hirdetés
117.png

Általános Szerződési Feltételek

A Szeretlek Magyarország Kft.a hirdetések közzétételét az alábbi Általános Szerződési Feltételek mellett vállalja.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2017. január 08.


hirdetés

A Szeretlek Magyarország Médiacsoport Kft. (a továbbiakban Közzétevő) arra köt szerződést a saját nevében és javára, vagy a Grtv. 5/B § (2). bekezdés alapján reklámközvetítőként, az őt megbízó reklámozó nevében és javára tőle szolgáltatásokat megrendelő természetes vagy jogi személlyel (a továbbiakban Megrendelő), hogy

- a Közzétevő által működtetett Szeretlek Magyarorszag.hu portálon vagy a Közzétevőhöz tartozó Facebook-oldalakon egy vagy több megjelenítési alkalommal közzétegye a Megrendelő által megjelölt hirdetéseket

- a Megrendelő által kért témában az olvasói bevonásával kérdőíves felmérést végezzen.

A megrendelhető hirdetések (továbbiakban Hirdetés) fajtái:

hirdetés

- Natív reklámcikk: a Közzétevő által előállított, megjelenésében, tartalmában és stílusában az adott médium tartalmi elemeihez tökéletesen illeszkedő fizetett hirdetés, amely a Közzétevő portálján jelenik meg. A natív reklámcikkhez minden esetben tartoznak a cikkre forgalmat irányító fizetett Facebook-posztok is.

- Advertorial (PR cikk): a Megrendelő által a Közzétevőhöz eljuttatott fizetett cikk. Ebben az esetben a Közzétevő nem vesz részt a Hirdetés tartalmi kialakításában, valamint nem köteles kreatív anyag készítésére. Advertorial cikkhez Facebook-poszt nem rendelhető.

A jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit alkalmazni kell valamennyi, a Közzétevő és egyes megrendelők között megkötött, fenti szolgáltatásokra vonatkozó szerződésre. Az Általános Szerződési Feltételekben foglalt rendelkezésektől a Megrendelő és a Közzétevő csak közös megegyezéssel, írásban térhet el.

Szerződés létrejötte

A fent nevezett szolgáltatások teljesítésére Közzétevő csak akkor köteles, ha közte és a Megrendelő között a jelen ÁSZF-ben foglalt rendelkezések alapján egyedi szolgáltatási szerződés jön létre.

A Szeretlek Magyarország Kft. a megrendeléseket kizárólag postai küldeményben vagy e-mailben fogadja el. Az egyedi szolgáltatási szerződés csak akkor tekinthető megkötöttnek, ha a Megrendelő kitöltötte a Közzétevő által hozzá eljuttatott megrendelő lapot, majd azt e-mailben vagy postai küldeményben visszajuttatta a Közzétevőhöz, és annak befogadását, a megrendelés elfogadását a Szeretlek Magyarország Kft. írásban visszaigazolta.

A megrendelő lapot a Közzétevő csak abban az esetben tudja befogadni, ha szerepel rajta a Megrendelő cégszerű aláírása, a vállalkozás neve, székhelye vagy telephelye, adószáma, a kapcsolattartó neve és elérhetősége, valamint a számlázási címe. A Megrendelőnek minden esetben jeleznie kell, alkalmas-e elektronikus számla fogadására, és amennyiben igen, fel kell tüntetnie, milyen e-mail címen fogadja a Közzétevő által kiállított elektronikus számlát.

A megrendelő lapon szerepel továbbá a megrendelés azonosítószáma, a kampány neve, a megrendelt szolgáltatás típusa, száma, a kampányba bevonni kívánt Facebok-oldalak neve, a kampány tervezett időpontja, a listaár, a reklámozónak adott kedvezmény mértéke és a net-net ár.

A megrendelő lapon szerepel a Közzétevő által alkalmazott Általános Szerződési Feltételek pontos elérési útvonala. A megrendelő lap aláírásával a Megrendelő elfogadja az Általános Szerződési Feltéteket.

A megrendelést csak olyan személy írhatja alá, aki az adott megrendelés megtételére a Megrendelőnél jogszabály, társasági szerződés, vagy belső szabályzat alapján jogosult. Közzétevő a megrendelést aláíró személy előbbiek szerinti jogosultságát vélelmezi, éppen ezért minden, a Megrendelő részéről érkező aláírt iratot a Megrendelő képviseletére jogosult személy nyilatkozatának tekint.

Megrendeléskor a Megrendelő köteles tájékoztatni a Közzétevőt arról, ha a megrendelést a Grtv. 5/B § (2). bekezdés alapján harmadik személy reklámozó nevében és javára teszi meg. A Megrendelőnek meg kell neveznie a harmadik személy reklámozót és a hirdetés tárgyát is. Ilyen esetben a Közzétevő vélelmezi, hogy Megrendelő jogosult a reklám közzétételére irányuló szerződésnek a reklámozó nevében történő megkötésére, annak módosítására és a teljesítés elfogadására is, továbbá jogosult a Közzétevő szolgáltatásáról kiállított számla befogadására és köteles annak kiegyenlítésére.

Közzétevő a megrendelés írásos visszaigazolásával kötelezettséget vállal arra, hogy a megrendelt hirdetéseket a megrendelés szerinti módon és időben elhelyezi vagy a megrendelésben rögzített kérdőíves felmérést elvégzi, feltéve, hogy a megrendelt szolgáltatás tartalma a jogszabályoknak, valamint a jelen ÁSZF-ben foglalt szerződési feltételek rendelkezéseinek megfelel.

Megrendelő a Közzétevő írásos visszaigazolásának kézhezvételét követő munkanap 18.00 óráig észrevételt tehet. Észrevétel esetén az egyedi szerződés nem jön létre, a felek a szerződés tartalmáról kötelesek egyeztetni. Amennyiben Megrendelő a visszaigazolás kézhezvételét követő munkanap 18.00 óráig észrevételt nem tesz, úgy a visszaigazolás a Megrendelő részéről elfogadottnak tekintendő.

Fizetési feltételek

A felek közötti hirdetési szerződésben foglalt árengedmények és net-net hirdetési összegek üzleti titok tárgyát képezik, ezekről a szerződő felek csak egymás írásos engedélyével adhatnak információt harmadik fél felé.

Amennyiben Megrendelő a Grtv. 5/B § (2). bekezdés szerinti megbízással eljáró reklámközvetítő, úgy árengedmény kivételével a Közzétevőtől díjazásra, ajándékra, más vagyoni előnyre vagy juttatásra sem közvetlenül, sem közvetve nem jogosult.

Ha a megbízás alapján eljáró reklámközvetítő, mint Megrendelő a Közzétevőtől árengedményben részesül, a kapott árengedményt köteles teljes mértékben átengedni azon reklámozó javára, akinek a Grtv. 5/B§ (2). szerinti képviselőjeként az árengedménnyel érintett szerződést megkötötte. Ennek betartásáért és az elmaradásából származó mindennemű kárért és költségért reklámközvetítő felel.

A Megrendelő tudomásul veszi, hogy:

- visszaigazolás után a megrendelés lemondása esetén az érintett hirdetések net-net díjának 20%-a fizetendő.

- a megrendelés átütemezése esetén az alapdíjon felül az érintett hirdetések net-net díjának 10%-a fizetendő.

- amennyiben a megrendelt hirdetési felületeken a Megrendelő érdekkörében felmerülő késedelem miatt a Szeretlek Magyarország Kft. nem tudja elhelyezni a Megrendelő hirdetését, a teljes (árengedménnyel csökkentett) hirdetési díj kiszámlázásra kerül.

Ha a megrendelt szolgáltatáshoz szükséges anyagok vagy jóváhagyások nem jutnak el a megjelölt határidőig a Közzétevőhöz, Közzétevő megtagadhatja az eredeti időpontban történő teljesítést. Ilyenkor Közzétevő köteles felajánlani a Megrendelő számára egy másik teljesítési időpontot. Ha a Megrendelő ezt elfogadja, köteles 1 (egy) munkanapon belül írásban visszaigazolni. Ha a visszaigazolásra nem kerül sor, úgy a megrendelés Megrendelő által lemondottnak tekintendő. Közzétevő a szolgáltatást ilyen esetben nem teljesíti, Megrendelőt pedig semmilyen kártérítés, kötbér, bánatpénz vagy egyéb juttatás nem illeti meg, ugyanakkor köteles kiegyenlíteni a teljes (árengedménnyel csökkentett) szolgáltatási díj 100%-ának megfelelő kötbér összegét. Közzétevő másik teljesítési időpont helyett azt is jogosult felajánlani, hogy a szolgáltatást az eredetileg megállapodott teljesítési időpontban teljesíti, 25% felár ellenében. Amennyiben megrendelő Közzétevő ezen ajánlatát fogadja el, köteles azt 1 (egy) munkanapon belül írásban visszaigazolni. Ellenkező esetben a megrendelése lemondottnak tekintendő és a jelen pont rendelkezései alkalmazandók.

A Közzétevő vállalja a Hirdetés megjelenése után e-mail-ben elküldi a megjelent hirdetések linkjeit, valamint részletes statisztikát arról, hányan látták a megrendelt advertorialt, natív cikket és cikkre forgalmat irányító Facebook-posztokat, hányan töltötték ki a felmérés során a kérdőívet és milyen válaszok születtek. Közzétevő a jelentés Megrendelő általi írásbeli visszaigazolását Teljesítési igazolásnak tekinti, amely feljogosítja a megrendelő lap alapján kiállított számla elküldésére.

Amennyiben a Megrendelő saját adservert kíván használni, illetve annak adatai alapján elszámolni, az elszámolás feltételeiről külön szerződésben kell rendelkezni a Megrendelő és a Szeretlek Magyarország Kft. között.

A hirdetési díjat a Megrendelő a Közzétevő által kiállított számla ellenében, banki átutalással, számla kézhezvételétől számított 30. napig köteles megfizetni, a megrendelő lapon megjelölt bankszámlaszámra. A számla akkor tekintendő kifizetettnek, amikor az azon megjelölt összeget a Közzétevő bankszámláján hiánytalanul jóváírták.

Késedelmes fizetés esetén Közzétevő a késedelem idejére a 2013. évi V. tv. (Ptk). szerinti időarányos késedelmi kamat fizetését követelheti a Megrendelőtől. Ha a Közzétevő hirdetési díjkövetelésének érvényesítése érdekében harmadik személyt kényszerülne igénybe venni, minden ezzel járó költséget jogosult a késedelmes Megrendelőre hárítani.

Ha a Megrendelő a hirdetési díjat esedékességkor nem vagy nem teljes egészében fizeti meg, Közzétevő jogosult a Megrendelő további hirdetéseinek közzétételét az esedékes hirdetési díjak megfizetéséig felfüggeszteni, a Megrendelő előzetes értesítése mellett. A Közzétevő jogosult továbbá ilyenkor újabb megrendelések elfogadását megtagadni vagy az esedékes hirdetési díj megfizetéséhez kötni.

Amennyiben a felek között hatályos keretszerződés áll fenn és a Megrendelő ez alapján mulasztana el díjfizetési kötelezettségének teljesítését, Közzétevő jogosult a keretszerződést azonnali hatállyal felmondani, a keretszerződésben érvényesített árengedményt visszavonva a már közzétett hirdetések díját listaár szerint követelni, valamint az előbbiekre tekintettel nála keletkezett valamennyi kár és költség megtérítését követelni a Megrendelőtől.

A Megrendelőnek lehetősége van kérni, hogy a megjelent posztokra egy előre megállapodott összegben külön is ráhirdessen a Közzétevő, ezt azonban a Megrendelőnek előre ki kell fizetnie. A Promoted Postról és annak költségeiről a Megrendelő és a Közzétevő külön szerződést köt, ami alapján a Közzétevő előleg bekérőt állít ki. Az előleg bekérő tartalmazza a ráhirdetés költségét és a közreműködői díjat, ami a ráhirdetés költségének 20 százaléka. A előleg bekérő akkor tekintendő kifizetettnek, amikor az azon megjelölt összeget a Közzétevő bankszámláján hiánytalanul jóváírták. Ekkor a Közzétevő végrehajtja a ráhirdetést a Facebook rendszerében, és kiállítja a számlát, jelezve, hogy azt a Megrendelő már kifizette.

A Közzétevő fenntartja magának a jogot, hogy egyedi, különleges megjelenéseknél egyedi gyártási határidőt állapítson meg és ezzel kapcsolatban egyedi árképzést alkalmazzon.

A Szeretlek Magyarország Kft. fenntartja magának a jogot az évközi árváltoztatásra, de erről a Megrendelőket a tarifamódosítás érvénybe lépése előtt legalább 1 hónappal értesíti. A Megrendelő – ha az új tarifákat nem fogadja el – a lemondási határidő betartásával megrendelésétől elállhat.

Natív reklámcikk vagy advertorial hirdetés megrendelése

A Megrendelő köteles a megrendelésben pontosan meghatározni, hogy natív vagy advertorial hirdetést kíván-e megjelentetni.

Natív reklámcikket a Közzétevő kizárólag csomagban értékesít, a cikkre forgalmat irányító Facebook-posztokkal együtt. Megrendelő köteles a megrendeléskor megjelölni, melyik értékesítési csomagot választja, vagyis a natív reklámcikkhez hány darab Facebook-posztot rendel, milyen Facebook-oldalakra és milyen ütemezésben.

A Facebook-posztok a Közzétevő által működtetett tematikus vagy lokális Facebook-oldalakon jelennek meg. A bevonni kívánt Facebook-oldalakra, az ütemezésre, a posztolások időpontjára a Közzétevő a reklámköltés nagyságát, a célközönséget és a napi forgalmat figyelembe véve javaslatot tesz, de a végső döntés a Megrendelőé. Mindezen feltételekről a Megrendelő és a Közzétevő legkésőbb a kampány indulása előtt 3 (három) munkanappal köteles e-mailben megállapodni.

A Megrendelő köteles a posztok elkészítéséhez szükséges kreatív anyagot a visszaigazoláson feltüntetett formátumban a kívánt megjelenés előtt legalább 2 (két) munkanappal a Közzétevőnek elküldeni. Bármely más formátumban történő hirdetés eljuttatás esetén Közzétevő jogosult a közzétételt megtagadni vagy a közzététel technikai előkészítéséért külön díjazást felszámítani.

A natív reklámcikkre forgalmat irányító posztok szövegét a Közzétevő készíti el. Ha a posztok tervezete elkészült, Közzétevő jóváhagyás céljából e-mailben visszaküldi a Megrendelőnek. Ez visszaigazolásnak önmagában nem minősül, és a felek között szerződéses kapcsolatot nem hoz létre. A posztkampány csak akkor indul, ha azt a Megrendelő legkésőbb a tervezett megjelenés előtt 1 (egy) munkanappal jóváhagyta, és ezt e-mailben visszaigazolta.

Kampány közben az eredmények és az olvasói reakciók függvényében a Közzétevő fenntartja a jogot, hogy a hatékonyság növelése érdekében változtasson a bevont Facebook-oldalakon, az ütemezésen, a posztolások időpontján vagy a posztok szövegén. Ezek a változtatások a posztok számát és a kampány időtartamát nem érinthetik. Közzétevő a változtatásokról és azok indokáról legkésőbb a poszt megjelenése előtt 1 (egy) munkanappal értesíti a Megrendelőt.

Kampány közben a Megrendelő is javaslatot tehet a bevont Facebook-oldalak, az ütemezés, a posztolások időpontjának vagy a posztok szövegének megváltoztatására. A változtatási javaslatokat indoklással együtt a Megrendelő köteles legkésőbb a poszt megjelenése előtt 2 (két) munkanappal e-mailben a Közzétevőnek elküldeni. A változtatások csak akkor lépnek életbe, ha azokat a Közzétevő legkésőbb a poszt megjelenése előtt 1 (egy) munkanappal e-mailben visszaigazolta.

A Közzétevő által működtetett Facebook-oldalak közt vannak normál Facebook-oldalak (ezek 100 ezer követőnél kevesebbel rendelkeznek), és kiemelt Facebbok-oldalak (ezek 100 ezer követőnél többel rendelkeznek.) Közzétevő garanciát vállal arra, hogy mindegyik, cikkre forgalmat irányító Facebook-poszt a Közzétevőhöz tartozó kiemelt (100 ezernél több követővel rendelkező) Facebook-oldalakon legalább 10 ezer követőnek a hírfolyamában ténylegesen meg is jelenik. Amennyiben ezt a számot a Facebook algoritmusa miatt az adott poszt virálisan nem érné el, Közzétevő kötelezettséget vállal arra, hogy a posztra a Facebook hirdetési rendszerében, saját költségén ráhirdet, egészen addig, amíg a poszt el nem éri a legalább 10 ezres megjelenésszámot.

Normál oldalakra a Közzétevő nem vállal elérési garanciát.

Promoted Post megrendelése esetén a Közzétevő előzetesen tájékoztatja a Megrendelőt a várható eredményekről, vagyis arról, hogy a ráhirdetésre szánt összeg ráköltésével a poszt a Megrendelő által meghatározott célcsoportból várhatóan hány embert ér el. Ez az adatszolgáltatás azonban kizárólag a Facebook pillanatnyi előrejelzésén alapul, a tényleges elérésre a Szeretlek Magyarország Kft. semmilyen garanciát nem vállal, ez kizárólag a Facebook hirdetéskiszolgálási rendszerétől függ. Megrendelő tudomásul veszi, hogy az előzetes tájékoztatás és a tényleges elérés esetleges különbsége miatt a Szeretlek Magyarország Kft. felé semmilyen kártérítési követeléssel nem élhet.

A Megrendelő által megrendelt natív reklámcikket a Közzétevő állítja elő. A natív reklámcikk megjelenésében, tartalmában és stílusában tökéletesen illeszkedik a portál megjelenéséhez, tartalmához és stílusához.

A Megrendelő köteles a natív reklámcikk elkészítéséhez szükséges kreatív anyagot a visszaigazoláson feltüntetett formátumban a kívánt megjelenés előtt legalább 3 (három) munkanappal a Közzétevőnek elküldeni. Bármely más formátumban történő hirdetés eljuttatás esetén Közzétevő jogosult a közzétételt megtagadni vagy a közzététel technikai előkészítéséért külön díjazást felszámítani.

A natív reklámcikkben elhelyezhető a Megrendelő weboldalának linkje, Facebook-oldalának doboza, valamint a Megrendelő YouTube-videói.

A natív reklámcikk tervezetét a Közzétevő jóváhagyás céljából e-mailben visszaküldi a Megrendelőnek. A megrendelt szolgáltatás ilyen visszaküldése visszaigazolásnak önmagában nem minősül, és a felek között szerződéses kapcsolatot nem hoz létre. A cikk csak akkor jelenik meg, ha azt a Megrendelő legkésőbb a tervezett megjelenés előtt 1 (egy) munkanappal jóváhagyta, és ezt e-mailben visszaigazolta.

Közzétevő kötelezettséget vállal arra, hogy a natív reklámcikket megjelenés után egy héten át minden oldalról elérhetővé teszi a portálon. Ennek érdekében a jobb sávban, a kiemelt ajánlatok között szerepelteti a natív reklámcikk címét és címlapképét.

Advertorial hirdetés (PR cikk) megrendelése esetén a fizetett cikket a Megrendelőnek kell a Közzétevő rendelkezésére bocsájtania. Ebben az esetben a Közzétevő nem köteles a Hirdetés tartalmi kialakítására, valamint nem köteles kreatív anyag készítésére.

Az advertorial hirdetéshez Facebook-posztok nem rendelhetőek.

Közzétevő kötelezettséget vállal arra, hogy az advertorial hirdetést megjelenés után egy héten át minden oldalról elérhetővé teszi a portálon. Ennek érdekében a jobb sávban, a kiemelt ajánlatok között szerepelteti a PR cikk címét és címlapképét.

Megrendelő az advertorial hirdetés szövegét a mindenkor hatályos magyar (idegen nyelvű szöveg esetén idegen) nyelv és helyesírás szabályainak megfelelően köteles meghatározni. Ha a megrendelt hirdetés az előbbiek szerinti helyesírási szabályoknak nem felelne meg, Közzétevő a helyesírási szabályoknak, illetve stilisztikai szabályoknak megfelelően azt a Megrendelő külön értesítése nélkül kijavíthatja.

Ha a Megrendelő szándékosan a helyesírási szabályoktól eltérő leírási mód megjelenítését kívánja (pl. szójáték), ezen igényéről a megrendelésben külön írásban tájékoztatnia kell a Közzétevőt. Ilyen megjelenítés a Közzétevő által csak akkor tekintendő elfogadottnak, ha a helyesírási szabályoktól eltérő megjelenítés tényét a Közzétevő kifejezetten elfogadja visszaigazolásában.

Ha a Megrendelő által megjeleníttetni kívánt advertorial hirdetésben érdemi változtatásra van szükség, Közzétevő a Hirdetést a javasolt módosításokkal együtt, jóváhagyás céljából e-mailben visszaküldi a Megrendelőnek. A megrendelt szolgáltatás ilyen visszaküldése visszaigazolásnak önmagában nem minősül, és a felek között szerződéses kapcsolatot nem hoz létre. A Megrendelő, ha a Közzétevő által javasolt módosítást jóváhagyja, e-mailben visszaigazolja a Közzétevőnek.

A Szeretlek Magyarország Kft. nem vállal felelősséget a Hirdetésben előforduló esetleges hibák miatt bekövetkező károkért, továbbá azért sem, ha a kár a Hirdetés megjelenésének elmaradásából következik be. A Szeretlek Magyarország Kft. nem vállal felelősséget olyan teljesítést akadályozó eseményekért, amelyek az internet vagy a Facebook sajátos jellegéből fakadóan lépnek fel. Különös tekintettel az internet hálózaton vagy a Facebookon előforduló olyan forgalmi, technikai, vagy egyéb körülményekre, amelyek az internet vagy a Facebook működésével együtt járnak.

A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a hirdetési felületeket nem ruházhatja át harmadik félnek. Amennyiben a hirdetésen harmadik fél megjelenik, a Megrendelő köteles azt a Szeretlek Magyarország Kft. felé jelezni, illetve a kreatívokat előzetesen jóváhagyatni. Ilyen esetben a Szeretlek Magyarország Kft. fenntartja döntési jogát felár megállapítására, melynek mértéke ettől eltérő megegyezés hiányában 50%.

A Hirdetés megjelenítésére a Grtv., az Smtv., és a Médiatv., valamint a Magyar Reklámetikai Kódex rendelkezései az irányadók. Az advertorial és a natív hirdetésből is egyértelműen ki kell derüljön annak hirdetés jellege. Ennek érdekében Közzétevő jogosult a Megrendelő által megjeleníteni kívánt Hirdetést – Megrendelő külön értesítése nélkül is – „fizetett hirdetés” vagy „PR cikk” felirattal a szerkesztőségi anyagoktól Grtv. szerint elkülönített formában megjelentetni.

Az advertorial és a natív hirdetés tartalma nem veszélyeztetheti a Közzétevő hitelességét, nem lehet félrevezető, túlzó és nem hallgathat el lényeges körülményeket.

Még visszaigazolás esetén sem teljesíthető olyan megrendelés, amely hatályos magyar jogszavályba, alkotmányos elvekbe vagy jó erkölcsbe ütközik, sérti a Közzétevő által szerkesztett kiadvány szellemiségét, színvonalát vagy a Közzétevő üzleti érdekeit. Ebben az esetben a szolgáltatás megtagadása miatt a Megrendelő semmilyen kártérítésre, bánatpénzre, közbérre vagy egyéb anyagi szolgáltatásra nem jogosult.

A szolgáltatás teljesítésének megtagadását megelőzően a felek kötelesek egyeztetni, és a Közzétevő köteles olyan megjelenési lehetőséget biztosítani, ami összhangban áll az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseivel és a hatályos magyar jogszabályokkal.

Advertorial hirdetés esetén a megrendelt szolgáltatás képi, szöveges, illetve egyéb tartalmáért teljes egészében a Megrendelő felel.

Natív hirdetés esetén a megrendelt szolgáltatás azon képi, szöveges, illetve egyéb tartalmáért, amelyet a Megrendelő bocsájtott a Közzétevő rendelkezésére, a Megrendelő felel. Azon képi, szöveges, illetve egyéb tartalomért, amelyet a Közzétevő készített, a Közzétevő felel.

Felelősség és tartozásátvállalás: amennyiben a Megrendelő által megrendelt szolgáltatás jogszabályba ütközik, és emiatt a Közzétevővel szemben költséget, bírságot vagy kártérítést állapítanak meg, Megrendelő köteles ezen költséget, bírságot vagy kártérítést feltétlenül és visszavonhatatlanul átvállalni, és annak közlésétől számított 3 (három) banki napon belül megtéríteni.

Megrendelő hozzájárul az általa átadott anyagok, képek, logók, védjegyek felhasználásához, és szavatol azért, hogy jogosult a felhasználás engedélyezésére.

A Közzétevő vállalja, hogy a megrendelt Hirdetést, az adott körülmények között a lehető legjobb technikai és esztétikai kivitelben jeleníti meg.

A Megrendelő felel minden olyan hibáért vagy minőségi problémáért, ami az általa leadott eredeti anyagok minőségéből vagy hiányából fakad. A Közzétevő a hirdetések leadását követő bármilyen változtatásból eredő kárért csak abban az esetben vállalja a felelősséget, ha a változtatást vállalta, és annak végrehajthatóságát írásban visszaigazolta. A leadást követő változtatásokból származó többletköltségeket minden esetben a Megrendelő viseli.

Reklamációt az adott hirdetést megjelenésétől számított 14 napon belül lehet bejelenteni. A Szeretlek Magyarország Kft. reklamációt csak írásban fogad el.

Kérdőíves felmérés megrendelése

Közzétevő nem reprezentatív kérdőíves felmérés végzését vállalja a felmérés eredményének Megrendelő részére történő értékesítése céljából, a felmérés során keletkezett személyes adatok átadása nélkül. A kérdőíves felmérést a Közzétevő weboldalán, valamint a hozzá tartozó Facebook-oldalakon bonyolítja le, a Survay Monkey nevű kérdőívkészítő és adatelemző internetes program igénybevételével.

Kérdőíves felmérés megrendelése esetén a Megrendelő köteles a megrendelését megfelelően kitöltve legkésőbb a felmérés teljesítési határidejét megelőző 15 (tizenöt) nappal elküldeni a Közzétevő részére.

A kérdőíves felmérésre vonatkozó megrendelésben pontosan meg kell határozni, hogy a felmérést a Közzétevő pontosan milyen témakörben, mennyi idő alatt végezze el, és a Megrendelő pontosan hány válaszadót vár el.

Közzétevő a felmérés során keletkezett személyes adatokat nem adja át a Megrendelő számára. A kérdőíves felméréssel összefüggésben Közzétevő adatkezelőnek minősül.

A kérdőíves felmérés megrendelésére egyebekben a Hirdetés megrendelésére vonatkozó rendelkezések az irányadók.

ÁSZF megismerhetősége

A jelen ÁSzF-nek a Megrendelővel való megismertetéséről a Közzétevő oly módon gondoskodik, hogy arra a keretszerződésekben, illetve keretszerződéssel nem rendelkező Megrendelő esetében a Közzétevő által küldött megrendelő lapon hivatkozik, a pontos elérési útvonal megjelölésével. Az ÁSzF mindenkori hatályos és teljes szövegét közzéteszi a www.szeretlekmagyarorszag.hu/aszf linken.

A Felek a jelen megállapodásból eredő vitás kérdéseket békés úton próbálják meg rendezni. Ennek sikertelensége esetén a helyi bíróság hatáskörébe tartozó perekre a Budai Központi Kerületi Bíróság illetékességét kötik ki.

Jelen Általános Hirdetési Feltételek 2015. augusztus 30-tól, visszavonásig érvényesek. Közzétevő az ÁSzF változásáról hirdetőpartnereit annak hatályba lépése előtt legalább 15 nappal értesíti. A már érvényben lévő megállapodásokra a megállapodás létrejöttekor érvényes ÁSzF vonatkozik.


hirdetés
KÖVESS MINKET:





Címlapról ajánljuk
x


hirdetés
újratervezés-1.jpg

5 dolog, amit érdemes megfogadnod a tapasztalt újratervezőktől

Ha épp azon gondolkodsz, hogy valami másba kezdenél, munkát váltanál, érdemes elolvasnod, mit tanácsolnak azok, akik már sikerrel vettek egy újratervezést.
Szponzorált tartalom (X) - szmo.hu
2020. január 13.


hirdetés

Sokan álmodozunk sikerről, szeretnénk elégedett vásárlókat és/vagy ügyfeleket, netán hírnevet és csillogást, szeretnénk látni munkánk kézzel fogható eredményét. Újratervezés sorozatunkban olyan emberek portréját mutatjuk be, akik valami teljesen másba fogtak, új karriert indítottak és abban sikeresek lettek. Az ő tapasztalataikból szedtük össze a leghasznosabb tanácsokat.

Nézd meg a videónkat, mit tanácsolnak azok, akik már sikerrel vettek egy újratervezést:

1. Hobbiból is lehet hivatás, ha elég kitartó vagy

Adrienn évekig pénzügyesként dolgozott, projektmenedzseri feladatokat látott el. Mikor kisfia három éves volt, akkor azt tervezte, hogy egy saját készítésű különleges tortával lepi meg. A torta olyan jól sikerült, hogy meghozta Adrienn kísérletező kedvét, és nekilátott a Magyarországon akkor még ismeretlen „kajatorták” megalkotásának.

„Kilenc évig én ezzel csak hobbiszinten foglalkoztam. Ez nem volt könnyű, mert dolgoztam, két gyereket neveltem, közben elváltam, a tortákra többnyire éjszaka jutott időm”

hirdetés

– mondja Adrienn.

Sokszor csak munka után, ha már a gyerekek lefeküdtek, késő este jutott ideje a kísérletezésre, pedig egy-egy tortacsoda megalkotása aprólékos műveleteket is igényel. Mégis megérte a befektetett idő, energia és pénz: Adrienn mostanra feladta korábbi fix állását, hogy kizárólag a kajatortákkal foglalkozhasson, akkora igény mutatkozott irántuk.

„A mostani életem sokkal kiszámíthatatlanabb, mint a korábbi volt. De sokkal kreatívabb. Soha nem tudhatom, épp ki fog megkeresni valamilyen különleges kívánsággal.

"Azt remélem, hogy ha most is 100%-osan csak egy dologra koncentrálok, akkor ugyanolyan sikereket tudok elérni, mint korábban a kiszámíthatóbb területen.”

2. Megéri pénzt és energiát fektetni abba, hogy a legjobbtól tanulj

Tünde Szegeden él, három gyermek édesanyja és hosszú évekig fodrászként dolgozott. A harmadik gyermekének megszületése után érezte azt, hogy valami újra, másra van szüksége, mert már nem tud kiteljesedni a frizurák készítésében. Egy zalai kirándulás során vetődött el egy bútorfestő műhelybe, részt vett egy workshopon, és teljesen a bútorfestés szerelmese lett.

Gyűjtötte a felújítható bútorokat, képezte magát, utánajárt, mik a legjobb technikák. Sőt, elutazott Angliába, hogy Annie Sloantól, a krétafesték megálmodójától személyesen sajátíthassa el a praktikákat. Tudta, hogy hosszú távon mindenképpen megtérül majd számára a kurzusba fektetett pénz és energia és ez be is igazolódott.

„Életem egyik legjobb döntése volt, hogy megléptem ezt a váltást. Minden nap úgy jövök ide be dolgozni, mintha egy felnőtt játszótérre jönnék. Mindenkinek ajánlom, hogy vágjon bele, ha van valami a fejében.”

3. A család támogatása megkétszerezheti az erődet

Dávid értelmiségi családban nőtt fel, a fotográfus szakmát választotta hivatásul, évekig volt napilapok fotósa. Sokszor kellett olyan helyzeteket is lencsevégre kapnia, amikor beléhasított az érzés, hogy most inkább a kamera másik oldalán lenne és segítene a bajban lévőknek.

Több oka is volt, hogy elgondolkodott azon, nem akar főállású fotósként tovább dolgozni, más útra lépne. Mivel épp egy olyan hirdetés jött szembe vele, amiben a reptérre kerestek betegszállítókat, benne pedig égett a segíteni vágyás, jelentkezett. Megkedvelte a munkát, olyannyira, hogy most már az Országos Mentőszolgálatnál dolgozik. Iskolába is beiratkozott, hogy hivatásos szakápoló lehessen.

„Nagyon fontos számomra, hogy nem csak hogy emberekkel foglalkozhatok, de segíteni is tudok rajtuk” – vallja Dávid, majd hozzáteszi: művészeket és értelmiségieket felsorakoztató családjában nem volt könnyű elmagyaráznia, hogy miért hagyja el pályáját és áll be mentősnek, de végül mindenki elfogadta döntését.

„A feleségemnek a legnehezebb, neki kell azzal szembesülnie, hogy 12 órákat dolgozom, hogy néha nehéz az autóban hagyni a napi munka során tapasztaltakat és kerülni azokat a mondatokat, amik úgy kezdődnek, hogy ’vittünk egy...’”

Mi segítheti az újratervezést?

„Megtörténhet, hogy azt érezzük, a munkánk már nem nyújt elég motivációt ahhoz, hogy reggelente örömmel induljunk dolgozni. Ahogy a történetekből látjuk, mindenki más-más úton juthat el az újratervezésig, és másféle tanulságot von le belőle. Talán sokakat ezek a sikersztorik is arra inspirálhatnak, hogy érdemes lépni, valami újba kezdeni.

A váltás azonban nem egyszerű, főleg akkor, ha már a család egzisztenciája, tervei is függnek a döntéseinktől. Ezért is fontos, hogy először jól körüljárjuk a lehetőségeinket és ahhoz, hogy a döntésünk ne csak bátor, de megalapozott is legyen, érdemes pénzügyi tervet is készíteni. Ha az első nagy lépés megtétele anyagi befektetéssel is jár, hatékony segítséget jelenthet a személyi kölcsön*, amelyet ma már akár néhány órán belül az otthonunkból, online is igényelhetünk. A felmerülő kérdések megválaszolásában pedig az ügyintézőink készségesen segítenek” – mondja Györkei Krisztián, az OTP Bank fogyasztási hitelek termékfejlesztési vezetője.

*THM mértéke: 7,99% - 21,49 %

Az akciós időszak 2020. január 13-tól visszavonásig, de legkésőbb 2020. március 29-ig tart.

4. Át kell gondolni, mire vagyunk képesek és mire van szükség a piacon

Ádám szerette volna megtapasztalni, milyen lehet más területen érvényesülni, milyen egy 8 órás munkanap. Merészet lépett és IT szakemberré képezte át magát – 7 év Hittudományi Egyetem és 5 év papi szolgálat után.

Papként munkanapjai változatosak voltak, nem volt két egyforma, bár volt bizonyos rendszer benne. "Teljesen különbözően alakult, hogy épp milyen szertartás után milyen másik következett. Nehezemre esett, hogy akár öt perc alatt átálljak: igen, eddig szomorúak voltunk egy temetésen, mert volt miért szomorúnak lennünk, de aztán meg örülnünk kell, mert két fiatal épp összeköti az életét."

„Annak a felismerése döbbentett rá a váltásra, hogy nem feltétlen arrafelé tart a pályám, amerre szeretném, amerre másoknak és magamnak javamra válik.”

Az előkészületek nagy tervezést igényeltek, jó egy évbe telt, amíg megtalálta, hogy mihez vannak adottságai, mi az a munka, ami nemcsak hogy neki való, de amire évek múlva is szükség lesz. Rengeteget olvasott, ez segített neki abban, hogy reális képet kapjon a világról. Az egyik könyvben például arról talált okfejtéseket, hogy

milyen munkák szűnnek meg 20-30 év múlva a világban és mik lehetnek azok, amik ma még nem is léteznek.

A programozói végzettség nyerőnek tűnt, ezért is szánta rá magát, hogy ezen a területen fejleszti tovább magát.

5. Ne mások véleményére fókuszálj, merj önmagad lenni

Többszörös újratervezőnek mondja magát Kende-Hofherr Krisztina. Az első komolyabb váltása még sok évvel ezelőtt volt, amikor egy kereskedelmi rádiótól egy kereskedelmi tévéhez került át. De az igazán nagy lépés akkor következett, mikor az alkalmazotti létet, a kommunikációs vezetői pozíciót – és az ezzel járó rangot, fizetést, juttatásokat – hátrahagyva megpróbált a saját lábára állni.

Hogy ez nem volt rossz döntés, azt többek között az is igazolja, hogy mostanra a legmenőbb sztárokat menedzseli, Dobó Katától Ábel Anitáig. De nem állt meg itt: 2019-re új kihívást talált magának.

A sztárok után ugyanis most már a hétköznapi emberek is tanácsért fordulnak hozzá, miután a nevével fémjelzett évtervező naptáron keresztül megismerték személyiségét.

Egyre többen mintaként tekintenek Krisztára, tanácsokat kérnek tőle, kérdéseket küldenek neki, amiket ő készséggel igyekszik megválaszolni.

Mostanra komoly követőtábora alakult ki, akik ha tehetik, követik a hétfői bejelentkezéseit az Instagramon, tagjai a zárt Facebook csoportnak, és részt vesznek Kriszta worskhopjain, előadásain.

Az újratervezőknek mindig két dolgot szokott mondani, függően attól, milyen életszakaszban vannak. Az egyik fontos tanács, hogy az ember nem hétfőről keddre rúgja fel az életét, a változtatás alaposabb tervezést igényel minden téren, így gondolni kell a pénzügyi tervezésre is.

A másik tanács egy statisztikához kapcsolódik: az emberek 70%-a abbahagy valamit azelőtt, hogy kiderülne, jó benne. A leggyakoribb indok, hogy miért nem tartanak ki a próbálkozók az, hogy félnek, hogy mit mond más.

„Ez azt jelenti, hogy mások életét éljük, nem a sajátunkat. De az nem lehet, hogy azért ne csináljak valamit, mert mit szólnak majd mások.

"7,5 milliárd ember él a Földön, nem azokkal kell foglalkozni, akik visszahúznak. Azokra kell figyelni, akik fontosak nekünk, akik támogatnak minket, akik mellettünk állnak. Nagyon más nem számít.”

hirdetés
KÖVESS MINKET:





hirdetés

Szeretlek Magyarország - szmo.hu
1970. január 01.


hirdetés


hirdetés
KÖVESS MINKET:






hirdetés

Szeretlek Magyarország - szmo.hu
1970. január 01.


hirdetés


hirdetés
KÖVESS MINKET:






hirdetés

Szeretlek Magyarország - szmo.hu
1970. január 01.


hirdetés


hirdetés
KÖVESS MINKET:








Szeretlek Magyarország
Letöltés
x
Töltsd le a Szeretlek Magyarország mobil alkalmazást, hogy elsőként értesülhess a legfrissebb hírekről!