling proposition), hiszen te magad is egy termék vagy, amelyet el akarsz adni. Legyél tisztában a képességeiddel, tapasztalataiddal és jó eséllyel ez a két dolog erősítse egymást és ne ellentmondjon.

Miért kell ez az egész? Hogy mások tudják, hogy miben fordulhatnak hozzád, hogyan kínálsz megoldást a problémájukra, mennyire vagy kiszámítható, következetes, ezáltal “biztonságos” és “ismerős” a számukra. Ha tudnak hozzád kapcsolódni, azt mind a jól felépített márkádnak köszönheted akár van terméked/céged/szolgáltatásod, akár nincs.

Szóval az önismeret azért fontos, hogy tisztában legyél magaddal, hiszen minden az alapoktól, vagyis belőled indul. Egy házat sem a falak kifestésével vagy a függönyök kiválasztásával kezdesz építeni, nem?

2. Értékrendszer

Az értékrendünk azon alapul, hogy milyen dolgokat tartunk fontosnak és azokat hogyan tükrözi az életünk. Ha tisztában vagyunk az értékrendünkkel, könnyebben tudunk dönteni, miként hasznosítsuk az adottságainkat és válasszunk olyan munkát, amelyben örömünket leljük. Képesek leszünk felismerni, hogy milyen munka való nekünk és mi nem, így csak a lényegre tudunk koncentrálni, kevésbé fecséreljük el az energiáinkat.

Ha hűek maradunk az értékrendszerünkhöz és ezt hűen képviseljük, akkor hitelesek lehetünk és kitűnhetünk a tömegből.Remek gyakorlat az értékrendszerünk megvizsgálásához John Purkiss Énmárka című könyvében (HVG Kiadó) lévő feladat:

Három lépésre lesz szükség:

1. Írj össze 25-30 embert, akikre felnézel, akik hatással vannak/voltak az életedre! Lehetnek családtagok, ismerősök, szakemberek, mentorok. Bárki.

2. Ha felírtad, akkor mindegyik név mellé írd oda, hogy miért nézel fel rá!

3. Végül szedd össze az 5 leggyakrabban előforduló tulajdonságot, motívumot és vetítsd a saját életedre!

Vagyis ez az 5 dolog lesz az értékrendszered alapja és a feladat végeztével azt is látni fogod, hogy ez az 5 tulajdonság/fogalom miként valósul meg az életedben.

3. Küldetésnyilatkozat

Most gondold át az eddigieket és vond le a következtetést! Vedd számba az erősségeidet, a USP-det, az értékrendszeredet, gondold át, hogy milyen feladatokban tudsz teljesen elmélyedni (flow), majd próbáld mindezeket egyetlen esszenciális mondatba sűríteni. Ez lesz a te küldetésnyilatkozatod, amelyből kiderül, hogy ki vagy te, miben vagy más, mit csinálsz és azt miért csinálod.

Van egy szuper kreatív önismereti gyakorlatom a számodra, amely segíthet ebben a lépésben. Íme a cikk: Te mit kezdenél a fizetésed ezerszeresével?

A küldetésed végül is az életcélod egyfajta kinyilatkoztatása. Ha tisztában vagy vele, akkor könnyebben tudsz rálelni arra az útra, amelyen haladni akarsz.

Amikor a küldetésünket, életcélunkat követjük, természetes, hogy ezt kommunikáljuk is. Ezáltal mások is megértik, hogy mit csinálunk, sőt, azokat fogjuk magunkhoz vonzani, akik igénylik mindazt, amit csinálunk és ahogyan csináljuk. Azokat az embereket is vonzani fogjuk, akik hisznek a küldetésünkben és készek támogatni bennünket az utunk során. És ha már út, akkor nézz körül a Nők az útON podcast csatornánkon.

4. Énmárka-térkép

Az énmárka-térkép egyfajta mindmap, vagyis egy nagyon hasznos és kreatív problémamegoldó módszer. Ezzel a kreatív vizuális módszerrel könnyen át tudod gondolni és tekinteni, hogy az önismereti folyamat során megismerteket hogyan és milyen csatornákon tudod majd következetesen megjeleníteni. Egy mindmap formában írd össze az összes olyan platformot (weboldal, social, névjegy, fórumok stb.) és módot (pl. kulcsszavak, amelyek igazak legyenek a megjelenésedre), ahol és amilyen formában jelen akarsz lenni.

5. Következetes kommunikáció

Amit az énmárka-térkép során átgondoltál, azt el lehet kezdeni a gyakorlatba is átültetni. Ide tartozik az arculat kialakítása (színek, formák, logó, névjegykártya stb.), a weboldal elkészítése, a social tevékenység stratégiája, blogbejegyzések írása, saját (fogalmazási) stílus megtalálása, az online tartalmak kialakítása, a marketingünkben alkalmazott befolyásolási módszerek megértése, de ugyanilyen fontos, hogy másokra milyen hatással vagyunk, milyen rólunk az első benyomás vagy éppen hogyan tudunk sztorizni.

Igen bő témakör, hiszen ez a lépés rengeteg dologból áll, de ami a lényeg, hogy a teljes kommunikációd következetes legyen és összhangban legyen az önismereti folyamatokkal. Így lesz az énmárkád erős, egyfajta betartott ígéret.

Téged is hajt a kíváncsi tudásvágy? A Szikra magazinblogon hiteles, igényes tartalmak inspirálnak kreatív életszemléletre.

Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


ÉLET-STÍLUS
A Rovatból
Meg lehet úszni a kajálást 4000 forintból egy fesztiválon? Vencel kipróbálta a Campuson, és simán sikerült neki
Ha jártál már fesztiválon, tudod, hogy a legnehezebb dolog a túlélőcsomag után a kaja: már egy rántott sajt is 4000, és akkor még nem ittál semmit. Nézd meg Vencel videóját és tudd meg, hogyan lehetséges mégis 4000 Ft alatt egy teljes menüt kihozni a Campuson!


Mi lenne, ha azt mondanánk, hogy 4000 forintból teljes értékű menüt lehet összehozni a Campuson? Legyintenél, hogy kizárt dolog? Vagy azt mondanád, hiszed, ha látod?

Vencel kipróbálta – és készített is belőle egy TikTok videót, hogy neked már ne kelljen vacakolni a matekkal.

És hogy mi volt a kulcs az alacsony költéshez? A Campus Fesztiválon idén is ott van a Lidl, méghozzá elég menő módon: FesztMarket, grillterasz, chill zóna, fotós tükör, merch bolt, na meg persze pénztárcabarát árak. És ez nem csak reklámszöveg: Vencel 4000 forint alatt megúszta a kajálást, úgy, hogy evett, ivott, sőt, még maradt is valamennyi a nap végére. Spoiler: a grillmenüt nem érdemes kihagyni. Ja, és a Lidl Plus applikációval még egy kis extra varázslat is összejött Vencelnek: így lett fagyija is a menühöz, kuponnal.

Itt tudod megnézni a videót:

@szeretlekmagyarorszag.hu #reklám #lidlhu #lidl #campusfesztival @Lidl Magyarország ♬ Stylish jazz hip hop for adults(1438291) - ChillStars

Nemcsak kaját, szettet is lehet „szerezni”

A Lidl nem csak arra gondolt, hogy ne halj éhen a Campuson, hanem arra is, hogy jól nézz ki közben. Ha van bármilyen Lidl-cuccod, és abban fesztiválozol, jutalom jár érte.

Csak mutasd meg a szetted a FesztMarketnél, és már jöhet is az ajándék kupon.

Vencel Lidlös inget villantott és egy proteines pudinggal tudta így kiegészíteni a menüjét, amit ajándékba kapott.

És ha nincs Lidl-szetted? Sebaj! A Gift Store-ban be lehet szerezni a merch cuccokat, akár vásárlásért cserébe is. Egy 1500 forint feletti Lidl vásárlás után például már válogathatsz is a legmenőbb darabok közül.

 

Ár-érték arány: pipa

A Lidl fesztiválos boltja, a FesztMarket, közel 350 féle termékkel vár, normál bolti áron. Tehát nincs túlárazott chips meg horror árú szendvics. Van helyben sütött pékáru, friss gyümölcs, hűsítő italok – és ha valami melegebbre vágysz, ott a grillterasz, ahol ingyen megsütik a megvett cuccokat.

Ráadásul, ha van Lidl Plus appod, akkor még több a kedvezmény. Az appban ott az exkluzív kuponvilág, de még szerencsekereket is pörgethetsz vásárlás után.

És a vegetáriánusok vagy vegánok sem maradnak ki: idén már növényi alapú grillmenü is elérhető, kedvezménnyel.

Aki pihenni akar, annak is tökéletes helyszínt kínál a Lidl

A chill zónában babzsák, napágy és telefontöltő is van, ha kicsit lehuppannál két koncert között. De ha valami mozgalmasabbra vágysz, játékos úton ismerheted meg, milyen a Lidlnél dolgozni – és még ajándékot is kapsz érte.

Reflex játék? Pipa. Horgászos kihívás? Naná. Lidlös horgászsapka? Simán hazaviheted, ha végigcsinálod.

 

A Lidl idén is megmutatja, hogyan lehet a fesztivál egyszerre fun, finom és fenntartható – mert még a maradék zöldségeket is jótékony célra ajánlják fel. És az se baj, ha a buli közepén szakad rád a felismerés, hogy elfogyott a kajád – Vencel példájából már tudod, hova menj, és mit vegyél.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

ÉLET-STÍLUS
A Rovatból
20 jel, amiből megtudhatod, hogy megcsal-e a párod
Ha az utóbbi időben többet is tapasztaltál ezek közül, és furcsán kezdett viselkedni, akkor valószínűleg félrelépett a párod.


Korunk egyik népbetegségének tartják sokan a hűtlenséget, és azt, hogy rengeteg pár képtelen tartósan, hosszú éveken át együtt maradni anélkül, hogy kikacsintanának a párkapcsolatból. Éppen ezért van, aki szeretné tudni, megcsalja-e a párja.

Nos, akad néhány olyan jel, amely arra utalhat, hogy a párod hűtlen. Ha az alábbiak közül többet is tapasztalsz egy ideje, és úgy látod, hogy megváltozott a párod viselkedése, a kapcsolatotokhoz való hozzáállása, akkor nagy valószínűséggel félrelépett. Érdemes ezt vele minél előbb tisztázni.

Neked is jobb, ha tudod, hányadán álltok. Ha megcsalt, akkor az már a te döntésed, hogy ezek után mellette maradsz vagy szakítasz.

Azért érdemes kibeszélni magatokból a problémáitokat, még a hűtlenkedést is, mert ha az okokat felderítitek, abból mindketten sokat tanultok.

Nézzük, milyen jelekből tudhatod, hogy megcsalt a kedvesed!

1. Célozgat a szakításra

Ahol a kapcsolat rendben van, ola ilyesmi fel sem merül. Ha azonban a párod elejt egy-egy célzást arról hogy külön is folytathatnátok az életeteket, akkor az minden, csak nem bizalomgerjesztő. Talán már jó ideje fontolgatja a szakítást és már van is valakije.

2. Szótlanabb lesz, és nem lehet belőle kihúzni, mi baja

Amikor a kapcsolatban korábban ilyesmi nem fordult elő, nem volt látványos összeveszés, nem történt bántalmazás (verbálisan sem), ám az egyik fél megszakítja a kommunikációt, akkor az a távolodás jele. A titkolózás pedig sajnos azt jelzi, hogy van mit titkolni.

3. Féltékenykedni kezd

Hűtlenkedőknél elég gyakran előfordul, hogy szimatolni kezdenek a párjuk után. Az esetek egy részében azért, mert magukból indulnak ki, és azt hiszik, hogy te is félreléptél. Az esetek többi részében azonban a saját csapodárságukat akarják leplezni azzal, hogy a másikra terelika figyelmet és őt gyanúsítgatják.

Ez egy idegőrlő játszma, amely egyre durvábbá válik, ahogy egyre jobban bepörög a megcsaló fél, tapasztalt emberekként nem tudunk jobbat javasolni: a saját érdeketekben érdemes inkább szakítani.

4. Váratlanul kedvesebben viselkedik, mint azelőtt

Ha minden előzmény nélkül negédessé válik, figyelmesebbé, bókolni kezd és megpróbál a kedvedben járni, annak a jele lehet, hogy lelkiismeretfurdalás gyötri a hűtlenség miatt.

A félrelépés gyakran azt jelzi, hogy valami nem működik egy kapcsolatban. Talán a szexuális együttlétek maradtak el, talán nem tudta veled tisztázni a problémáitokat, nem figyeltetek eléggé egymásra.

Előfordul, hogy együtt élő/házas párok esetében azért keveredik kaladba az egyik fél, mert a másik nem hajlandó tudomásul venni, hogy a kapcsolatnak vége, nem akar szakítani, és nem hajlandó elköltözni sem.

Sajnos az sem ritka, hogy van, aki nem tud felelősségteljesen, felnőtt módjára viselkedni egy kapcsolatban, képtelen tartósan kötődni bárkihez, ezért válik hűtlenné.

5. Egyre kevesebb időt tölt otthon

És az együtt töltött idő sem kellemes.

6. Újabban elvonul, ha telefonál,

soha nem hallod kivel és mit beszél. Korábban ezt nem csinálta? Előtted beszélt a családjával, barátaival? Hm...

7. Megijed, ha utána viszed a telefonját,

és onnantól fogva még a vécére sem megy nélküle.

Mi a probléma a hűtlenséggel?

A megcsaláskor a bizalom súlyosan sérül a kapcsolatban, újraépítése pedig hosszú és fájdalmas folyamat, vagy egyenesen lehetetlen. A megcsalt fél intenzív lelki fájdalmat él át.

A hűtlenség gyakran a kapcsolat végét jelenti, vagy tartós feszültséget okoz. Sokan erkölcsi vétségnek tartják, és megbocsáthatatlan tettnek.

Egy biztos: nem építi, hanem súlyosan rombolja a párkapcsolatokat.

8. Megváltoznak a szokásai

Mintha nem is ugyanaz az ember volna, mint akivel összejöttél.

9. Ingerülten reagál a kérdésekre

Visszakérdez, idegesen rákérdez, miért faggatod, azzal gyanúsít téged, hogy vallatod? Pedig csak azt kérdezted tőle, mikor ér haza? Amennyiben tényleg nem rossz szándékkal, nem szemrehányón kérdezted, és nem a piszkálódás volt a célod, akkor nem kellene így reagálnia.

10. Azon kapod, hogy magyarázkodik és hülye történeteket talál ki

Ha idétlen sztorikba bonyolódik arról, miért ért haza későn, miért nem jött el egy találkozóra, ne legyenek vele kapcsolatban illúzióid.

11. Már nem először kapod hazugságon

A normálisan működő harmonikus kacsolatok alapja a bizalom és az őszinteség. Nem kell minden gondolatotokat megosztani egymással, lehetnek külön programjaitok, de amikor hazudozni kezd valaki, és átveri a másikat, az nem korrekt. A hazudozás meglehetősen gyakran és pontosan jelzi a hűtlenséget.

12. Nem kérdezhetsz rá, mit csinál egész nap, de ő a 24 órád minden percével elszámoltat téged

13. Bár korábban nem volt jellemző rá, úgy viselkedik, mintha depressziós volna

Morcos, nyúzott, kedvetlen erőtlen.

14. Egy ideje már nem szexeltek, a közeledésedet elutasítja

Annak mindig oka van, ha egy férfi vagy egy nő hónapokig, fél évekig vagy akár évekig (!) megfosztja a párját a gyönyörtől. Előtte jól működött a szex? Imádtatok szerelmeskedni? Akkor derítsd ki, miért fújt visszavonulót.

15. Húzza, halasztja az elköteleződést: összeköltözést, eljegyzést, házasságkötést, gyermekvállalást

16. Sok időt tölt a munkatársaival, túl sok a "céges rendezvény, meg a "túlóra"

Ha egyáltalán nem volt jellemző a munkahelyére, hogy sokáig kell dolgozni, és semmilyen változásról nincsen tudomásod a céggel kapcsolatban, akkor ez sajnos gyanús jel. Különösen akkor, ha extrém későn ér haza, és sűrűn fordul elő, hogy ittasan álít haza, azzal a szöveggel, hogy egy kicsit még beszélgettek és iszogattak a kollégákkal.

17. Már nem beszél a közös tervekről,

és igyekszik kicsúszni ezekből.

18. Egyre kevesebb közös programot szervez az ő barátaival

Mintha nem akarná, hogy találkozz velük. Talán titkol valamit?

19. Költekezni kezd, és egyre kevésbé látsz bele a pénzügyeibe

Ha közös kasszán vagytok, közös számlátok van, és hónapról hónapra nem tud elszámolni a költekezéssel, az elég rossz jel. Az sem biztató, ha az addig nagyvonalú párod hirtelen a fogához veri a garast, és rajtad kezd spórolni. Ezt azt jelenti, máshol, másra költ.

20. Újabban rád hagyja a háztartás gondját

Egyre kevesebbszer veszi ki a részét a takarításból? Már arra is lusta, hogy a szennyesét a mosogépbe dobja és elindítson egy programot? Fél éve nem láttál a kezében porszívót, és hegyekben áll nap mint nap a mosatlan, amit ő hagy a konyhában? Az érdektelenség jelezheti, hogy érzelmileg már kiszállt a kapcsolatból.

Te mit tennél még a listára? Miből lehet tudni, hogy hűtlenkedik a másik?


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

ÉLET-STÍLUS
A Rovatból
Itt a nyár szenzációja: máris póló készült Mészáros Lőrinc „Gondolom, nem gyalog" mondatával - mutatjuk, hogy néz ki a trendi ruhadarab
Arról egyelőre nincs hír, hogy a fekete felirattal ellátott, valóban egyedi póló kereskedelmi forgalomba kerül vagy nem, de a magyar cég egy játék erejéig kihasználja a milliárdos vállalkozó immár legendás aranyköpését.


A Dorko villámgyorsan lecsapott Mészáros Lőrinc két héttel ezelőtt, Münchenben elhangzott „Gondolom, nem gyalog" aranyköpésére, és már meg is alkotta a nyár várhatóan egyik legtrendibb pólóját, adta hírül a Blikk.

Arról egyelőre nincs hír, hogy a fekete felirattal ellátott, valóban egyedi póló kereskedelmi forgalomba kerül vagy nem,

de a magyar cég egy játék erejéig kihasználja a milliárdos vállalkozó mondatát. „Kommenteld, te kivel gyalogolnál egy jót, és nyerjetek ma egy-egy pár új Dorko cipőt!” – olvasható a Dorko játékfelhívásában. A történethez hozzá tartozik, hogy a sportos vállalkozás a "nem" szót áthúzta a pólón.

Ahogy arról korábban beszámoltunk, Mészáros Lőrinc barátai társaságában tekintette meg Münchenben a Paris Saint-Germain - Internazionale labdarúgó Bajnokok Ligája döntőt. Magyarország leggazdagabb embere az utat előbb a Liszt Ferenc Repülőtérig magánhelikopterrel, majd onnan magángéppel tette meg, ráadásul a francia csapattal egy szállodában szállt meg.

A 444 stábja itt próbálta megszólaltatni Mészárost, és feltették neki azt a kérdést is, hogy mivel érkezett Münchenbe. Az üzletember száját pedig ekkor hagyta el az azóta klasszikus magasságokba emelkedett „Hát, ööö, gondolom, nem gyalog” mondat.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

ÉLET-STÍLUS
A Rovatból
Véletlenül egy orgiaházban szállásolták el a British Airways személyzetét – 24 órán át nem tudtak aludni
A repülőtársaság személyzetének tagjai alig tudtak pihenni, mert egész éjjel nyögések, drogüzletek és prostituáltak zavarták őket. Egy 24 órás orgia is zajlott a motelben.


Legalább 12 munkatársnak foglaltak szállást a British Airways-nél egy milánói szexhotelben, miután tévedésből összekeverték a MO.OM Hotelt a közelben található Motel MO.OM-mal – számolt be róla a Daily Star. Az óránként fizetős szálláshelyen olyan felszerelések voltak, mint vagina alakú kád, tükrös mennyezet, kötözőkészletek, bőr hámok és emberi kutyaketrecek.

Egy névtelen forrás szerint „nyilvánvaló volt, hogy a stábnak nem ezen a helyen kellett volna lennie”.

A beszámoló szerint a személyzet tagjai alig tudtak aludni, mivel egész éjjel nyögéseket hallottak, és tanúi voltak egy 24 órás orgiának,

valamint drogügyleteknek és prostitúciónak is.

A forrás szerint az eset egy komikus, de komoly következményekkel járó hiba volt.

A kialvatlanság miatt a dolgozók másnap nem tudtak munkába állni,

ugyanakkor késésekről vagy járatkimaradásokról nem érkezett hír.

A British Airways a történtek után közleményt adott ki:

„A személyzet egy kis részét nem jóváhagyott hotelszobákban helyezték el a tudtunk nélkül, miután a szokásos szolgáltatónknál elérhetőségi problémák merültek fel. Sürgősen kivizsgáljuk az esetet, hogy többször ne fordulhasson elő ilyen.”

A Daily Star cikke emlékeztetett arra is, hogy az elmúlt hónapokban több hasonló eset is történt a légitársaság dolgozóival. Egy légiutas-kísérőt letartóztattak, miután meztelenül táncolt az egyik járaton, míg egy korábbi pilótájukat 2023-ban azért bocsátották el, mert felszállás előtt kokaint szippantott egy nő melléről. Ő azóta egy másik légitársaságnál újra repülhet.

(via 24.hu)


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk