hirdetés
influenszer-kamu-nyaralas-atveres.jpg

Az IKEA-ban „nyaralt” egy vlogger, hogy bebizonyítsa, milyen könnyű átverni az embereket

Idilli képekkel hitette el az Instagramon a követőivel, hogy Balira utazott, miközben csak a svéd áruház egyes berendezett részein pózolt.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2020. február 20.


hirdetés

Manapság olyan meghatározó dolog sokunk életében a közösségi média, hogy kis túlzással szeretünk mindent megosztani a világgal, ami történik velünk. Az influenszerek abból is élnek, hogy gyönyörűen megkomponált képeikkel bevonzzák a követőket, majd olyan posztokat gyártanak, amelyek nem titkoltan hirdetést is tartalmaznak. Őket azért is követik sokan, mert szuper cuccokban járnak, gyönyörű helyekre utaznak, menő kocsijuk van, vagyis minden szép és jó az életükben - legalábbis ezt mutatják.

Sok példa volt már arra, hogy az Instagram-sztárok lebuktak, hogy megszerkesztették a képeiket, vagy teljesen más helyre, például egy népszerű fesztivál helyszínére photoshoppolták magukat, miközben otthon ültek.

Egy amerikai vlogger most megmutatta, milyen könnyű becsapni az embereket gyönyörű, élethű, de kamu képekkel a közösségi médiában.

Natalia Taylort 2 millióan követik a YouTube-on és több mint 300 ezren az Instagramon, tehát megvolt a közönsége is ehhez a kísérlethez.

hirdetés

Kitalálta, hogy eljátssza, hogy egy egzotikus nyaralásra megy Balira, valójában azonban csak a helyi IKEÁ-ba ment, ahol egy fotós készített róla szép képeket, amiket aztán kiposztolt az Instagram-oldalára.

A 23 éves lány a svéd cég áruházának egyes berendezett helyiségeiben fotózkodott, például törölközőbe burkolózott egy kádban, egy nappaliban pezsgőzött, és úgy csinált, mintha egy luxushotel fürdőszobájában sminkelne - mindezt a gyanútlan vásárlók szeme láttára, akik csak furcsán nézték végig az egészet.

"Egy kicsit zavarba ejtő volt, hogy mindenki minket néz, és még azért is izgultunk, nehogy lebukjunk egy IKEA-dolgozó előtt"

- mesélte az influenszer.

Natalia azért remélte, hogy lesznek olyanok, akik rájönnek a turpisságra: megkérte a fotósát, hogy minden képen hagyjon rajta egy IKEA-s árcédulát, hátha szemet szúr a követőinek.

A youtuber egy vlogot is készített a fotózásról, majd a reakciókról. Mint kiderült, sikerrel járt az akciója: minden követőjét átverte.

"Mindenki elhitte, hogy Balin vagyok, senki sem kérdőjelezte meg. Pedig több képen is voltak IKEA-s árcédulák, az egyiken pedig egy IKEA-s iPad is. Hülyén érzem magam, hogy eljátszom a követőim bizalmát, mindenki olyan kedves kommenteket ír. Egy nagy hazug vagyok, nem is érdemlem meg ezeket a csodás követőket. Nem hiszem el, hogy simán elhitettem mindenkivel, hogy egy másik országba utaztam, miközben csak elmentem a helyi IKEA-ba. Ez a videó jó lecke arra, hogy ne higgy el mindent, amit az interneten látsz. Néha az emberek hazudnak arról, milyenek is valójában, és ezt nem is olyan nehéz megcsinálni"

- vonta le a tanulságot Natalie a videóban.

Forrás: Daily Mail


hirdetés
KÖVESS MINKET:





Címlapról ajánljuk
x


hirdetés
orvos-apa-hazateres.jpg

Szívszorító: elsírta magát az orvos, amikor nem ölelhette magához a hozzá rohanó kisfiát

Szaud-Arábiában készült a szomorú videó, amit már több millióan láttak az interneten.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2020. március 30.


hirdetés

Nagyon nehéz most, a koronavírus-járvány idején megfeszített tempóban dolgozó orvosok és ápolók élete. Nem elég, hogy a kórházakban rengeteg beteget el kell látniuk, saját magukat is kitéve a fertőzésveszélynek, de a szeretteikkel sem tudnak úgy és annyit érintkezni, mint korábban.

Ezt bizonyítja egy igencsak szívszorító videó is, ami néhány napja kezdett el terjedni a Twitteren.

A felvételt posztoló felhasználó leírása szerint Szaúd-Arábiában készült a felvétel.

Egy kisfiú kitörő örömmel fogadja a kórházból, munka után hazatérő orvos édesapját, aki viszont kénytelen rászólni a gyerekére, hogy ne menjen közel hozzá, és nem ölelheti meg. Ez az apát is annyira megviseli, hogy leguggol, elkezd sírni, és a tenyerébe temeti az arcát, miközben kisfia csak nézi őt.

Az alig 5 másodperces videót eddig már több mint 11 milliószor nézték meg, és 304 ezren osztották meg a Twitteren.

hirdetés


hirdetés
KÖVESS MINKET:





hirdetés
idos.jpg

Hilda Churchill túlélte a spanyolnáthát, most 108 évesen a koronavírusba halt bele

Az asszony csak 8 nappal a 109. születésnapja előtt halt meg, 1911-ben született.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2020. március 30.


hirdetés

A koronavírus-járvány legidősebb nagy-britanniai áldozata lehet az a 108 éves asszony, aki túlélte az 1918-as spanyolnáthát is - írja a Guardian. A lap azt is kiemeli: az idős nő szombaton, egy salfordi idősotthonban halt meg, órákkal azután, hogy pozitív lett a Covid-19-tesztje.

A lap beszámolója szerint hét éves volt, amikor kitört a spanyolnátha-világjárvány, ami kb. 500 millió embert fertőzött meg, és több 10 milliót meg is ölt, köztük a nő 12 hónapos húgát is.

A fia szerint az idős asszonnyal legutolsó találkozásukkor a koronavírusról is beszélgettek, és Hilda Churchill azt mondta, hasonlít ez a spanyolnáthához, de akkoriban nem voltak repülők, mégis szétterjedt az is az egész világon.

Annak idején ő is elkapta a vírust, és az apja is, aki az utcán esett össze.

Az asszony csak 8 nappal a 109. születésnapja előtt halt meg, 1911-ben született. Négy gyereke, 11 unokája, 12 dédunokája és három ükunokája volt.

hirdetés


hirdetés
KÖVESS MINKET:






hirdetés
caleb-woods-VZILDYoqn_U-unsplash2-scaled.jpg

Vicces képek szülőktől, akik karanténba kerültek a gyerekeikkel

Plusz néhány tipp az elszabadult kedélyek lekötésére.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2020. március 29.


hirdetés

Az iskolák bezártak, a családos emberek jó része otthonról dolgozik, hiszen a gyerekre most nem tudnak a nagyszülők vigyázni. Ez a helyzet pedig azt idézi elő, hogy a szülők több időt töltenek imádott porontyaikkal, mint valaha.

a Bored Panada összegyűjtött néhány képet, ami jól bemutatja a folytonos harcok és örömök váltakozó sorát.

Az élet nagyon szórakoztató lehet, ha az ember egész nap össze van zárva gyerekekkel, bár ez ugyanakkor azt is jelenti, hogy több elfoglaltságot kell nekik kitalálni.

Maybe I shouldn’t have outsourced my homeschooling... from r/funny

Tolerance from r/funny

hirdetés
"Daaaad, we're bored!" (Day 1 of lockdown)"ummm ok, strip this laptop down, and this desktop, and then rebuild them"....my god it's the most peace and quiet I've had all week! from r/pcmasterrace

Day 10 of quarantine. I think my kid is up to something. from r/funny

Megpróbálnád beküldeni a jelentést közvetlenül a határidő előtt, de gyerek szuperhőst játszva rohangál a házban. Vagy leülnél a tévé elé egy kemény nap után, de rájössz, hogy a lurkó leverte a minap. A szülőlét csodái.

Allyssa McCabe, a Massachusettsi Egyetem pszichológia professzora elmondta, hogy minél idősebb a gyerek, annál kevesebb lekötést igényel. De a kisgyermekes szülők számára nehezebb a helyzet, ugyanis ennek a korosztálynak nehéz a független játék. Ilyenkor a legtöbb szülő azzal próbálkozik, hogy egy tablettel vagy számítógéppel lekösse a lurkót, de ez, minél fiatalabb, annál rosszabban hat a kognitív ismeretek fejlődésére.

<
A cikk folytatódik a következő oldalon
>


hirdetés
KÖVESS MINKET:






hirdetés
no-nadrag-pxhere.jpg

Megvan, miből fogy a legkevesebb a járvány kitörése óta Amerikában

Kissé furcsának tűnik, de jelen helyzetben érthető is.
Címkép: illusztráció (PxHere) - szmo.hu
2020. április 01.


hirdetés

A koronavírus jelentősen megváltoztatta a mindennapjainkat: sok olyan dolgot vagy tevékenységet kell nélkülöznünk, ami eddig természetes volt számunkra, cserébe új élethelyzeteket kell megszoknunk. A vásárlási szokások is változnak világszerte: az emberek a járvány idején főleg élelmiszerekre és gyógyszerre költenek, valamint az otthoni időtöltéshez vesznek különböző termékeket.

Ahogy nálunk is, az Egyesült Államokban is sok ember kényszerült arra, hogy otthon maradt. Úgy tűnik, ez a mindennapi öltözködést is jelentősen befolyásolja, hiszen a legtöbben kényelmes ruhában szeretnek otthon lenni, az utcai és munkahelyre való ruhadarabok talán elő sem kerülnek most a szekrényből.

Az amerikai Walmartnál is észrevették, hogy jelentősen változtak a vásárlói szokások a ruhavásárlást tekintve a koronavírus miatt. Dan Bartlett, a vállalati ügyekért felelős alelnöke a Yahoo Finance-nek elmondta, hogy

a világ egyik legnagyobb kiskereskedelmi cégénél ugyanis jelentősen megnőtt a kereslet a különböző felsők iránt, viszont nadrágot egyre kevésbé akarnak venni az emberek.

hirdetés

Ez kissé meglepő lehet, de ha jobban belegondolunk, van rá magyarázat. Más országokhoz hasonlóan

Amerikában is rengetegen dolgoznak most otthonról a számítógépükön keresztül vagy máshogy, amihez nem kell úgy kiöltözni, mintha az ember a munkahelyére menne.

A vasalt nadrág helyett kényelmesebb a melegítőnadrág, a blézer vagy az ing helyett pedig elég egy egyszerű póló is.

A céges értekezletek és konferenciák is videóchaten (Skype, Zoom stb.) zajlanak, így a résztvevők általában derékmagasságig vagy mellmagasságig látszanak a kamerában. Ha a cég elvárja vagy a dolgozó igényli, akkor persze nem árt egy csinosabb felső, például ing. Azt azonban nem látja a főnök, hogy mit viselsz alul, így tulajdonképpen mindegy, hogy farmerben, szoknyában vagy akár pizsamanadrágban ülsz a kamera előtt.

Ez megmagyarázza, hogy miért nőtt meg a kereslet a felsők iránt, a nadrágokat pedig miért nem keresi senki.

Dan Bartlett szerint jelen helyzetben ez teljesen érthető, hiszen az emberek szép lassan elkezdenek alkalmazkodni az új élethelyzetükhöz, így a szokásaik is változnak, ami a vásárlásban is megmutatkozik.

Azt is elmondta, hogy a Walmartban most sokkal nagyobb az érdeklődés az otthoni kikapcsolódásra és szórakozásra alkalmas termékek iránt,

például sokan vesznek DVD-t, de ami ennél is meglepőbb, hogy a jégkrémpálcika is nagyon keresett lett, már több mint 30 milliót adtak el belőle.


hirdetés
KÖVESS MINKET:








Szeretlek Magyarország
Letöltés
x
Töltsd le a Szeretlek Magyarország mobil alkalmazást, hogy elsőként értesülhess a legfrissebb hírekről!