hirdetés
117.png

Általános Szerződési Feltételek

A Szeretlek Magyarország Kft.a hirdetések közzétételét az alábbi Általános Szerződési Feltételek mellett vállalja.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2017. január 08.


hirdetés

A Szeretlek Magyarország Médiacsoport Kft. (a továbbiakban Közzétevő) arra köt szerződést a saját nevében és javára, vagy a Grtv. 5/B § (2). bekezdés alapján reklámközvetítőként, az őt megbízó reklámozó nevében és javára tőle szolgáltatásokat megrendelő természetes vagy jogi személlyel (a továbbiakban Megrendelő), hogy

- a Közzétevő által működtetett Szeretlek Magyarorszag.hu portálon vagy a Közzétevőhöz tartozó Facebook-oldalakon egy vagy több megjelenítési alkalommal közzétegye a Megrendelő által megjelölt hirdetéseket

- a Megrendelő által kért témában az olvasói bevonásával kérdőíves felmérést végezzen.

A megrendelhető hirdetések (továbbiakban Hirdetés) fajtái:

hirdetés

- Natív reklámcikk: a Közzétevő által előállított, megjelenésében, tartalmában és stílusában az adott médium tartalmi elemeihez tökéletesen illeszkedő fizetett hirdetés, amely a Közzétevő portálján jelenik meg. A natív reklámcikkhez minden esetben tartoznak a cikkre forgalmat irányító fizetett Facebook-posztok is.

- Advertorial (PR cikk): a Megrendelő által a Közzétevőhöz eljuttatott fizetett cikk. Ebben az esetben a Közzétevő nem vesz részt a Hirdetés tartalmi kialakításában, valamint nem köteles kreatív anyag készítésére. Advertorial cikkhez Facebook-poszt nem rendelhető.

A jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit alkalmazni kell valamennyi, a Közzétevő és egyes megrendelők között megkötött, fenti szolgáltatásokra vonatkozó szerződésre. Az Általános Szerződési Feltételekben foglalt rendelkezésektől a Megrendelő és a Közzétevő csak közös megegyezéssel, írásban térhet el.

Szerződés létrejötte

A fent nevezett szolgáltatások teljesítésére Közzétevő csak akkor köteles, ha közte és a Megrendelő között a jelen ÁSZF-ben foglalt rendelkezések alapján egyedi szolgáltatási szerződés jön létre.

A Szeretlek Magyarország Kft. a megrendeléseket kizárólag postai küldeményben vagy e-mailben fogadja el. Az egyedi szolgáltatási szerződés csak akkor tekinthető megkötöttnek, ha a Megrendelő kitöltötte a Közzétevő által hozzá eljuttatott megrendelő lapot, majd azt e-mailben vagy postai küldeményben visszajuttatta a Közzétevőhöz, és annak befogadását, a megrendelés elfogadását a Szeretlek Magyarország Kft. írásban visszaigazolta.

A megrendelő lapot a Közzétevő csak abban az esetben tudja befogadni, ha szerepel rajta a Megrendelő cégszerű aláírása, a vállalkozás neve, székhelye vagy telephelye, adószáma, a kapcsolattartó neve és elérhetősége, valamint a számlázási címe. A Megrendelőnek minden esetben jeleznie kell, alkalmas-e elektronikus számla fogadására, és amennyiben igen, fel kell tüntetnie, milyen e-mail címen fogadja a Közzétevő által kiállított elektronikus számlát.

A megrendelő lapon szerepel továbbá a megrendelés azonosítószáma, a kampány neve, a megrendelt szolgáltatás típusa, száma, a kampányba bevonni kívánt Facebok-oldalak neve, a kampány tervezett időpontja, a listaár, a reklámozónak adott kedvezmény mértéke és a net-net ár.

A megrendelő lapon szerepel a Közzétevő által alkalmazott Általános Szerződési Feltételek pontos elérési útvonala. A megrendelő lap aláírásával a Megrendelő elfogadja az Általános Szerződési Feltéteket.

A megrendelést csak olyan személy írhatja alá, aki az adott megrendelés megtételére a Megrendelőnél jogszabály, társasági szerződés, vagy belső szabályzat alapján jogosult. Közzétevő a megrendelést aláíró személy előbbiek szerinti jogosultságát vélelmezi, éppen ezért minden, a Megrendelő részéről érkező aláírt iratot a Megrendelő képviseletére jogosult személy nyilatkozatának tekint.

Megrendeléskor a Megrendelő köteles tájékoztatni a Közzétevőt arról, ha a megrendelést a Grtv. 5/B § (2). bekezdés alapján harmadik személy reklámozó nevében és javára teszi meg. A Megrendelőnek meg kell neveznie a harmadik személy reklámozót és a hirdetés tárgyát is. Ilyen esetben a Közzétevő vélelmezi, hogy Megrendelő jogosult a reklám közzétételére irányuló szerződésnek a reklámozó nevében történő megkötésére, annak módosítására és a teljesítés elfogadására is, továbbá jogosult a Közzétevő szolgáltatásáról kiállított számla befogadására és köteles annak kiegyenlítésére.

Közzétevő a megrendelés írásos visszaigazolásával kötelezettséget vállal arra, hogy a megrendelt hirdetéseket a megrendelés szerinti módon és időben elhelyezi vagy a megrendelésben rögzített kérdőíves felmérést elvégzi, feltéve, hogy a megrendelt szolgáltatás tartalma a jogszabályoknak, valamint a jelen ÁSZF-ben foglalt szerződési feltételek rendelkezéseinek megfelel.

Megrendelő a Közzétevő írásos visszaigazolásának kézhezvételét követő munkanap 18.00 óráig észrevételt tehet. Észrevétel esetén az egyedi szerződés nem jön létre, a felek a szerződés tartalmáról kötelesek egyeztetni. Amennyiben Megrendelő a visszaigazolás kézhezvételét követő munkanap 18.00 óráig észrevételt nem tesz, úgy a visszaigazolás a Megrendelő részéről elfogadottnak tekintendő.

Fizetési feltételek

A felek közötti hirdetési szerződésben foglalt árengedmények és net-net hirdetési összegek üzleti titok tárgyát képezik, ezekről a szerződő felek csak egymás írásos engedélyével adhatnak információt harmadik fél felé.

Amennyiben Megrendelő a Grtv. 5/B § (2). bekezdés szerinti megbízással eljáró reklámközvetítő, úgy árengedmény kivételével a Közzétevőtől díjazásra, ajándékra, más vagyoni előnyre vagy juttatásra sem közvetlenül, sem közvetve nem jogosult.

Ha a megbízás alapján eljáró reklámközvetítő, mint Megrendelő a Közzétevőtől árengedményben részesül, a kapott árengedményt köteles teljes mértékben átengedni azon reklámozó javára, akinek a Grtv. 5/B§ (2). szerinti képviselőjeként az árengedménnyel érintett szerződést megkötötte. Ennek betartásáért és az elmaradásából származó mindennemű kárért és költségért reklámközvetítő felel.

A Megrendelő tudomásul veszi, hogy:

- visszaigazolás után a megrendelés lemondása esetén az érintett hirdetések net-net díjának 20%-a fizetendő.

- a megrendelés átütemezése esetén az alapdíjon felül az érintett hirdetések net-net díjának 10%-a fizetendő.

- amennyiben a megrendelt hirdetési felületeken a Megrendelő érdekkörében felmerülő késedelem miatt a Szeretlek Magyarország Kft. nem tudja elhelyezni a Megrendelő hirdetését, a teljes (árengedménnyel csökkentett) hirdetési díj kiszámlázásra kerül.

Ha a megrendelt szolgáltatáshoz szükséges anyagok vagy jóváhagyások nem jutnak el a megjelölt határidőig a Közzétevőhöz, Közzétevő megtagadhatja az eredeti időpontban történő teljesítést. Ilyenkor Közzétevő köteles felajánlani a Megrendelő számára egy másik teljesítési időpontot. Ha a Megrendelő ezt elfogadja, köteles 1 (egy) munkanapon belül írásban visszaigazolni. Ha a visszaigazolásra nem kerül sor, úgy a megrendelés Megrendelő által lemondottnak tekintendő. Közzétevő a szolgáltatást ilyen esetben nem teljesíti, Megrendelőt pedig semmilyen kártérítés, kötbér, bánatpénz vagy egyéb juttatás nem illeti meg, ugyanakkor köteles kiegyenlíteni a teljes (árengedménnyel csökkentett) szolgáltatási díj 100%-ának megfelelő kötbér összegét. Közzétevő másik teljesítési időpont helyett azt is jogosult felajánlani, hogy a szolgáltatást az eredetileg megállapodott teljesítési időpontban teljesíti, 25% felár ellenében. Amennyiben megrendelő Közzétevő ezen ajánlatát fogadja el, köteles azt 1 (egy) munkanapon belül írásban visszaigazolni. Ellenkező esetben a megrendelése lemondottnak tekintendő és a jelen pont rendelkezései alkalmazandók.

A Közzétevő vállalja a Hirdetés megjelenése után e-mail-ben elküldi a megjelent hirdetések linkjeit, valamint részletes statisztikát arról, hányan látták a megrendelt advertorialt, natív cikket és cikkre forgalmat irányító Facebook-posztokat, hányan töltötték ki a felmérés során a kérdőívet és milyen válaszok születtek. Közzétevő a jelentés Megrendelő általi írásbeli visszaigazolását Teljesítési igazolásnak tekinti, amely feljogosítja a megrendelő lap alapján kiállított számla elküldésére.

Amennyiben a Megrendelő saját adservert kíván használni, illetve annak adatai alapján elszámolni, az elszámolás feltételeiről külön szerződésben kell rendelkezni a Megrendelő és a Szeretlek Magyarország Kft. között.

A hirdetési díjat a Megrendelő a Közzétevő által kiállított számla ellenében, banki átutalással, számla kézhezvételétől számított 30. napig köteles megfizetni, a megrendelő lapon megjelölt bankszámlaszámra. A számla akkor tekintendő kifizetettnek, amikor az azon megjelölt összeget a Közzétevő bankszámláján hiánytalanul jóváírták.

Késedelmes fizetés esetén Közzétevő a késedelem idejére a 2013. évi V. tv. (Ptk). szerinti időarányos késedelmi kamat fizetését követelheti a Megrendelőtől. Ha a Közzétevő hirdetési díjkövetelésének érvényesítése érdekében harmadik személyt kényszerülne igénybe venni, minden ezzel járó költséget jogosult a késedelmes Megrendelőre hárítani.

Ha a Megrendelő a hirdetési díjat esedékességkor nem vagy nem teljes egészében fizeti meg, Közzétevő jogosult a Megrendelő további hirdetéseinek közzétételét az esedékes hirdetési díjak megfizetéséig felfüggeszteni, a Megrendelő előzetes értesítése mellett. A Közzétevő jogosult továbbá ilyenkor újabb megrendelések elfogadását megtagadni vagy az esedékes hirdetési díj megfizetéséhez kötni.

Amennyiben a felek között hatályos keretszerződés áll fenn és a Megrendelő ez alapján mulasztana el díjfizetési kötelezettségének teljesítését, Közzétevő jogosult a keretszerződést azonnali hatállyal felmondani, a keretszerződésben érvényesített árengedményt visszavonva a már közzétett hirdetések díját listaár szerint követelni, valamint az előbbiekre tekintettel nála keletkezett valamennyi kár és költség megtérítését követelni a Megrendelőtől.

A Megrendelőnek lehetősége van kérni, hogy a megjelent posztokra egy előre megállapodott összegben külön is ráhirdessen a Közzétevő, ezt azonban a Megrendelőnek előre ki kell fizetnie. A Promoted Postról és annak költségeiről a Megrendelő és a Közzétevő külön szerződést köt, ami alapján a Közzétevő előleg bekérőt állít ki. Az előleg bekérő tartalmazza a ráhirdetés költségét és a közreműködői díjat, ami a ráhirdetés költségének 20 százaléka. A előleg bekérő akkor tekintendő kifizetettnek, amikor az azon megjelölt összeget a Közzétevő bankszámláján hiánytalanul jóváírták. Ekkor a Közzétevő végrehajtja a ráhirdetést a Facebook rendszerében, és kiállítja a számlát, jelezve, hogy azt a Megrendelő már kifizette.

A Közzétevő fenntartja magának a jogot, hogy egyedi, különleges megjelenéseknél egyedi gyártási határidőt állapítson meg és ezzel kapcsolatban egyedi árképzést alkalmazzon.

A Szeretlek Magyarország Kft. fenntartja magának a jogot az évközi árváltoztatásra, de erről a Megrendelőket a tarifamódosítás érvénybe lépése előtt legalább 1 hónappal értesíti. A Megrendelő – ha az új tarifákat nem fogadja el – a lemondási határidő betartásával megrendelésétől elállhat.

Natív reklámcikk vagy advertorial hirdetés megrendelése

A Megrendelő köteles a megrendelésben pontosan meghatározni, hogy natív vagy advertorial hirdetést kíván-e megjelentetni.

Natív reklámcikket a Közzétevő kizárólag csomagban értékesít, a cikkre forgalmat irányító Facebook-posztokkal együtt. Megrendelő köteles a megrendeléskor megjelölni, melyik értékesítési csomagot választja, vagyis a natív reklámcikkhez hány darab Facebook-posztot rendel, milyen Facebook-oldalakra és milyen ütemezésben.

A Facebook-posztok a Közzétevő által működtetett tematikus vagy lokális Facebook-oldalakon jelennek meg. A bevonni kívánt Facebook-oldalakra, az ütemezésre, a posztolások időpontjára a Közzétevő a reklámköltés nagyságát, a célközönséget és a napi forgalmat figyelembe véve javaslatot tesz, de a végső döntés a Megrendelőé. Mindezen feltételekről a Megrendelő és a Közzétevő legkésőbb a kampány indulása előtt 3 (három) munkanappal köteles e-mailben megállapodni.

A Megrendelő köteles a posztok elkészítéséhez szükséges kreatív anyagot a visszaigazoláson feltüntetett formátumban a kívánt megjelenés előtt legalább 2 (két) munkanappal a Közzétevőnek elküldeni. Bármely más formátumban történő hirdetés eljuttatás esetén Közzétevő jogosult a közzétételt megtagadni vagy a közzététel technikai előkészítéséért külön díjazást felszámítani.

A natív reklámcikkre forgalmat irányító posztok szövegét a Közzétevő készíti el. Ha a posztok tervezete elkészült, Közzétevő jóváhagyás céljából e-mailben visszaküldi a Megrendelőnek. Ez visszaigazolásnak önmagában nem minősül, és a felek között szerződéses kapcsolatot nem hoz létre. A posztkampány csak akkor indul, ha azt a Megrendelő legkésőbb a tervezett megjelenés előtt 1 (egy) munkanappal jóváhagyta, és ezt e-mailben visszaigazolta.

Kampány közben az eredmények és az olvasói reakciók függvényében a Közzétevő fenntartja a jogot, hogy a hatékonyság növelése érdekében változtasson a bevont Facebook-oldalakon, az ütemezésen, a posztolások időpontján vagy a posztok szövegén. Ezek a változtatások a posztok számát és a kampány időtartamát nem érinthetik. Közzétevő a változtatásokról és azok indokáról legkésőbb a poszt megjelenése előtt 1 (egy) munkanappal értesíti a Megrendelőt.

Kampány közben a Megrendelő is javaslatot tehet a bevont Facebook-oldalak, az ütemezés, a posztolások időpontjának vagy a posztok szövegének megváltoztatására. A változtatási javaslatokat indoklással együtt a Megrendelő köteles legkésőbb a poszt megjelenése előtt 2 (két) munkanappal e-mailben a Közzétevőnek elküldeni. A változtatások csak akkor lépnek életbe, ha azokat a Közzétevő legkésőbb a poszt megjelenése előtt 1 (egy) munkanappal e-mailben visszaigazolta.

A Közzétevő által működtetett Facebook-oldalak közt vannak normál Facebook-oldalak (ezek 100 ezer követőnél kevesebbel rendelkeznek), és kiemelt Facebbok-oldalak (ezek 100 ezer követőnél többel rendelkeznek.) Közzétevő garanciát vállal arra, hogy mindegyik, cikkre forgalmat irányító Facebook-poszt a Közzétevőhöz tartozó kiemelt (100 ezernél több követővel rendelkező) Facebook-oldalakon legalább 10 ezer követőnek a hírfolyamában ténylegesen meg is jelenik. Amennyiben ezt a számot a Facebook algoritmusa miatt az adott poszt virálisan nem érné el, Közzétevő kötelezettséget vállal arra, hogy a posztra a Facebook hirdetési rendszerében, saját költségén ráhirdet, egészen addig, amíg a poszt el nem éri a legalább 10 ezres megjelenésszámot.

Normál oldalakra a Közzétevő nem vállal elérési garanciát.

Promoted Post megrendelése esetén a Közzétevő előzetesen tájékoztatja a Megrendelőt a várható eredményekről, vagyis arról, hogy a ráhirdetésre szánt összeg ráköltésével a poszt a Megrendelő által meghatározott célcsoportból várhatóan hány embert ér el. Ez az adatszolgáltatás azonban kizárólag a Facebook pillanatnyi előrejelzésén alapul, a tényleges elérésre a Szeretlek Magyarország Kft. semmilyen garanciát nem vállal, ez kizárólag a Facebook hirdetéskiszolgálási rendszerétől függ. Megrendelő tudomásul veszi, hogy az előzetes tájékoztatás és a tényleges elérés esetleges különbsége miatt a Szeretlek Magyarország Kft. felé semmilyen kártérítési követeléssel nem élhet.

A Megrendelő által megrendelt natív reklámcikket a Közzétevő állítja elő. A natív reklámcikk megjelenésében, tartalmában és stílusában tökéletesen illeszkedik a portál megjelenéséhez, tartalmához és stílusához.

A Megrendelő köteles a natív reklámcikk elkészítéséhez szükséges kreatív anyagot a visszaigazoláson feltüntetett formátumban a kívánt megjelenés előtt legalább 3 (három) munkanappal a Közzétevőnek elküldeni. Bármely más formátumban történő hirdetés eljuttatás esetén Közzétevő jogosult a közzétételt megtagadni vagy a közzététel technikai előkészítéséért külön díjazást felszámítani.

A natív reklámcikkben elhelyezhető a Megrendelő weboldalának linkje, Facebook-oldalának doboza, valamint a Megrendelő YouTube-videói.

A natív reklámcikk tervezetét a Közzétevő jóváhagyás céljából e-mailben visszaküldi a Megrendelőnek. A megrendelt szolgáltatás ilyen visszaküldése visszaigazolásnak önmagában nem minősül, és a felek között szerződéses kapcsolatot nem hoz létre. A cikk csak akkor jelenik meg, ha azt a Megrendelő legkésőbb a tervezett megjelenés előtt 1 (egy) munkanappal jóváhagyta, és ezt e-mailben visszaigazolta.

Közzétevő kötelezettséget vállal arra, hogy a natív reklámcikket megjelenés után egy héten át minden oldalról elérhetővé teszi a portálon. Ennek érdekében a jobb sávban, a kiemelt ajánlatok között szerepelteti a natív reklámcikk címét és címlapképét.

Advertorial hirdetés (PR cikk) megrendelése esetén a fizetett cikket a Megrendelőnek kell a Közzétevő rendelkezésére bocsájtania. Ebben az esetben a Közzétevő nem köteles a Hirdetés tartalmi kialakítására, valamint nem köteles kreatív anyag készítésére.

Az advertorial hirdetéshez Facebook-posztok nem rendelhetőek.

Közzétevő kötelezettséget vállal arra, hogy az advertorial hirdetést megjelenés után egy héten át minden oldalról elérhetővé teszi a portálon. Ennek érdekében a jobb sávban, a kiemelt ajánlatok között szerepelteti a PR cikk címét és címlapképét.

Megrendelő az advertorial hirdetés szövegét a mindenkor hatályos magyar (idegen nyelvű szöveg esetén idegen) nyelv és helyesírás szabályainak megfelelően köteles meghatározni. Ha a megrendelt hirdetés az előbbiek szerinti helyesírási szabályoknak nem felelne meg, Közzétevő a helyesírási szabályoknak, illetve stilisztikai szabályoknak megfelelően azt a Megrendelő külön értesítése nélkül kijavíthatja.

Ha a Megrendelő szándékosan a helyesírási szabályoktól eltérő leírási mód megjelenítését kívánja (pl. szójáték), ezen igényéről a megrendelésben külön írásban tájékoztatnia kell a Közzétevőt. Ilyen megjelenítés a Közzétevő által csak akkor tekintendő elfogadottnak, ha a helyesírási szabályoktól eltérő megjelenítés tényét a Közzétevő kifejezetten elfogadja visszaigazolásában.

Ha a Megrendelő által megjeleníttetni kívánt advertorial hirdetésben érdemi változtatásra van szükség, Közzétevő a Hirdetést a javasolt módosításokkal együtt, jóváhagyás céljából e-mailben visszaküldi a Megrendelőnek. A megrendelt szolgáltatás ilyen visszaküldése visszaigazolásnak önmagában nem minősül, és a felek között szerződéses kapcsolatot nem hoz létre. A Megrendelő, ha a Közzétevő által javasolt módosítást jóváhagyja, e-mailben visszaigazolja a Közzétevőnek.

A Szeretlek Magyarország Kft. nem vállal felelősséget a Hirdetésben előforduló esetleges hibák miatt bekövetkező károkért, továbbá azért sem, ha a kár a Hirdetés megjelenésének elmaradásából következik be. A Szeretlek Magyarország Kft. nem vállal felelősséget olyan teljesítést akadályozó eseményekért, amelyek az internet vagy a Facebook sajátos jellegéből fakadóan lépnek fel. Különös tekintettel az internet hálózaton vagy a Facebookon előforduló olyan forgalmi, technikai, vagy egyéb körülményekre, amelyek az internet vagy a Facebook működésével együtt járnak.

A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a hirdetési felületeket nem ruházhatja át harmadik félnek. Amennyiben a hirdetésen harmadik fél megjelenik, a Megrendelő köteles azt a Szeretlek Magyarország Kft. felé jelezni, illetve a kreatívokat előzetesen jóváhagyatni. Ilyen esetben a Szeretlek Magyarország Kft. fenntartja döntési jogát felár megállapítására, melynek mértéke ettől eltérő megegyezés hiányában 50%.

A Hirdetés megjelenítésére a Grtv., az Smtv., és a Médiatv., valamint a Magyar Reklámetikai Kódex rendelkezései az irányadók. Az advertorial és a natív hirdetésből is egyértelműen ki kell derüljön annak hirdetés jellege. Ennek érdekében Közzétevő jogosult a Megrendelő által megjeleníteni kívánt Hirdetést – Megrendelő külön értesítése nélkül is – „fizetett hirdetés” vagy „PR cikk” felirattal a szerkesztőségi anyagoktól Grtv. szerint elkülönített formában megjelentetni.

Az advertorial és a natív hirdetés tartalma nem veszélyeztetheti a Közzétevő hitelességét, nem lehet félrevezető, túlzó és nem hallgathat el lényeges körülményeket.

Még visszaigazolás esetén sem teljesíthető olyan megrendelés, amely hatályos magyar jogszavályba, alkotmányos elvekbe vagy jó erkölcsbe ütközik, sérti a Közzétevő által szerkesztett kiadvány szellemiségét, színvonalát vagy a Közzétevő üzleti érdekeit. Ebben az esetben a szolgáltatás megtagadása miatt a Megrendelő semmilyen kártérítésre, bánatpénzre, közbérre vagy egyéb anyagi szolgáltatásra nem jogosult.

A szolgáltatás teljesítésének megtagadását megelőzően a felek kötelesek egyeztetni, és a Közzétevő köteles olyan megjelenési lehetőséget biztosítani, ami összhangban áll az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseivel és a hatályos magyar jogszabályokkal.

Advertorial hirdetés esetén a megrendelt szolgáltatás képi, szöveges, illetve egyéb tartalmáért teljes egészében a Megrendelő felel.

Natív hirdetés esetén a megrendelt szolgáltatás azon képi, szöveges, illetve egyéb tartalmáért, amelyet a Megrendelő bocsájtott a Közzétevő rendelkezésére, a Megrendelő felel. Azon képi, szöveges, illetve egyéb tartalomért, amelyet a Közzétevő készített, a Közzétevő felel.

Felelősség és tartozásátvállalás: amennyiben a Megrendelő által megrendelt szolgáltatás jogszabályba ütközik, és emiatt a Közzétevővel szemben költséget, bírságot vagy kártérítést állapítanak meg, Megrendelő köteles ezen költséget, bírságot vagy kártérítést feltétlenül és visszavonhatatlanul átvállalni, és annak közlésétől számított 3 (három) banki napon belül megtéríteni.

Megrendelő hozzájárul az általa átadott anyagok, képek, logók, védjegyek felhasználásához, és szavatol azért, hogy jogosult a felhasználás engedélyezésére.

A Közzétevő vállalja, hogy a megrendelt Hirdetést, az adott körülmények között a lehető legjobb technikai és esztétikai kivitelben jeleníti meg.

A Megrendelő felel minden olyan hibáért vagy minőségi problémáért, ami az általa leadott eredeti anyagok minőségéből vagy hiányából fakad. A Közzétevő a hirdetések leadását követő bármilyen változtatásból eredő kárért csak abban az esetben vállalja a felelősséget, ha a változtatást vállalta, és annak végrehajthatóságát írásban visszaigazolta. A leadást követő változtatásokból származó többletköltségeket minden esetben a Megrendelő viseli.

Reklamációt az adott hirdetést megjelenésétől számított 14 napon belül lehet bejelenteni. A Szeretlek Magyarország Kft. reklamációt csak írásban fogad el.

Kérdőíves felmérés megrendelése

Közzétevő nem reprezentatív kérdőíves felmérés végzését vállalja a felmérés eredményének Megrendelő részére történő értékesítése céljából, a felmérés során keletkezett személyes adatok átadása nélkül. A kérdőíves felmérést a Közzétevő weboldalán, valamint a hozzá tartozó Facebook-oldalakon bonyolítja le, a Survay Monkey nevű kérdőívkészítő és adatelemző internetes program igénybevételével.

Kérdőíves felmérés megrendelése esetén a Megrendelő köteles a megrendelését megfelelően kitöltve legkésőbb a felmérés teljesítési határidejét megelőző 15 (tizenöt) nappal elküldeni a Közzétevő részére.

A kérdőíves felmérésre vonatkozó megrendelésben pontosan meg kell határozni, hogy a felmérést a Közzétevő pontosan milyen témakörben, mennyi idő alatt végezze el, és a Megrendelő pontosan hány válaszadót vár el.

Közzétevő a felmérés során keletkezett személyes adatokat nem adja át a Megrendelő számára. A kérdőíves felméréssel összefüggésben Közzétevő adatkezelőnek minősül.

A kérdőíves felmérés megrendelésére egyebekben a Hirdetés megrendelésére vonatkozó rendelkezések az irányadók.

ÁSZF megismerhetősége

A jelen ÁSzF-nek a Megrendelővel való megismertetéséről a Közzétevő oly módon gondoskodik, hogy arra a keretszerződésekben, illetve keretszerződéssel nem rendelkező Megrendelő esetében a Közzétevő által küldött megrendelő lapon hivatkozik, a pontos elérési útvonal megjelölésével. Az ÁSzF mindenkori hatályos és teljes szövegét közzéteszi a www.szeretlekmagyarorszag.hu/aszf linken.

A Felek a jelen megállapodásból eredő vitás kérdéseket békés úton próbálják meg rendezni. Ennek sikertelensége esetén a helyi bíróság hatáskörébe tartozó perekre a Budai Központi Kerületi Bíróság illetékességét kötik ki.

Jelen Általános Hirdetési Feltételek 2015. augusztus 30-tól, visszavonásig érvényesek. Közzétevő az ÁSzF változásáról hirdetőpartnereit annak hatályba lépése előtt legalább 15 nappal értesíti. A már érvényben lévő megállapodásokra a megállapodás létrejöttekor érvényes ÁSzF vonatkozik.


hirdetés
KÖVESS MINKET:




Címlapról ajánljuk
x


hirdetés
cimlap-1.jpg

Sohasem volt még ennyire egyszerű a takarítás – iRobot Roomba i7+ teszt

Kipróbáltuk a robotporszívót, ami még a portartályát is automatikusan üríti. Minden eddiginél kényelmesebb lett a porszívózás.
Szponzorált tartalom (x) - szmo.hu
2020. október 20.


hirdetés

A ropotporszívók csúcskategóriájában nehéz újat mutatni, az iRobotnak mégis sikerült. A titok nyitja a dokkolóállomás, ami egy porzsákot rejt. Dokkoláskor a porszívó ide továbbítja teljesen automatikusan a felszívott koszt, így hosszú hetekig hozzá sem kell nyúlni, a rendszer tényleg magától működik.

Nem csoda, hogy izgatottan vártuk a szerkesztőségben az iRobot Roomba i7+ porszívót, amit huzamosabb ideig teszteltünk otthon is.

A Roomba doboza olyan, amilyennek egy igazán igényes terméknél lennie kell.

Okosan elrendezve sorakozott benne a porszívó, az ennél is nagyobb helyet elfoglaló dokkolóállomás, és a kiegészítőket tartalmazó dobozka. Utóbbiról érdemes külön is megemlékezni: az iRobothoz ugyanis nemcsak egy dokkoló jár, hanem tartalék porzsák, tartakék szűrő, plusz oldalkefe, akksi és úgynevezett virtuális fal is, ami megadályozza, hogy a robot olyan helyre menjen, ahová nem szeretnénk.

A készülék üzembe helyezése nagyon egyszerű, mert a fő elemek teljesen összeszerelve érkeznek. Így csak be kellett dugnunk a dokkolót, le kellett töltenünk az iRobot HOME applikációt, és a készülék a wifi-re kapcsolódva máris használatra készen várta az első utasításunkat.

hirdetés

Ezután belekezdett a lakás feltérképezésébe, aminél hamar kiderült, mennyire korszerű ez az iRobot.

A gyártó "Imprint Intelligens Feltérképezésnek" nevezte el azt a rendszert, amelynek segítségével a robotporszívó szobáról szobára derítette fel a lakást, és raktározta el a helyiségek, valamint a bútorok helyét.

Bár nálunk nincs Amazon Alexa vagy Google Assistant, de a robotporszívó ezekkel is összehangolható, és képes egyetlen hangutasításra kitakarítani egy adott helyiséget. Tehát elég annyit mondanunk a hangvezérelt személyi asszisztensnek, hogy "Takarítsd ki a hálószobát!", és a porszívó már indul is, és teszi a dolgát. Alexa híjján mindez tökéletesen működött az appon keresztül is, ahol elneveztük a kitakarítandó helyiségeket, bejelöltük az elkerülendő részeket (például a padlón álló gitárunk helyét, ami hajlamos folyton feldőlni), majd egyszerűen bepipáltuk, hol kérünk takarítást.

Mi elsőként a fürdőszobában próbáltuk ki a Roomba tudását, mert ez a süppedős szőnyeggel, a hajszálakkal sohasem könnyű terep egy robotporszívónak. A készülék azonban gond nélkül megbirkózott a feladattal. Utána elmerészkedett a küszöbig, de mélységérzékelő rendszerével időben detektálta, hogy a másik oldalon túl nagy a szintkülönbség (akárcsak a társai, a Roomba is másfél centiig bírja a küszöböket), és visszafordult, anélkül, hogy leesett volna.

A hálóban szintén megbirkózott a vastagabb szőnyegekkel is, bár amikor felküzdötte magát, érezhetően lelassult, de nem adta fel.

A leírás szerint a porszívó a Dirt Detect nevű ultrahangos és optikai szenzor-rendszer segítségével azt is érzékeli, mennyire szennyezett felületen dolgozik, és a piszkosabb részeken tényleg mindig nagyobb fokozatra kapcsolt.

A minőségre nem lehetett panaszunk, a készülék ugyanis két, egymással szemben forgó gumikefét kapott, amelyekkel minden szennyeződést tökéletesen eltűntetett a szőnyegekről, a parkettáról és a konyhai padlóburkolóról is. A sarkokról pedig egy oldalkefe gondoskodott.

Ha ez sem elég, ott volt a dupla takarítás funkció, aminek jó hasznát vettük az ebédlőben és a gyerekszobában.

A nappaliban a legnagyobb élmény az volt, ahogy a készülék a kábelekkel bánt.

Sok robotporszívó ugyanis rendszeresen belegabalyodik a bedugva felejtett töltők kábeleibe, a Roomba azonban jól vizsgázott, és nem kellett kézzel beavatkoznunk.

Az egyetlen hátulütőnek a hangja tűnt, az első bekapcsolás után kicsit megijedtünk, hogy felébred a szomszéd szobában alvó gyerek, de aztán hamar kiderült, hogy a hangerő nagyban függ attól, hogy a porszívó épp milyen terepen dolgozik, és általában jóval halkabban üzemelt, mint a dokkolónál.

És ezzel el is érkeztünk a meglehetősen dekoratívra sikerült, "Clean Base"-nek elnevezett dokkolóhoz, ami a legnagyobb újdonság. A robotporszívóknál a fő elvárás az automatikus működés. Bár a kisebb résekkel egyikük sem bír, rengeteg időt spórolnak meg a napi takarításban, így az igazán alapos nagytakarításoknál tényleg csak a kritikus részekkel kell foglalkozni. Az automatikus működés azonban eddig sohasem volt teljesen automatikus, mert egy vagy két alkalom után óhatatlanul dolgunk volt az összegyűlt porral és kosszal.

A Roomba i7+ forradalmi újítása, hogy a portartály kiürítését is automatizálta. Egy-egy takarítás után a robotporszívó beáll a helyére, és a dokkolóba szerelt motor segítségével átszivattyúzza a tartály tartalmát egy külső porzsákba. Ez pedig akár 30 alkalmat is kibír, mire megtelik. Így hetekig/hónapokig nem kell a rendszerhez nyúlnunk, és a por egész biztosan nem kerül vissza a lakás légterébe.

Tényleg szuper élmény volt, amikor a porszívó magától dokkolt, majd megtisztította saját magát. A teszt alatt a porzsák nem telt meg, ha megtelik, arra az applikáció figyelmeztet. Olyankor még mindig ott a tartalék, azután pedig 5-6 ezer forintért rendelhetünk egy újabb három darabos készletet.

Ha valaki beruház egy ilyen csúcstechnológiás porszívóba, egész biztosan nem a porzsákokon akar majd spórolni. Az ugyanis tény, hogy az iRobot Roomba i7+ 315 ezer forintos árával nem az olcsóbb robotporszívók közé tartozik. Ha viszont valaki rászánja magát, akkor ezért a pénzért szinte tökéletes terméket kap, amely valóban automatizálja az otthoni takarítást, és nekünk egyetlen dolgunk marad: kényelmesen hátradőlni és élvezni a végeredményt. A termékről és további termékekről ezen a linken találsz bővebbb infot!

hirdetés
KÖVESS MINKET:




hirdetés
bookkeeping-615384_1280-1.jpg

5 hétköznapi spórolási tipp

Mutatjuk, hogyan tehetnél félre még többet minden hónapban, spórolási tippjeink segítségével.
Szponzorált tartalom (x) - szmo.hu
2020. október 21.


hirdetés

Éppen a legrosszabbkor értékelik le a régen áhított bőrtáskát? Megint elromlott a mosógép és persze a gyerkőcöknek is új cipőt kellene venni? Ugye, ismerős? Ha a családi kasszában mindig van megtakarítás, akkor nem érhet váratlan kiadás és kedved szerint lecsaphatsz a legjobb akciókra. Lássuk, hogyan tehetnél félre még többet minden hónapban, spórolási tippek segítségével. Ha ezen kívül szeretnél még Otthoni tippekről olvasni, látogass el a Provident blogjára!

1. Hogyan kezdj hozzá?

Már egészen kis összegekkel – 500-1000 forinttal – is elkezdheted gazdagítani a malacperselyed, hidd el: a sok kicsi valóban sokra megy. Haladj apró lépésekkel, nehogy a kezdeti nehézségek a kedvedet szegjék. Először készíts heti tervet és ha sikerül teljesíteni, akkor terjeszd ki egész hónapra. Ha nem, akkor gondold át, min kell még változtatnod.

A kiadástervezést már nagyanyáink idejében is bevett módszerként használták annak érdekében, hogy a szűkös keretek ellenére is mindig legyen egy kis vésztartalék. Már egy kockás füzet is megteszi, a lényeg, hogy aprólékosan vezesd benne:

Milyen havi bevételeid vannak? Mik a fix kiadásaid? Mennyit szeretnél félretenni, mennyit költenél szórakozásra, van-e az adott hónapban születésnap vagy valami extra kiadás? Készíts olyan előzetes tervezetet, amit be is tudsz tartani. Legyél kreatív és vesd be azokat a praktikákat, melyek a spórolás és a környezetvédelem szempontjából is előnyösek.

hirdetés

2. Egyszerű és hatékony módszerek

Minden háztartásban a rezsi és az étkezés együttese jelenti a kiadások nagyobb hányadát, ezért a vásárlás átgondolt megtervezésével foghatod vissza leginkább a felesleges költekezést. Az első és legfontosabb szabály, hogy mindig jóllakottan, listával a kezedben indulj bevásárolni, mert így kevesebb eséllyel engedsz majd a finomságoktól roskadozó polcok csábításának. Hasonlítsd össze a különböző márkák termékeit, hiszen nem mindig a drágább a jobb.

Ha otthon főzöl, akkor érdemes már a hétvégén megtervezni a heti menüt, így elkerülheted, hogy a friss zöldségek és pékáruk a kukában kössenek ki. Ha több napra készítesz ételt, akkor egy részét le is fagyaszthatod későbbre.

A kert ugyan gondozást igényel, cserébe viszont remek lehetőséget biztosít arra, hogy az őszi-téli időszakra bespájzolj saját készítésű lekvárokból, befőttekből és savanyúságokból, így ezeket nyugodtan kis is húzhatod majd a listádról.

3. Rejtett “bevételek” a lakásban

Nem is gondolnád, mennyi megtakarítást szedhetsz össze, ha figyelsz olyan apróságokra is, hogy energiatakarékos LED-es fényforrásokat használj és csak ott kapcsold fel a villanyt, ahol éppen tartózkodsz.

A fagyasztót is érdemes megszabadítanod rendszeresen a jegesedéstől, amit nemcsak a gép, de a villanyszámlád is meghálál majd. A takarításhoz használt drága tisztítószerek helyett olcsó alapanyagokból – ecetből, szódabikarbónából és mosódióból – te magad is elkészítheted a környezetbarát szereket.

Hatékony mosással vizet és áramot is spórolhatsz: várj össze akkora adagot, ami már megtölti a mosógépet és csak akkor indítsd el a programot.

Téli időszakban a fűtés jelentősen megterhelheti a családi kasszát, ám ezen a téren is alkalmazhatsz néhány jól bevált praktikát. Gyors szellőztetéssel elegendő oxigén jut a szobába, mégsem hűl ki, ráadásul párásítással is javíthatod a hőérzeted. Tekerd a termosztátot csupán 1 fokkal lejjebb, és éves szinten akár 5 százalék megtakarítást nyerhetsz.

4. Még egy kis plusz

Ha ruhavásárlásra kerül a sor, vedd számításba a second hand boltokat és a nagy népszerűségnek örvendő gardróbvásárokat, ahol olcsón bukkanhatsz igazi kincsekre, de saját, megunt darabjaidat is értékesítheted.

A séta nemcsak remek testedzés, de megspórolhatod vele a benzint is. Ha teheted, járj biciklivel vagy tömegközlekedéssel munkába, de ha mindenképpen autóba kell ülnöd, akkor olvasd el, milyen módszerekkel takarékoskodhasz vezetés közben.

5. Váltsd valóra a vágyaidat!

Ne feledd: a spórolás nem egyenlő a nélkülözéssel. Nyugodtan írd össze a vágyaidat, hiszen ez is remek ösztönző lehet arra, hogy félrerakj és gyűjts rá. Nagyobb összegek elköltése előtt adj magadnak akár egy hét gondolkodási időt is, hogy valóban arra a termékre van-e szükséged, vagy megteszi egy kevésbé drágább is. A cél, hogy jól érezd magad, miközben a malacperselyed is szépen gyarapszik.

További Otthoni Tippekért látogass el a Provident blogjára!

hirdetés
KÖVESS MINKET:





hirdetés
magnet.jpg

Egy bank, amelynél nemcsak a profit fontos

A MagNet Bank innovatív és átlátható banki megoldásai mellett a társadalmi felelősségvállalásban is élen jár.
Szponzorált tartalom (x) - szmo.hu
2020. október 21.


hirdetés

A MagNet Bank innovatív ötleteivel lassacskán megdönti az emberek fejében a bankokról alkotott képet. A bank ügyfelei becsületkasszás rendszerben maguk választhatják meg mennyi legyen a számlavezetési díjuk, a bankkártya használatával jótékony ügyet is támogathatnak. Emellett videóbankon keresztül is intézhetők már a pénzügyek és a számlanyitás is. Utóbbi nagyban megkönnyíti az ügyintézést és a hétköznapokat, 2020-ban pedig különösen nagy előny, hogy mindehhez nem kell otthonról sem kimozdulni, így teljesen érintkezés mentesen intézheted pénzügyeidet.

Ha otthonról szeretnél számlát nyitni ezen az oldalon indíthatod el a neked megfelelő videobankos igénylést. A biztonságos elektronikus csatornán keresztül 15-20 perc alatt elintézheted a szükséges adatok felvételét, a számla megnyitását és a bankkártya igénylését is. A VideoBank a normál banki nyitva tartástól eltérően hétköznap egészen este nyolcig várja az ügyfeleket. Ráadásul most a Házhozszámla új ügyfelei nevében fát is ültetnek. Ez egyébként egyáltalán nem új kezdeményezés, a bank már a tavalyi évben is 20.000 facsemetét ültetett el önkéntesek segítségével az Ócsai Tájvédelmi körzetben.

A társadalmi felelősségvállalás az egész pénzintézet működését áthatja. Amellett, hogy befektetéseivel mindig környezettudatos, a közösséget előre vivő ügyeket támogatnak, a Segítő Bankkártya segítségével maguk az ügyfelek is támogathatnak egy általuk kiválasztott társadalmi szervezetet. A támogatáshoz nincs más teendőd, mint kiválasztani, hogy melyik társadalmi szervezetet szeretnéd támogatni. A MagNet bankkártyával való fizetéskor a bank pedig a vásárlási érték egy részét jóváírja az általad kiválasztott civil szervezet számára.

Tavaly el is nyerték az Év társadalmilag felelős bankja örökös díjat a Mastercard Év Bankja díjátadón.

Mitől közösségi a MagNet Bank?

A bank tulajdonosai, vezetői és munkavállalói közösen jutottak arra a következtetésre, hogy elérkezett az ideje a banki működés új alapokra való helyezésének, és 2010-ben együtt alkották meg az új stratégiát. Egy évig tartott, amíg az organikus szervezetfejlesztés alapelveit alkalmazva közösen eljutottak oda, hogy alapelveikké tegyék a minél átláthatóbb banki működést, a fenntarthatóság elveire alapozott üzleti döntéshozatalt és felelősségvállalást, valamint kitalálják, hogy mi módon tudják megadni ügyfeleiknek azt a jogot, hogy beleszólhassanak a bank közösségi tevékenységébe.

hirdetés

A MagNet nem betétet vagy hitelt árul, hanem megváltoztatja az emberek pénzhez való viszonyát. Összekapcsolja a szereplőket. Transzparensebbé teszi a pénz útját, az egyéni döntési alternatívákat, így láthatóvá teszi a személyes hatásokat. Lehetőséget mutat a felelősségvállalásra, így a pénzzel kapcsolatban egy sokkal egészségesebb viszonyt teremthet. Hogyan? A hitelfelvevőket és betéteseket összekapcsoló Mentor Plusz betéttel, becsületkasszás számlavezetéssel, társadalmi ügyeket támogató bankkártyával és civileket segítő programokkal, ügyfeleket bevonó adományozási programmal, kiegyensúlyozott tulajdonosi profitszemlélettel és felelős, átlátható osztalékpolitikával.

Az innovatív megoldások egyébként nem csak a számlanyitáskor mutatkoznak meg, hiszen a MobilBank alkalmazásukkal könnyedén intézheted pénzügyeidet mobilodról is, az alkalmazás elnyerte A legjobb banki mobil applikációnak járó díjat is a Bankmonitor.hu objektív ismérvei alapján. A MobilBank a klasszikus funkciókon túl a MagNetnél még egy sor hasznos lehetőséggel is rendelkezik, hiszen itt rendelkezhetsz arról, hogy milyen összegű legyen a becsületkasszás számlavezetési díjad, kit támogatnál a kártyás fizetéseid alkalmával és arról is, hogy a bank nyereségének 10%-ával milyen civil ügyet támogasson. Saját virtuális "malacperselyt" is fenntarthatsz az applikáció segítségével: állítsd be, hogy a bankkártyás vásárlásaidat 10, 100 vagy 1000 forintra kerekítsék, a különbözetet pedig minden alkalomkor félrerakja számodra a rendszer. Félrerakott pénzed ráadásul naponta kamatozik és folyamatosan nyomon tudod követni, mennyi választ még el a célodtól.

A pénzfelvételt országszerte több, mint 500 ATM teszi lehetővé, ha pedig mégis személyesen szeretnél bemenni a bankba, akkor első alkalommal valószínű meg fogsz lepődni a közösségi pontként is működő bankfiókokon, vírusmentes békeidőben akár ebéd közben is elintézheted pénzügyeidet.

hirdetés
KÖVESS MINKET:





hirdetés

Szeretlek Magyarország - szmo.hu
1970. január 01.


hirdetés


hirdetés
KÖVESS MINKET:







Szeretlek Magyarország
Letöltés
x
Töltsd le a Szeretlek Magyarország mobil alkalmazást, hogy elsőként értesülhess a legfrissebb hírekről!