hirdetés
117.png

Általános Szerződési Feltételek

A Szeretlek Magyarország Kft.a hirdetések közzétételét az alábbi Általános Szerződési Feltételek mellett vállalja.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2017. január 08.


hirdetés

A Szeretlek Magyarország Médiacsoport Kft. (a továbbiakban Közzétevő) arra köt szerződést a saját nevében és javára, vagy a Grtv. 5/B § (2). bekezdés alapján reklámközvetítőként, az őt megbízó reklámozó nevében és javára tőle szolgáltatásokat megrendelő természetes vagy jogi személlyel (a továbbiakban Megrendelő), hogy

- a Közzétevő által működtetett Szeretlek Magyarorszag.hu portálon vagy a Közzétevőhöz tartozó Facebook-oldalakon egy vagy több megjelenítési alkalommal közzétegye a Megrendelő által megjelölt hirdetéseket

- a Megrendelő által kért témában az olvasói bevonásával kérdőíves felmérést végezzen.

A megrendelhető hirdetések (továbbiakban Hirdetés) fajtái:

hirdetés

- Natív reklámcikk: a Közzétevő által előállított, megjelenésében, tartalmában és stílusában az adott médium tartalmi elemeihez tökéletesen illeszkedő fizetett hirdetés, amely a Közzétevő portálján jelenik meg. A natív reklámcikkhez minden esetben tartoznak a cikkre forgalmat irányító fizetett Facebook-posztok is.

- Advertorial (PR cikk): a Megrendelő által a Közzétevőhöz eljuttatott fizetett cikk. Ebben az esetben a Közzétevő nem vesz részt a Hirdetés tartalmi kialakításában, valamint nem köteles kreatív anyag készítésére. Advertorial cikkhez Facebook-poszt nem rendelhető.

A jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit alkalmazni kell valamennyi, a Közzétevő és egyes megrendelők között megkötött, fenti szolgáltatásokra vonatkozó szerződésre. Az Általános Szerződési Feltételekben foglalt rendelkezésektől a Megrendelő és a Közzétevő csak közös megegyezéssel, írásban térhet el.

Szerződés létrejötte

A fent nevezett szolgáltatások teljesítésére Közzétevő csak akkor köteles, ha közte és a Megrendelő között a jelen ÁSZF-ben foglalt rendelkezések alapján egyedi szolgáltatási szerződés jön létre.

A Szeretlek Magyarország Kft. a megrendeléseket kizárólag postai küldeményben vagy e-mailben fogadja el. Az egyedi szolgáltatási szerződés csak akkor tekinthető megkötöttnek, ha a Megrendelő kitöltötte a Közzétevő által hozzá eljuttatott megrendelő lapot, majd azt e-mailben vagy postai küldeményben visszajuttatta a Közzétevőhöz, és annak befogadását, a megrendelés elfogadását a Szeretlek Magyarország Kft. írásban visszaigazolta.

A megrendelő lapot a Közzétevő csak abban az esetben tudja befogadni, ha szerepel rajta a Megrendelő cégszerű aláírása, a vállalkozás neve, székhelye vagy telephelye, adószáma, a kapcsolattartó neve és elérhetősége, valamint a számlázási címe. A Megrendelőnek minden esetben jeleznie kell, alkalmas-e elektronikus számla fogadására, és amennyiben igen, fel kell tüntetnie, milyen e-mail címen fogadja a Közzétevő által kiállított elektronikus számlát.

A megrendelő lapon szerepel továbbá a megrendelés azonosítószáma, a kampány neve, a megrendelt szolgáltatás típusa, száma, a kampányba bevonni kívánt Facebok-oldalak neve, a kampány tervezett időpontja, a listaár, a reklámozónak adott kedvezmény mértéke és a net-net ár.

A megrendelő lapon szerepel a Közzétevő által alkalmazott Általános Szerződési Feltételek pontos elérési útvonala. A megrendelő lap aláírásával a Megrendelő elfogadja az Általános Szerződési Feltéteket.

A megrendelést csak olyan személy írhatja alá, aki az adott megrendelés megtételére a Megrendelőnél jogszabály, társasági szerződés, vagy belső szabályzat alapján jogosult. Közzétevő a megrendelést aláíró személy előbbiek szerinti jogosultságát vélelmezi, éppen ezért minden, a Megrendelő részéről érkező aláírt iratot a Megrendelő képviseletére jogosult személy nyilatkozatának tekint.

Megrendeléskor a Megrendelő köteles tájékoztatni a Közzétevőt arról, ha a megrendelést a Grtv. 5/B § (2). bekezdés alapján harmadik személy reklámozó nevében és javára teszi meg. A Megrendelőnek meg kell neveznie a harmadik személy reklámozót és a hirdetés tárgyát is. Ilyen esetben a Közzétevő vélelmezi, hogy Megrendelő jogosult a reklám közzétételére irányuló szerződésnek a reklámozó nevében történő megkötésére, annak módosítására és a teljesítés elfogadására is, továbbá jogosult a Közzétevő szolgáltatásáról kiállított számla befogadására és köteles annak kiegyenlítésére.

Közzétevő a megrendelés írásos visszaigazolásával kötelezettséget vállal arra, hogy a megrendelt hirdetéseket a megrendelés szerinti módon és időben elhelyezi vagy a megrendelésben rögzített kérdőíves felmérést elvégzi, feltéve, hogy a megrendelt szolgáltatás tartalma a jogszabályoknak, valamint a jelen ÁSZF-ben foglalt szerződési feltételek rendelkezéseinek megfelel.

Megrendelő a Közzétevő írásos visszaigazolásának kézhezvételét követő munkanap 18.00 óráig észrevételt tehet. Észrevétel esetén az egyedi szerződés nem jön létre, a felek a szerződés tartalmáról kötelesek egyeztetni. Amennyiben Megrendelő a visszaigazolás kézhezvételét követő munkanap 18.00 óráig észrevételt nem tesz, úgy a visszaigazolás a Megrendelő részéről elfogadottnak tekintendő.

Fizetési feltételek

A felek közötti hirdetési szerződésben foglalt árengedmények és net-net hirdetési összegek üzleti titok tárgyát képezik, ezekről a szerződő felek csak egymás írásos engedélyével adhatnak információt harmadik fél felé.

Amennyiben Megrendelő a Grtv. 5/B § (2). bekezdés szerinti megbízással eljáró reklámközvetítő, úgy árengedmény kivételével a Közzétevőtől díjazásra, ajándékra, más vagyoni előnyre vagy juttatásra sem közvetlenül, sem közvetve nem jogosult.

Ha a megbízás alapján eljáró reklámközvetítő, mint Megrendelő a Közzétevőtől árengedményben részesül, a kapott árengedményt köteles teljes mértékben átengedni azon reklámozó javára, akinek a Grtv. 5/B§ (2). szerinti képviselőjeként az árengedménnyel érintett szerződést megkötötte. Ennek betartásáért és az elmaradásából származó mindennemű kárért és költségért reklámközvetítő felel.

A Megrendelő tudomásul veszi, hogy:

- visszaigazolás után a megrendelés lemondása esetén az érintett hirdetések net-net díjának 20%-a fizetendő.

- a megrendelés átütemezése esetén az alapdíjon felül az érintett hirdetések net-net díjának 10%-a fizetendő.

- amennyiben a megrendelt hirdetési felületeken a Megrendelő érdekkörében felmerülő késedelem miatt a Szeretlek Magyarország Kft. nem tudja elhelyezni a Megrendelő hirdetését, a teljes (árengedménnyel csökkentett) hirdetési díj kiszámlázásra kerül.

Ha a megrendelt szolgáltatáshoz szükséges anyagok vagy jóváhagyások nem jutnak el a megjelölt határidőig a Közzétevőhöz, Közzétevő megtagadhatja az eredeti időpontban történő teljesítést. Ilyenkor Közzétevő köteles felajánlani a Megrendelő számára egy másik teljesítési időpontot. Ha a Megrendelő ezt elfogadja, köteles 1 (egy) munkanapon belül írásban visszaigazolni. Ha a visszaigazolásra nem kerül sor, úgy a megrendelés Megrendelő által lemondottnak tekintendő. Közzétevő a szolgáltatást ilyen esetben nem teljesíti, Megrendelőt pedig semmilyen kártérítés, kötbér, bánatpénz vagy egyéb juttatás nem illeti meg, ugyanakkor köteles kiegyenlíteni a teljes (árengedménnyel csökkentett) szolgáltatási díj 100%-ának megfelelő kötbér összegét. Közzétevő másik teljesítési időpont helyett azt is jogosult felajánlani, hogy a szolgáltatást az eredetileg megállapodott teljesítési időpontban teljesíti, 25% felár ellenében. Amennyiben megrendelő Közzétevő ezen ajánlatát fogadja el, köteles azt 1 (egy) munkanapon belül írásban visszaigazolni. Ellenkező esetben a megrendelése lemondottnak tekintendő és a jelen pont rendelkezései alkalmazandók.

A Közzétevő vállalja a Hirdetés megjelenése után e-mail-ben elküldi a megjelent hirdetések linkjeit, valamint részletes statisztikát arról, hányan látták a megrendelt advertorialt, natív cikket és cikkre forgalmat irányító Facebook-posztokat, hányan töltötték ki a felmérés során a kérdőívet és milyen válaszok születtek. Közzétevő a jelentés Megrendelő általi írásbeli visszaigazolását Teljesítési igazolásnak tekinti, amely feljogosítja a megrendelő lap alapján kiállított számla elküldésére.

Amennyiben a Megrendelő saját adservert kíván használni, illetve annak adatai alapján elszámolni, az elszámolás feltételeiről külön szerződésben kell rendelkezni a Megrendelő és a Szeretlek Magyarország Kft. között.

A hirdetési díjat a Megrendelő a Közzétevő által kiállított számla ellenében, banki átutalással, számla kézhezvételétől számított 30. napig köteles megfizetni, a megrendelő lapon megjelölt bankszámlaszámra. A számla akkor tekintendő kifizetettnek, amikor az azon megjelölt összeget a Közzétevő bankszámláján hiánytalanul jóváírták.

Késedelmes fizetés esetén Közzétevő a késedelem idejére a 2013. évi V. tv. (Ptk). szerinti időarányos késedelmi kamat fizetését követelheti a Megrendelőtől. Ha a Közzétevő hirdetési díjkövetelésének érvényesítése érdekében harmadik személyt kényszerülne igénybe venni, minden ezzel járó költséget jogosult a késedelmes Megrendelőre hárítani.

Ha a Megrendelő a hirdetési díjat esedékességkor nem vagy nem teljes egészében fizeti meg, Közzétevő jogosult a Megrendelő további hirdetéseinek közzétételét az esedékes hirdetési díjak megfizetéséig felfüggeszteni, a Megrendelő előzetes értesítése mellett. A Közzétevő jogosult továbbá ilyenkor újabb megrendelések elfogadását megtagadni vagy az esedékes hirdetési díj megfizetéséhez kötni.

Amennyiben a felek között hatályos keretszerződés áll fenn és a Megrendelő ez alapján mulasztana el díjfizetési kötelezettségének teljesítését, Közzétevő jogosult a keretszerződést azonnali hatállyal felmondani, a keretszerződésben érvényesített árengedményt visszavonva a már közzétett hirdetések díját listaár szerint követelni, valamint az előbbiekre tekintettel nála keletkezett valamennyi kár és költség megtérítését követelni a Megrendelőtől.

A Megrendelőnek lehetősége van kérni, hogy a megjelent posztokra egy előre megállapodott összegben külön is ráhirdessen a Közzétevő, ezt azonban a Megrendelőnek előre ki kell fizetnie. A Promoted Postról és annak költségeiről a Megrendelő és a Közzétevő külön szerződést köt, ami alapján a Közzétevő előleg bekérőt állít ki. Az előleg bekérő tartalmazza a ráhirdetés költségét és a közreműködői díjat, ami a ráhirdetés költségének 20 százaléka. A előleg bekérő akkor tekintendő kifizetettnek, amikor az azon megjelölt összeget a Közzétevő bankszámláján hiánytalanul jóváírták. Ekkor a Közzétevő végrehajtja a ráhirdetést a Facebook rendszerében, és kiállítja a számlát, jelezve, hogy azt a Megrendelő már kifizette.

A Közzétevő fenntartja magának a jogot, hogy egyedi, különleges megjelenéseknél egyedi gyártási határidőt állapítson meg és ezzel kapcsolatban egyedi árképzést alkalmazzon.

A Szeretlek Magyarország Kft. fenntartja magának a jogot az évközi árváltoztatásra, de erről a Megrendelőket a tarifamódosítás érvénybe lépése előtt legalább 1 hónappal értesíti. A Megrendelő – ha az új tarifákat nem fogadja el – a lemondási határidő betartásával megrendelésétől elállhat.

Natív reklámcikk vagy advertorial hirdetés megrendelése

A Megrendelő köteles a megrendelésben pontosan meghatározni, hogy natív vagy advertorial hirdetést kíván-e megjelentetni.

Natív reklámcikket a Közzétevő kizárólag csomagban értékesít, a cikkre forgalmat irányító Facebook-posztokkal együtt. Megrendelő köteles a megrendeléskor megjelölni, melyik értékesítési csomagot választja, vagyis a natív reklámcikkhez hány darab Facebook-posztot rendel, milyen Facebook-oldalakra és milyen ütemezésben.

A Facebook-posztok a Közzétevő által működtetett tematikus vagy lokális Facebook-oldalakon jelennek meg. A bevonni kívánt Facebook-oldalakra, az ütemezésre, a posztolások időpontjára a Közzétevő a reklámköltés nagyságát, a célközönséget és a napi forgalmat figyelembe véve javaslatot tesz, de a végső döntés a Megrendelőé. Mindezen feltételekről a Megrendelő és a Közzétevő legkésőbb a kampány indulása előtt 3 (három) munkanappal köteles e-mailben megállapodni.

A Megrendelő köteles a posztok elkészítéséhez szükséges kreatív anyagot a visszaigazoláson feltüntetett formátumban a kívánt megjelenés előtt legalább 2 (két) munkanappal a Közzétevőnek elküldeni. Bármely más formátumban történő hirdetés eljuttatás esetén Közzétevő jogosult a közzétételt megtagadni vagy a közzététel technikai előkészítéséért külön díjazást felszámítani.

A natív reklámcikkre forgalmat irányító posztok szövegét a Közzétevő készíti el. Ha a posztok tervezete elkészült, Közzétevő jóváhagyás céljából e-mailben visszaküldi a Megrendelőnek. Ez visszaigazolásnak önmagában nem minősül, és a felek között szerződéses kapcsolatot nem hoz létre. A posztkampány csak akkor indul, ha azt a Megrendelő legkésőbb a tervezett megjelenés előtt 1 (egy) munkanappal jóváhagyta, és ezt e-mailben visszaigazolta.

Kampány közben az eredmények és az olvasói reakciók függvényében a Közzétevő fenntartja a jogot, hogy a hatékonyság növelése érdekében változtasson a bevont Facebook-oldalakon, az ütemezésen, a posztolások időpontján vagy a posztok szövegén. Ezek a változtatások a posztok számát és a kampány időtartamát nem érinthetik. Közzétevő a változtatásokról és azok indokáról legkésőbb a poszt megjelenése előtt 1 (egy) munkanappal értesíti a Megrendelőt.

Kampány közben a Megrendelő is javaslatot tehet a bevont Facebook-oldalak, az ütemezés, a posztolások időpontjának vagy a posztok szövegének megváltoztatására. A változtatási javaslatokat indoklással együtt a Megrendelő köteles legkésőbb a poszt megjelenése előtt 2 (két) munkanappal e-mailben a Közzétevőnek elküldeni. A változtatások csak akkor lépnek életbe, ha azokat a Közzétevő legkésőbb a poszt megjelenése előtt 1 (egy) munkanappal e-mailben visszaigazolta.

A Közzétevő által működtetett Facebook-oldalak közt vannak normál Facebook-oldalak (ezek 100 ezer követőnél kevesebbel rendelkeznek), és kiemelt Facebbok-oldalak (ezek 100 ezer követőnél többel rendelkeznek.) Közzétevő garanciát vállal arra, hogy mindegyik, cikkre forgalmat irányító Facebook-poszt a Közzétevőhöz tartozó kiemelt (100 ezernél több követővel rendelkező) Facebook-oldalakon legalább 10 ezer követőnek a hírfolyamában ténylegesen meg is jelenik. Amennyiben ezt a számot a Facebook algoritmusa miatt az adott poszt virálisan nem érné el, Közzétevő kötelezettséget vállal arra, hogy a posztra a Facebook hirdetési rendszerében, saját költségén ráhirdet, egészen addig, amíg a poszt el nem éri a legalább 10 ezres megjelenésszámot.

Normál oldalakra a Közzétevő nem vállal elérési garanciát.

Promoted Post megrendelése esetén a Közzétevő előzetesen tájékoztatja a Megrendelőt a várható eredményekről, vagyis arról, hogy a ráhirdetésre szánt összeg ráköltésével a poszt a Megrendelő által meghatározott célcsoportból várhatóan hány embert ér el. Ez az adatszolgáltatás azonban kizárólag a Facebook pillanatnyi előrejelzésén alapul, a tényleges elérésre a Szeretlek Magyarország Kft. semmilyen garanciát nem vállal, ez kizárólag a Facebook hirdetéskiszolgálási rendszerétől függ. Megrendelő tudomásul veszi, hogy az előzetes tájékoztatás és a tényleges elérés esetleges különbsége miatt a Szeretlek Magyarország Kft. felé semmilyen kártérítési követeléssel nem élhet.

A Megrendelő által megrendelt natív reklámcikket a Közzétevő állítja elő. A natív reklámcikk megjelenésében, tartalmában és stílusában tökéletesen illeszkedik a portál megjelenéséhez, tartalmához és stílusához.

A Megrendelő köteles a natív reklámcikk elkészítéséhez szükséges kreatív anyagot a visszaigazoláson feltüntetett formátumban a kívánt megjelenés előtt legalább 3 (három) munkanappal a Közzétevőnek elküldeni. Bármely más formátumban történő hirdetés eljuttatás esetén Közzétevő jogosult a közzétételt megtagadni vagy a közzététel technikai előkészítéséért külön díjazást felszámítani.

A natív reklámcikkben elhelyezhető a Megrendelő weboldalának linkje, Facebook-oldalának doboza, valamint a Megrendelő YouTube-videói.

A natív reklámcikk tervezetét a Közzétevő jóváhagyás céljából e-mailben visszaküldi a Megrendelőnek. A megrendelt szolgáltatás ilyen visszaküldése visszaigazolásnak önmagában nem minősül, és a felek között szerződéses kapcsolatot nem hoz létre. A cikk csak akkor jelenik meg, ha azt a Megrendelő legkésőbb a tervezett megjelenés előtt 1 (egy) munkanappal jóváhagyta, és ezt e-mailben visszaigazolta.

Közzétevő kötelezettséget vállal arra, hogy a natív reklámcikket megjelenés után egy héten át minden oldalról elérhetővé teszi a portálon. Ennek érdekében a jobb sávban, a kiemelt ajánlatok között szerepelteti a natív reklámcikk címét és címlapképét.

Advertorial hirdetés (PR cikk) megrendelése esetén a fizetett cikket a Megrendelőnek kell a Közzétevő rendelkezésére bocsájtania. Ebben az esetben a Közzétevő nem köteles a Hirdetés tartalmi kialakítására, valamint nem köteles kreatív anyag készítésére.

Az advertorial hirdetéshez Facebook-posztok nem rendelhetőek.

Közzétevő kötelezettséget vállal arra, hogy az advertorial hirdetést megjelenés után egy héten át minden oldalról elérhetővé teszi a portálon. Ennek érdekében a jobb sávban, a kiemelt ajánlatok között szerepelteti a PR cikk címét és címlapképét.

Megrendelő az advertorial hirdetés szövegét a mindenkor hatályos magyar (idegen nyelvű szöveg esetén idegen) nyelv és helyesírás szabályainak megfelelően köteles meghatározni. Ha a megrendelt hirdetés az előbbiek szerinti helyesírási szabályoknak nem felelne meg, Közzétevő a helyesírási szabályoknak, illetve stilisztikai szabályoknak megfelelően azt a Megrendelő külön értesítése nélkül kijavíthatja.

Ha a Megrendelő szándékosan a helyesírási szabályoktól eltérő leírási mód megjelenítését kívánja (pl. szójáték), ezen igényéről a megrendelésben külön írásban tájékoztatnia kell a Közzétevőt. Ilyen megjelenítés a Közzétevő által csak akkor tekintendő elfogadottnak, ha a helyesírási szabályoktól eltérő megjelenítés tényét a Közzétevő kifejezetten elfogadja visszaigazolásában.

Ha a Megrendelő által megjeleníttetni kívánt advertorial hirdetésben érdemi változtatásra van szükség, Közzétevő a Hirdetést a javasolt módosításokkal együtt, jóváhagyás céljából e-mailben visszaküldi a Megrendelőnek. A megrendelt szolgáltatás ilyen visszaküldése visszaigazolásnak önmagában nem minősül, és a felek között szerződéses kapcsolatot nem hoz létre. A Megrendelő, ha a Közzétevő által javasolt módosítást jóváhagyja, e-mailben visszaigazolja a Közzétevőnek.

A Szeretlek Magyarország Kft. nem vállal felelősséget a Hirdetésben előforduló esetleges hibák miatt bekövetkező károkért, továbbá azért sem, ha a kár a Hirdetés megjelenésének elmaradásából következik be. A Szeretlek Magyarország Kft. nem vállal felelősséget olyan teljesítést akadályozó eseményekért, amelyek az internet vagy a Facebook sajátos jellegéből fakadóan lépnek fel. Különös tekintettel az internet hálózaton vagy a Facebookon előforduló olyan forgalmi, technikai, vagy egyéb körülményekre, amelyek az internet vagy a Facebook működésével együtt járnak.

A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a hirdetési felületeket nem ruházhatja át harmadik félnek. Amennyiben a hirdetésen harmadik fél megjelenik, a Megrendelő köteles azt a Szeretlek Magyarország Kft. felé jelezni, illetve a kreatívokat előzetesen jóváhagyatni. Ilyen esetben a Szeretlek Magyarország Kft. fenntartja döntési jogát felár megállapítására, melynek mértéke ettől eltérő megegyezés hiányában 50%.

A Hirdetés megjelenítésére a Grtv., az Smtv., és a Médiatv., valamint a Magyar Reklámetikai Kódex rendelkezései az irányadók. Az advertorial és a natív hirdetésből is egyértelműen ki kell derüljön annak hirdetés jellege. Ennek érdekében Közzétevő jogosult a Megrendelő által megjeleníteni kívánt Hirdetést – Megrendelő külön értesítése nélkül is – „fizetett hirdetés” vagy „PR cikk” felirattal a szerkesztőségi anyagoktól Grtv. szerint elkülönített formában megjelentetni.

Az advertorial és a natív hirdetés tartalma nem veszélyeztetheti a Közzétevő hitelességét, nem lehet félrevezető, túlzó és nem hallgathat el lényeges körülményeket.

Még visszaigazolás esetén sem teljesíthető olyan megrendelés, amely hatályos magyar jogszavályba, alkotmányos elvekbe vagy jó erkölcsbe ütközik, sérti a Közzétevő által szerkesztett kiadvány szellemiségét, színvonalát vagy a Közzétevő üzleti érdekeit. Ebben az esetben a szolgáltatás megtagadása miatt a Megrendelő semmilyen kártérítésre, bánatpénzre, közbérre vagy egyéb anyagi szolgáltatásra nem jogosult.

A szolgáltatás teljesítésének megtagadását megelőzően a felek kötelesek egyeztetni, és a Közzétevő köteles olyan megjelenési lehetőséget biztosítani, ami összhangban áll az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseivel és a hatályos magyar jogszabályokkal.

Advertorial hirdetés esetén a megrendelt szolgáltatás képi, szöveges, illetve egyéb tartalmáért teljes egészében a Megrendelő felel.

Natív hirdetés esetén a megrendelt szolgáltatás azon képi, szöveges, illetve egyéb tartalmáért, amelyet a Megrendelő bocsájtott a Közzétevő rendelkezésére, a Megrendelő felel. Azon képi, szöveges, illetve egyéb tartalomért, amelyet a Közzétevő készített, a Közzétevő felel.

Felelősség és tartozásátvállalás: amennyiben a Megrendelő által megrendelt szolgáltatás jogszabályba ütközik, és emiatt a Közzétevővel szemben költséget, bírságot vagy kártérítést állapítanak meg, Megrendelő köteles ezen költséget, bírságot vagy kártérítést feltétlenül és visszavonhatatlanul átvállalni, és annak közlésétől számított 3 (három) banki napon belül megtéríteni.

Megrendelő hozzájárul az általa átadott anyagok, képek, logók, védjegyek felhasználásához, és szavatol azért, hogy jogosult a felhasználás engedélyezésére.

A Közzétevő vállalja, hogy a megrendelt Hirdetést, az adott körülmények között a lehető legjobb technikai és esztétikai kivitelben jeleníti meg.

A Megrendelő felel minden olyan hibáért vagy minőségi problémáért, ami az általa leadott eredeti anyagok minőségéből vagy hiányából fakad. A Közzétevő a hirdetések leadását követő bármilyen változtatásból eredő kárért csak abban az esetben vállalja a felelősséget, ha a változtatást vállalta, és annak végrehajthatóságát írásban visszaigazolta. A leadást követő változtatásokból származó többletköltségeket minden esetben a Megrendelő viseli.

Reklamációt az adott hirdetést megjelenésétől számított 14 napon belül lehet bejelenteni. A Szeretlek Magyarország Kft. reklamációt csak írásban fogad el.

Kérdőíves felmérés megrendelése

Közzétevő nem reprezentatív kérdőíves felmérés végzését vállalja a felmérés eredményének Megrendelő részére történő értékesítése céljából, a felmérés során keletkezett személyes adatok átadása nélkül. A kérdőíves felmérést a Közzétevő weboldalán, valamint a hozzá tartozó Facebook-oldalakon bonyolítja le, a Survay Monkey nevű kérdőívkészítő és adatelemző internetes program igénybevételével.

Kérdőíves felmérés megrendelése esetén a Megrendelő köteles a megrendelését megfelelően kitöltve legkésőbb a felmérés teljesítési határidejét megelőző 15 (tizenöt) nappal elküldeni a Közzétevő részére.

A kérdőíves felmérésre vonatkozó megrendelésben pontosan meg kell határozni, hogy a felmérést a Közzétevő pontosan milyen témakörben, mennyi idő alatt végezze el, és a Megrendelő pontosan hány válaszadót vár el.

Közzétevő a felmérés során keletkezett személyes adatokat nem adja át a Megrendelő számára. A kérdőíves felméréssel összefüggésben Közzétevő adatkezelőnek minősül.

A kérdőíves felmérés megrendelésére egyebekben a Hirdetés megrendelésére vonatkozó rendelkezések az irányadók.

ÁSZF megismerhetősége

A jelen ÁSzF-nek a Megrendelővel való megismertetéséről a Közzétevő oly módon gondoskodik, hogy arra a keretszerződésekben, illetve keretszerződéssel nem rendelkező Megrendelő esetében a Közzétevő által küldött megrendelő lapon hivatkozik, a pontos elérési útvonal megjelölésével. Az ÁSzF mindenkori hatályos és teljes szövegét közzéteszi a www.szeretlekmagyarorszag.hu/aszf linken.

A Felek a jelen megállapodásból eredő vitás kérdéseket békés úton próbálják meg rendezni. Ennek sikertelensége esetén a helyi bíróság hatáskörébe tartozó perekre a Budai Központi Kerületi Bíróság illetékességét kötik ki.

Jelen Általános Hirdetési Feltételek 2015. augusztus 30-tól, visszavonásig érvényesek. Közzétevő az ÁSzF változásáról hirdetőpartnereit annak hatályba lépése előtt legalább 15 nappal értesíti. A már érvényben lévő megállapodásokra a megállapodás létrejöttekor érvényes ÁSzF vonatkozik.


hirdetés
KÖVESS MINKET:




Címlapról ajánljuk
x


hirdetés
man-holding-wooden-stick-while-drilling-hole-1094767.jpg

Ezeket te is meg tudod csinálni otthon, felesleges vagyonokat fizetni érte

Egy jó barkácsgéppel rengeteg pénzt megspórolhatsz, ha mesterember felfogadása helyett magad vágsz neki a ház körüli teendőknek.
Szponzorált tartalom (X) - szmo.hu
2020. július 14.


hirdetés

Legyen szó vadonatúj, éppen átadott lakásról vagy régóta a család birtokában lévő házról, nincs olyan otthon, ahol időről-időre ne lenne szükség némi szerelésre, felújításra. Ha nem azért, mert valami elromlott, cserére szorul, akkor azért, mert az ember szereti folyamatosan alakítani, szépíteni otthonát.

Ahelyett, hogy ilyenkor minden alkalommal mesterembert hívnál, érdemes elgondolkodni, mik azok a folyamatok, amelyeket a megfelelő barkácsgépekkel otthon te magad is meg tudsz csinálni. Azontúl, hogy spórolsz vele, jó érzés lesz büszkének lenni, hogy a ház szépsége a te barkács tudásodnak, kétkezi munkádnak köszönhető.

Bútorok felszerelése

Egy új otthon berendezése a kezdetekkor rengeteg fúrással és csavarozással jár. Kezdve a konyhaszekrény felszerelésével, a fürdőszoba tükör felfúrásán át egészen a polcok rögzítéséig. Bár mindenhol találni jó szakembert, aki a kényelmetlenségtől megkímélve szívesen vállalja a feladatot, azért még a legprecízebb háztartásban is nehéz mindent szögről-szögre előre megtervezni, arról nem is beszélve, hogy az otthon alakulásával folyamatosan szükség lehet kisebb-nagyobb változtatásokra. Éppen ezért érdemes beszerezni egy jó fúrógépet, illetve fúró-csavarbehajtót és neki látni a feladatnak egyedül. Arról nem is beszélve, hogy ezzel rengeteg pénzt spórolhatsz meg hosszútávon és sokkal jobb, ha nem kell folyamatosan szakembernek fizetni vagy a szomszédtól kölcsönkérni az eszközöket.

… és rögzítése

hirdetés

A bútorok összerakása gyakran olyan, mintha egy nagy és bonyolult legóval játszanánk. Sok esetben, például lapra szerelt bútoroknál már szerszámokra sincs szükség, habár egy fúró-csavarbehajtó használatával az összesszereléssel töltött időt a töredékére csökkenthetjük. Azonban az elemek rögzítéséhez, illetve a nagyobb darab bútorokhoz elengedhetetlen, hogy legyen kéznél egy jó fúró-csavarbehajtó. Hiszen míg például egy komódot össze lehet kézzel is szerelni, addig - főleg, ha gyerek is van a háznál – a rögzítéséhez már elengedhetetlen fúró-csavarbehajtó használata. Ráadásul az olyan komplexebb berendezési tárgyaknál, mint például a konyhaszekrény, még a lapjára szerelt daraboknál is lényeges, hogy megfelelően legyenek a csavarok meghúzva és a darabok egymáshoz rögzítve.

A jótékonyan takaró álmennyezet

Az álmennyezet sok esetben praktikus lehet. Csökkenthető vele a belmagasság, segíthet elrejteni a födém alatt futó gépészeti elemeket, de akár a vezetékeket, kábeleket is elrejtheti, szebbé téve így a szobát. Bár nem egy rutin munka, az álmennyezet építése is egy olyan feladat, amit kis tervezéssel otthon te magad is megépíthetsz. Ehhez szükséged lesz direkt függesztőkre és a fémszerkezet elemeinek méretre vágásához egy sarokcsiszolóra. Valamint kellenek még tartólécek és attól függően, hogy szigetelőként is szolgál-e, üveggyapot és természetesen egy megbízható fúrógép beszerzése is fontos lehet, hogy megfelelően tudd a plafonhoz, falhoz rögzíteni mindezt.

Padlóburkolatok lerakása

A padlóburkolatok lerakása nagy odafigyelést és sok időt igényel, viszont a megfelelő eszközökkel és felkészüléssel te magad is meg tudod csinálni például a fa padlóburkolatok lerakását. Ebben az esetben szükséged lesz kézifűrészre, körfűrészre és lyukfűrész-fejre a burkolatok darabolásához, kalapácshoz a padlódeszkák helyreigazításához, szegbelövőgépre és szegbeütőre és egy parkettacsiszoló gép is nagyban megkönnyítheti a dolgodat.

Egyedi bútordarabok

Ha szeretsz barkácsolni, kreatívkodni magadnak is készíthetsz egyedi bútordarabokat, például egy körfűrész vagy szúrófűrész segítségével könnyedén méretre vághatod a különféle faanyagokat. Így némi tervezéssel és persze ügyességgel megépítheted saját hálószobai gardróbod vagy kisebb lépésként kezdheted a fűszerpolcok kialakításával.

Milyen gépet válassz?

A Makita szerszám- és gépgyártó vállalat évről-évre azon dolgozik, hogy a legjobb technológiát és széles választékot biztosítson a munkagépekhez.

A 18V-os LXT sorozat 2005-ös piaci bevezetése óta a Makita piacvezető szerepet tölt be a vezeték nélküli szerszámgépek innovációjában és technológia fejlődésében. A 18V-os LXT széria nemcsak az egy akkuval használható legszélesebb modellválasztékot kínálja a vásárlóknak, hanem a rendelkezésre álló legmegbízhatóbb és leghatékonyabb technológia elérését is segíti.

Szeretnének olyan akkumulátor szériát és egyben technológiai megoldást kínálni ügyfeleik számára, melyet a legszélesebb területeken alkalmazhatnak az építőipari és egyéb ipari területeken keresztül, a kerti és kereskedelmi takarító berendezésekig bezárólag.

Az elképzelt jövőképük ezen területen összhangban van a fejlesztésekkel. Így a Makita 2019-ben kész utat mutatni az akkumulátoros technológia területén is. Ennek köszönhetően jelentették be az új XGT 40V akkumulátoros rendszerük piaci bevezetését, amely az LXT technológiával párhuzamosan még nagyobb teljesítményű és még hosszabb idejű működésre képes akkus gépmodelleket kínál a legkülönfélébb munkálatokhoz.

A Makita továbbra is fejleszti az LXT technológiát (jelenleg több, mint 320 féle géptípus használható LXT akkumulátorokkal) és folyamatosan növeli a piaci modellkínálatát a 18V és a 2x18V Li-Ion akkumulátoros gépek területén. Egy jó bevált koncepció, amely forradalmasította az ipari munkavégzés folyamatát és széles választékot kínál minden munkavégzésre.


hirdetés
KÖVESS MINKET:




hirdetés
jez-timms-BHD2OxkYGSk-unsplash-1.jpg

5 könnyű nyári salátarecept

Ötleted sincs, hogy mi legyen a holnapi ebéd? Mutatunk pár egyszerű, mégis nagyszerű saláta receptet, hogy inspirálódj!
Szponzorált tartalom (x) - szmo.hu
2020. július 14.


hirdetés

A nagy nyári hőségben alig kívánunk enni, legszívesebben csak innánk egész nap. Ilyenkor jönnek jól az alábbi salátareceptek, amelyek finomak, egészségesek, könnyűek és pillanatok alatt elkészíthetőek. Ha ezen kívül szeretnél még Otthoni tippekről olvasni, látogass el a Provident blogjára!

CSIRKÉS CÉZÁR

Hozzávalók (2 személyre): 20 dkg bőr nélküli csirkemellfilé, 1 fej római saláta, 2 gerezd fokhagyma, só, bors, olívaolaj, dijoni mustár, 1 teáskanálnyi parmezán sajt, esetleg bazsalikom

Elkészítés

A csirkemellfilét vágjuk vékony csíkokra, majd kevés olívaolajon pirítsuk aranybarnára. Ízesítsük a reszelt fokhagymával, sóval, borssal. A salátát mossuk meg, csepegtessük le és tépkedjük nagyobb levelekre. Egy mély tálban keverjük össze egy kis bazsalikommal, valamint a megpirított hússal. 1 evőkanál olívaolajat keverjünk össze 1 teáskanál dijoni mustárral, ez legyen az öntet. A könnyű, nyári saláta tetejét szórjuk meg parmezán sajttal.

hirdetés

CSIRKÉS-ALMÁS TÉSZTASALÁTA

Hozzávalók: (maradék) sültcsirke, tészta (kis méretű, pl. minipenne), 1 db alma, 1-2 db savanyú uborka, 6 evőkanál olívaolaj, 1 evőkanál balzsam- vagy borecet, 1 evőkanál citromlé, dióbél és dióolaj, ha van, 1 gerezd fokhagyma, 1-2 db sonkahagyma, só, bors

Elkészítés:

A megmaradt sültcsirkét apróra vágjuk az almával és az uborkával együtt. A tésztát kifőzzük, lehűtjük, majd mindent összekevünk egy salátástálban. Vinaigrette-et készítünk (1-1 evőkanál ecetet és citromlevet, 6 evőkanál olívaolajjal, sonkahagymával, fokhagymával, sóval és borssal összekeverünk.) A keveréket nyakonöntjük a szósszal. Ha van dióbél, akkor ezt is hozzákeverhetjük, illtve ha akad dióloaj a konyhaszekrényben, akkor fele-fele arányban használjuk az olívaolajjal a vinaigrette-hez. Ha van időnk, tálalás előtt a hűtőben pihentessük egy kicsit.

RÁKSALÁTA

Hozzávalók: 1 db avokádó, 10 dkg koktélrák, koktél- vagy datolyaparadicsom, kínai kel, görög joghurt, só, bors, friss mentalevél, olívaolaj, fokhagyma

Elkészítés:

A kínai kelt vágjuk nagyobb darabokra és halmozzuk egy tál aljába. Az avokádót tisztítsuk meg és kisebb darabokra vágva tegyük a kínai kel tetejére. A koktél- vagy datolyaparadicsomokat vágjuk félbe és adjuk az avokádóhoz. Kevés olívaolajat forrósítsunk fel egy serpenyőben, majd ezen süssük meg a koktélrákokat, amelyeket sóval, borssal és fokhagymával fűszerezzünk. A készre sült rákokat halmozzuk az avokádós saláta tetejére, kevés görög joghurttal meglocsolva fogyasszuk, díszítsük mentalevéllel.

GÖRÖG SALÁTA

Hozzávalók: kígyóuborka, paradicsom, paprika, lilahagyma, friss bazsalikom, kakukkfű, adagonként 5 dkg feta sajt, olívaolaj, adagonként pár szem lila vagy zöld olajbogyó

Elkészítés:

Minden zöldséget vágjunk kisebb darabokra, halmozzuk egy tálba. Adjuk hozzá az apróra vágott friss fűszernövényeket, locsoljuk meg kevés olívaolajjal, és az egészet forgassuk össze. Halmozzuk a tetejére a felkockázott feta sajtot.

LAZACSALÁTA

Hozzávalók: római saláta, zöld saláta, rukkola, kínai kel, póréhagyma csíra, olívaolaj, fokhagyma, görög joghurt, mustár, só, bors, friss rozmaring, 1 szelet lazacfilé (nem füstölt)

Elkészítés:

A zöld salátákat alaposan mossuk meg, csepegtessük le, és ízlés szerint vágjuk kisebb-nagyobb darabokra. Szórjunk rá a keverékre egy kis marék póréhagymacsírát. Egy serpenyőben hevítsünk kevés olajat, majd ezen süssük át a sózott, borsozott lazacot. Ízesítsük reszelt fokhagymával. Amikor megfordítjuk sütés közben a szeletet, dobjunk mellé egy szál friss rozmaringot. Amikor mindkét oldala szépen megpirult és a hús átsült, helyezzük a salátakeverék mellé. 1 evőkanál joghurtot keverjünk össze 1 mokkáskanál mustárral, ezzel ízesítsük a salátát.

További Otthoni Tippekért látogass el a Provident blogjára!

hirdetés
KÖVESS MINKET:





hirdetés

Szeretlek Magyarország - szmo.hu
1970. január 01.


hirdetés


hirdetés
KÖVESS MINKET:





hirdetés

Szeretlek Magyarország - szmo.hu
1970. január 01.


hirdetés


hirdetés
KÖVESS MINKET:







Szeretlek Magyarország
Letöltés
x
Töltsd le a Szeretlek Magyarország mobil alkalmazást, hogy elsőként értesülhess a legfrissebb hírekről!