hirdetés
117.png

Általános Szerződési Feltételek

A Szeretlek Magyarország Kft.a hirdetések közzétételét az alábbi Általános Szerződési Feltételek mellett vállalja.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2017. január 08.


hirdetés

A Szeretlek Magyarország Médiacsoport Kft. (a továbbiakban Közzétevő) arra köt szerződést a saját nevében és javára, vagy a Grtv. 5/B § (2). bekezdés alapján reklámközvetítőként, az őt megbízó reklámozó nevében és javára tőle szolgáltatásokat megrendelő természetes vagy jogi személlyel (a továbbiakban Megrendelő), hogy

- a Közzétevő által működtetett Szeretlek Magyarorszag.hu portálon vagy a Közzétevőhöz tartozó Facebook-oldalakon egy vagy több megjelenítési alkalommal közzétegye a Megrendelő által megjelölt hirdetéseket

- a Megrendelő által kért témában az olvasói bevonásával kérdőíves felmérést végezzen.

A megrendelhető hirdetések (továbbiakban Hirdetés) fajtái:

hirdetés

- Natív reklámcikk: a Közzétevő által előállított, megjelenésében, tartalmában és stílusában az adott médium tartalmi elemeihez tökéletesen illeszkedő fizetett hirdetés, amely a Közzétevő portálján jelenik meg. A natív reklámcikkhez minden esetben tartoznak a cikkre forgalmat irányító fizetett Facebook-posztok is.

- Advertorial (PR cikk): a Megrendelő által a Közzétevőhöz eljuttatott fizetett cikk. Ebben az esetben a Közzétevő nem vesz részt a Hirdetés tartalmi kialakításában, valamint nem köteles kreatív anyag készítésére. Advertorial cikkhez Facebook-poszt nem rendelhető.

A jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit alkalmazni kell valamennyi, a Közzétevő és egyes megrendelők között megkötött, fenti szolgáltatásokra vonatkozó szerződésre. Az Általános Szerződési Feltételekben foglalt rendelkezésektől a Megrendelő és a Közzétevő csak közös megegyezéssel, írásban térhet el.

Szerződés létrejötte

A fent nevezett szolgáltatások teljesítésére Közzétevő csak akkor köteles, ha közte és a Megrendelő között a jelen ÁSZF-ben foglalt rendelkezések alapján egyedi szolgáltatási szerződés jön létre.

A Szeretlek Magyarország Kft. a megrendeléseket kizárólag postai küldeményben vagy e-mailben fogadja el. Az egyedi szolgáltatási szerződés csak akkor tekinthető megkötöttnek, ha a Megrendelő kitöltötte a Közzétevő által hozzá eljuttatott megrendelő lapot, majd azt e-mailben vagy postai küldeményben visszajuttatta a Közzétevőhöz, és annak befogadását, a megrendelés elfogadását a Szeretlek Magyarország Kft. írásban visszaigazolta.

A megrendelő lapot a Közzétevő csak abban az esetben tudja befogadni, ha szerepel rajta a Megrendelő cégszerű aláírása, a vállalkozás neve, székhelye vagy telephelye, adószáma, a kapcsolattartó neve és elérhetősége, valamint a számlázási címe. A Megrendelőnek minden esetben jeleznie kell, alkalmas-e elektronikus számla fogadására, és amennyiben igen, fel kell tüntetnie, milyen e-mail címen fogadja a Közzétevő által kiállított elektronikus számlát.

A megrendelő lapon szerepel továbbá a megrendelés azonosítószáma, a kampány neve, a megrendelt szolgáltatás típusa, száma, a kampányba bevonni kívánt Facebok-oldalak neve, a kampány tervezett időpontja, a listaár, a reklámozónak adott kedvezmény mértéke és a net-net ár.

A megrendelő lapon szerepel a Közzétevő által alkalmazott Általános Szerződési Feltételek pontos elérési útvonala. A megrendelő lap aláírásával a Megrendelő elfogadja az Általános Szerződési Feltéteket.

A megrendelést csak olyan személy írhatja alá, aki az adott megrendelés megtételére a Megrendelőnél jogszabály, társasági szerződés, vagy belső szabályzat alapján jogosult. Közzétevő a megrendelést aláíró személy előbbiek szerinti jogosultságát vélelmezi, éppen ezért minden, a Megrendelő részéről érkező aláírt iratot a Megrendelő képviseletére jogosult személy nyilatkozatának tekint.

Megrendeléskor a Megrendelő köteles tájékoztatni a Közzétevőt arról, ha a megrendelést a Grtv. 5/B § (2). bekezdés alapján harmadik személy reklámozó nevében és javára teszi meg. A Megrendelőnek meg kell neveznie a harmadik személy reklámozót és a hirdetés tárgyát is. Ilyen esetben a Közzétevő vélelmezi, hogy Megrendelő jogosult a reklám közzétételére irányuló szerződésnek a reklámozó nevében történő megkötésére, annak módosítására és a teljesítés elfogadására is, továbbá jogosult a Közzétevő szolgáltatásáról kiállított számla befogadására és köteles annak kiegyenlítésére.

Közzétevő a megrendelés írásos visszaigazolásával kötelezettséget vállal arra, hogy a megrendelt hirdetéseket a megrendelés szerinti módon és időben elhelyezi vagy a megrendelésben rögzített kérdőíves felmérést elvégzi, feltéve, hogy a megrendelt szolgáltatás tartalma a jogszabályoknak, valamint a jelen ÁSZF-ben foglalt szerződési feltételek rendelkezéseinek megfelel.

Megrendelő a Közzétevő írásos visszaigazolásának kézhezvételét követő munkanap 18.00 óráig észrevételt tehet. Észrevétel esetén az egyedi szerződés nem jön létre, a felek a szerződés tartalmáról kötelesek egyeztetni. Amennyiben Megrendelő a visszaigazolás kézhezvételét követő munkanap 18.00 óráig észrevételt nem tesz, úgy a visszaigazolás a Megrendelő részéről elfogadottnak tekintendő.

Fizetési feltételek

A felek közötti hirdetési szerződésben foglalt árengedmények és net-net hirdetési összegek üzleti titok tárgyát képezik, ezekről a szerződő felek csak egymás írásos engedélyével adhatnak információt harmadik fél felé.

Amennyiben Megrendelő a Grtv. 5/B § (2). bekezdés szerinti megbízással eljáró reklámközvetítő, úgy árengedmény kivételével a Közzétevőtől díjazásra, ajándékra, más vagyoni előnyre vagy juttatásra sem közvetlenül, sem közvetve nem jogosult.

Ha a megbízás alapján eljáró reklámközvetítő, mint Megrendelő a Közzétevőtől árengedményben részesül, a kapott árengedményt köteles teljes mértékben átengedni azon reklámozó javára, akinek a Grtv. 5/B§ (2). szerinti képviselőjeként az árengedménnyel érintett szerződést megkötötte. Ennek betartásáért és az elmaradásából származó mindennemű kárért és költségért reklámközvetítő felel.

A Megrendelő tudomásul veszi, hogy:

- visszaigazolás után a megrendelés lemondása esetén az érintett hirdetések net-net díjának 20%-a fizetendő.

- a megrendelés átütemezése esetén az alapdíjon felül az érintett hirdetések net-net díjának 10%-a fizetendő.

- amennyiben a megrendelt hirdetési felületeken a Megrendelő érdekkörében felmerülő késedelem miatt a Szeretlek Magyarország Kft. nem tudja elhelyezni a Megrendelő hirdetését, a teljes (árengedménnyel csökkentett) hirdetési díj kiszámlázásra kerül.

Ha a megrendelt szolgáltatáshoz szükséges anyagok vagy jóváhagyások nem jutnak el a megjelölt határidőig a Közzétevőhöz, Közzétevő megtagadhatja az eredeti időpontban történő teljesítést. Ilyenkor Közzétevő köteles felajánlani a Megrendelő számára egy másik teljesítési időpontot. Ha a Megrendelő ezt elfogadja, köteles 1 (egy) munkanapon belül írásban visszaigazolni. Ha a visszaigazolásra nem kerül sor, úgy a megrendelés Megrendelő által lemondottnak tekintendő. Közzétevő a szolgáltatást ilyen esetben nem teljesíti, Megrendelőt pedig semmilyen kártérítés, kötbér, bánatpénz vagy egyéb juttatás nem illeti meg, ugyanakkor köteles kiegyenlíteni a teljes (árengedménnyel csökkentett) szolgáltatási díj 100%-ának megfelelő kötbér összegét. Közzétevő másik teljesítési időpont helyett azt is jogosult felajánlani, hogy a szolgáltatást az eredetileg megállapodott teljesítési időpontban teljesíti, 25% felár ellenében. Amennyiben megrendelő Közzétevő ezen ajánlatát fogadja el, köteles azt 1 (egy) munkanapon belül írásban visszaigazolni. Ellenkező esetben a megrendelése lemondottnak tekintendő és a jelen pont rendelkezései alkalmazandók.

A Közzétevő vállalja a Hirdetés megjelenése után e-mail-ben elküldi a megjelent hirdetések linkjeit, valamint részletes statisztikát arról, hányan látták a megrendelt advertorialt, natív cikket és cikkre forgalmat irányító Facebook-posztokat, hányan töltötték ki a felmérés során a kérdőívet és milyen válaszok születtek. Közzétevő a jelentés Megrendelő általi írásbeli visszaigazolását Teljesítési igazolásnak tekinti, amely feljogosítja a megrendelő lap alapján kiállított számla elküldésére.

Amennyiben a Megrendelő saját adservert kíván használni, illetve annak adatai alapján elszámolni, az elszámolás feltételeiről külön szerződésben kell rendelkezni a Megrendelő és a Szeretlek Magyarország Kft. között.

A hirdetési díjat a Megrendelő a Közzétevő által kiállított számla ellenében, banki átutalással, számla kézhezvételétől számított 30. napig köteles megfizetni, a megrendelő lapon megjelölt bankszámlaszámra. A számla akkor tekintendő kifizetettnek, amikor az azon megjelölt összeget a Közzétevő bankszámláján hiánytalanul jóváírták.

Késedelmes fizetés esetén Közzétevő a késedelem idejére a 2013. évi V. tv. (Ptk). szerinti időarányos késedelmi kamat fizetését követelheti a Megrendelőtől. Ha a Közzétevő hirdetési díjkövetelésének érvényesítése érdekében harmadik személyt kényszerülne igénybe venni, minden ezzel járó költséget jogosult a késedelmes Megrendelőre hárítani.

Ha a Megrendelő a hirdetési díjat esedékességkor nem vagy nem teljes egészében fizeti meg, Közzétevő jogosult a Megrendelő további hirdetéseinek közzétételét az esedékes hirdetési díjak megfizetéséig felfüggeszteni, a Megrendelő előzetes értesítése mellett. A Közzétevő jogosult továbbá ilyenkor újabb megrendelések elfogadását megtagadni vagy az esedékes hirdetési díj megfizetéséhez kötni.

Amennyiben a felek között hatályos keretszerződés áll fenn és a Megrendelő ez alapján mulasztana el díjfizetési kötelezettségének teljesítését, Közzétevő jogosult a keretszerződést azonnali hatállyal felmondani, a keretszerződésben érvényesített árengedményt visszavonva a már közzétett hirdetések díját listaár szerint követelni, valamint az előbbiekre tekintettel nála keletkezett valamennyi kár és költség megtérítését követelni a Megrendelőtől.

A Megrendelőnek lehetősége van kérni, hogy a megjelent posztokra egy előre megállapodott összegben külön is ráhirdessen a Közzétevő, ezt azonban a Megrendelőnek előre ki kell fizetnie. A Promoted Postról és annak költségeiről a Megrendelő és a Közzétevő külön szerződést köt, ami alapján a Közzétevő előleg bekérőt állít ki. Az előleg bekérő tartalmazza a ráhirdetés költségét és a közreműködői díjat, ami a ráhirdetés költségének 20 százaléka. A előleg bekérő akkor tekintendő kifizetettnek, amikor az azon megjelölt összeget a Közzétevő bankszámláján hiánytalanul jóváírták. Ekkor a Közzétevő végrehajtja a ráhirdetést a Facebook rendszerében, és kiállítja a számlát, jelezve, hogy azt a Megrendelő már kifizette.

A Közzétevő fenntartja magának a jogot, hogy egyedi, különleges megjelenéseknél egyedi gyártási határidőt állapítson meg és ezzel kapcsolatban egyedi árképzést alkalmazzon.

A Szeretlek Magyarország Kft. fenntartja magának a jogot az évközi árváltoztatásra, de erről a Megrendelőket a tarifamódosítás érvénybe lépése előtt legalább 1 hónappal értesíti. A Megrendelő – ha az új tarifákat nem fogadja el – a lemondási határidő betartásával megrendelésétől elállhat.

Natív reklámcikk vagy advertorial hirdetés megrendelése

A Megrendelő köteles a megrendelésben pontosan meghatározni, hogy natív vagy advertorial hirdetést kíván-e megjelentetni.

Natív reklámcikket a Közzétevő kizárólag csomagban értékesít, a cikkre forgalmat irányító Facebook-posztokkal együtt. Megrendelő köteles a megrendeléskor megjelölni, melyik értékesítési csomagot választja, vagyis a natív reklámcikkhez hány darab Facebook-posztot rendel, milyen Facebook-oldalakra és milyen ütemezésben.

A Facebook-posztok a Közzétevő által működtetett tematikus vagy lokális Facebook-oldalakon jelennek meg. A bevonni kívánt Facebook-oldalakra, az ütemezésre, a posztolások időpontjára a Közzétevő a reklámköltés nagyságát, a célközönséget és a napi forgalmat figyelembe véve javaslatot tesz, de a végső döntés a Megrendelőé. Mindezen feltételekről a Megrendelő és a Közzétevő legkésőbb a kampány indulása előtt 3 (három) munkanappal köteles e-mailben megállapodni.

A Megrendelő köteles a posztok elkészítéséhez szükséges kreatív anyagot a visszaigazoláson feltüntetett formátumban a kívánt megjelenés előtt legalább 2 (két) munkanappal a Közzétevőnek elküldeni. Bármely más formátumban történő hirdetés eljuttatás esetén Közzétevő jogosult a közzétételt megtagadni vagy a közzététel technikai előkészítéséért külön díjazást felszámítani.

A natív reklámcikkre forgalmat irányító posztok szövegét a Közzétevő készíti el. Ha a posztok tervezete elkészült, Közzétevő jóváhagyás céljából e-mailben visszaküldi a Megrendelőnek. Ez visszaigazolásnak önmagában nem minősül, és a felek között szerződéses kapcsolatot nem hoz létre. A posztkampány csak akkor indul, ha azt a Megrendelő legkésőbb a tervezett megjelenés előtt 1 (egy) munkanappal jóváhagyta, és ezt e-mailben visszaigazolta.

Kampány közben az eredmények és az olvasói reakciók függvényében a Közzétevő fenntartja a jogot, hogy a hatékonyság növelése érdekében változtasson a bevont Facebook-oldalakon, az ütemezésen, a posztolások időpontján vagy a posztok szövegén. Ezek a változtatások a posztok számát és a kampány időtartamát nem érinthetik. Közzétevő a változtatásokról és azok indokáról legkésőbb a poszt megjelenése előtt 1 (egy) munkanappal értesíti a Megrendelőt.

Kampány közben a Megrendelő is javaslatot tehet a bevont Facebook-oldalak, az ütemezés, a posztolások időpontjának vagy a posztok szövegének megváltoztatására. A változtatási javaslatokat indoklással együtt a Megrendelő köteles legkésőbb a poszt megjelenése előtt 2 (két) munkanappal e-mailben a Közzétevőnek elküldeni. A változtatások csak akkor lépnek életbe, ha azokat a Közzétevő legkésőbb a poszt megjelenése előtt 1 (egy) munkanappal e-mailben visszaigazolta.

A Közzétevő által működtetett Facebook-oldalak közt vannak normál Facebook-oldalak (ezek 100 ezer követőnél kevesebbel rendelkeznek), és kiemelt Facebbok-oldalak (ezek 100 ezer követőnél többel rendelkeznek.) Közzétevő garanciát vállal arra, hogy mindegyik, cikkre forgalmat irányító Facebook-poszt a Közzétevőhöz tartozó kiemelt (100 ezernél több követővel rendelkező) Facebook-oldalakon legalább 10 ezer követőnek a hírfolyamában ténylegesen meg is jelenik. Amennyiben ezt a számot a Facebook algoritmusa miatt az adott poszt virálisan nem érné el, Közzétevő kötelezettséget vállal arra, hogy a posztra a Facebook hirdetési rendszerében, saját költségén ráhirdet, egészen addig, amíg a poszt el nem éri a legalább 10 ezres megjelenésszámot.

Normál oldalakra a Közzétevő nem vállal elérési garanciát.

Promoted Post megrendelése esetén a Közzétevő előzetesen tájékoztatja a Megrendelőt a várható eredményekről, vagyis arról, hogy a ráhirdetésre szánt összeg ráköltésével a poszt a Megrendelő által meghatározott célcsoportból várhatóan hány embert ér el. Ez az adatszolgáltatás azonban kizárólag a Facebook pillanatnyi előrejelzésén alapul, a tényleges elérésre a Szeretlek Magyarország Kft. semmilyen garanciát nem vállal, ez kizárólag a Facebook hirdetéskiszolgálási rendszerétől függ. Megrendelő tudomásul veszi, hogy az előzetes tájékoztatás és a tényleges elérés esetleges különbsége miatt a Szeretlek Magyarország Kft. felé semmilyen kártérítési követeléssel nem élhet.

A Megrendelő által megrendelt natív reklámcikket a Közzétevő állítja elő. A natív reklámcikk megjelenésében, tartalmában és stílusában tökéletesen illeszkedik a portál megjelenéséhez, tartalmához és stílusához.

A Megrendelő köteles a natív reklámcikk elkészítéséhez szükséges kreatív anyagot a visszaigazoláson feltüntetett formátumban a kívánt megjelenés előtt legalább 3 (három) munkanappal a Közzétevőnek elküldeni. Bármely más formátumban történő hirdetés eljuttatás esetén Közzétevő jogosult a közzétételt megtagadni vagy a közzététel technikai előkészítéséért külön díjazást felszámítani.

A natív reklámcikkben elhelyezhető a Megrendelő weboldalának linkje, Facebook-oldalának doboza, valamint a Megrendelő YouTube-videói.

A natív reklámcikk tervezetét a Közzétevő jóváhagyás céljából e-mailben visszaküldi a Megrendelőnek. A megrendelt szolgáltatás ilyen visszaküldése visszaigazolásnak önmagában nem minősül, és a felek között szerződéses kapcsolatot nem hoz létre. A cikk csak akkor jelenik meg, ha azt a Megrendelő legkésőbb a tervezett megjelenés előtt 1 (egy) munkanappal jóváhagyta, és ezt e-mailben visszaigazolta.

Közzétevő kötelezettséget vállal arra, hogy a natív reklámcikket megjelenés után egy héten át minden oldalról elérhetővé teszi a portálon. Ennek érdekében a jobb sávban, a kiemelt ajánlatok között szerepelteti a natív reklámcikk címét és címlapképét.

Advertorial hirdetés (PR cikk) megrendelése esetén a fizetett cikket a Megrendelőnek kell a Közzétevő rendelkezésére bocsájtania. Ebben az esetben a Közzétevő nem köteles a Hirdetés tartalmi kialakítására, valamint nem köteles kreatív anyag készítésére.

Az advertorial hirdetéshez Facebook-posztok nem rendelhetőek.

Közzétevő kötelezettséget vállal arra, hogy az advertorial hirdetést megjelenés után egy héten át minden oldalról elérhetővé teszi a portálon. Ennek érdekében a jobb sávban, a kiemelt ajánlatok között szerepelteti a PR cikk címét és címlapképét.

Megrendelő az advertorial hirdetés szövegét a mindenkor hatályos magyar (idegen nyelvű szöveg esetén idegen) nyelv és helyesírás szabályainak megfelelően köteles meghatározni. Ha a megrendelt hirdetés az előbbiek szerinti helyesírási szabályoknak nem felelne meg, Közzétevő a helyesírási szabályoknak, illetve stilisztikai szabályoknak megfelelően azt a Megrendelő külön értesítése nélkül kijavíthatja.

Ha a Megrendelő szándékosan a helyesírási szabályoktól eltérő leírási mód megjelenítését kívánja (pl. szójáték), ezen igényéről a megrendelésben külön írásban tájékoztatnia kell a Közzétevőt. Ilyen megjelenítés a Közzétevő által csak akkor tekintendő elfogadottnak, ha a helyesírási szabályoktól eltérő megjelenítés tényét a Közzétevő kifejezetten elfogadja visszaigazolásában.

Ha a Megrendelő által megjeleníttetni kívánt advertorial hirdetésben érdemi változtatásra van szükség, Közzétevő a Hirdetést a javasolt módosításokkal együtt, jóváhagyás céljából e-mailben visszaküldi a Megrendelőnek. A megrendelt szolgáltatás ilyen visszaküldése visszaigazolásnak önmagában nem minősül, és a felek között szerződéses kapcsolatot nem hoz létre. A Megrendelő, ha a Közzétevő által javasolt módosítást jóváhagyja, e-mailben visszaigazolja a Közzétevőnek.

A Szeretlek Magyarország Kft. nem vállal felelősséget a Hirdetésben előforduló esetleges hibák miatt bekövetkező károkért, továbbá azért sem, ha a kár a Hirdetés megjelenésének elmaradásából következik be. A Szeretlek Magyarország Kft. nem vállal felelősséget olyan teljesítést akadályozó eseményekért, amelyek az internet vagy a Facebook sajátos jellegéből fakadóan lépnek fel. Különös tekintettel az internet hálózaton vagy a Facebookon előforduló olyan forgalmi, technikai, vagy egyéb körülményekre, amelyek az internet vagy a Facebook működésével együtt járnak.

A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a hirdetési felületeket nem ruházhatja át harmadik félnek. Amennyiben a hirdetésen harmadik fél megjelenik, a Megrendelő köteles azt a Szeretlek Magyarország Kft. felé jelezni, illetve a kreatívokat előzetesen jóváhagyatni. Ilyen esetben a Szeretlek Magyarország Kft. fenntartja döntési jogát felár megállapítására, melynek mértéke ettől eltérő megegyezés hiányában 50%.

A Hirdetés megjelenítésére a Grtv., az Smtv., és a Médiatv., valamint a Magyar Reklámetikai Kódex rendelkezései az irányadók. Az advertorial és a natív hirdetésből is egyértelműen ki kell derüljön annak hirdetés jellege. Ennek érdekében Közzétevő jogosult a Megrendelő által megjeleníteni kívánt Hirdetést – Megrendelő külön értesítése nélkül is – „fizetett hirdetés” vagy „PR cikk” felirattal a szerkesztőségi anyagoktól Grtv. szerint elkülönített formában megjelentetni.

Az advertorial és a natív hirdetés tartalma nem veszélyeztetheti a Közzétevő hitelességét, nem lehet félrevezető, túlzó és nem hallgathat el lényeges körülményeket.

Még visszaigazolás esetén sem teljesíthető olyan megrendelés, amely hatályos magyar jogszavályba, alkotmányos elvekbe vagy jó erkölcsbe ütközik, sérti a Közzétevő által szerkesztett kiadvány szellemiségét, színvonalát vagy a Közzétevő üzleti érdekeit. Ebben az esetben a szolgáltatás megtagadása miatt a Megrendelő semmilyen kártérítésre, bánatpénzre, közbérre vagy egyéb anyagi szolgáltatásra nem jogosult.

A szolgáltatás teljesítésének megtagadását megelőzően a felek kötelesek egyeztetni, és a Közzétevő köteles olyan megjelenési lehetőséget biztosítani, ami összhangban áll az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseivel és a hatályos magyar jogszabályokkal.

Advertorial hirdetés esetén a megrendelt szolgáltatás képi, szöveges, illetve egyéb tartalmáért teljes egészében a Megrendelő felel.

Natív hirdetés esetén a megrendelt szolgáltatás azon képi, szöveges, illetve egyéb tartalmáért, amelyet a Megrendelő bocsájtott a Közzétevő rendelkezésére, a Megrendelő felel. Azon képi, szöveges, illetve egyéb tartalomért, amelyet a Közzétevő készített, a Közzétevő felel.

Felelősség és tartozásátvállalás: amennyiben a Megrendelő által megrendelt szolgáltatás jogszabályba ütközik, és emiatt a Közzétevővel szemben költséget, bírságot vagy kártérítést állapítanak meg, Megrendelő köteles ezen költséget, bírságot vagy kártérítést feltétlenül és visszavonhatatlanul átvállalni, és annak közlésétől számított 3 (három) banki napon belül megtéríteni.

Megrendelő hozzájárul az általa átadott anyagok, képek, logók, védjegyek felhasználásához, és szavatol azért, hogy jogosult a felhasználás engedélyezésére.

A Közzétevő vállalja, hogy a megrendelt Hirdetést, az adott körülmények között a lehető legjobb technikai és esztétikai kivitelben jeleníti meg.

A Megrendelő felel minden olyan hibáért vagy minőségi problémáért, ami az általa leadott eredeti anyagok minőségéből vagy hiányából fakad. A Közzétevő a hirdetések leadását követő bármilyen változtatásból eredő kárért csak abban az esetben vállalja a felelősséget, ha a változtatást vállalta, és annak végrehajthatóságát írásban visszaigazolta. A leadást követő változtatásokból származó többletköltségeket minden esetben a Megrendelő viseli.

Reklamációt az adott hirdetést megjelenésétől számított 14 napon belül lehet bejelenteni. A Szeretlek Magyarország Kft. reklamációt csak írásban fogad el.

Kérdőíves felmérés megrendelése

Közzétevő nem reprezentatív kérdőíves felmérés végzését vállalja a felmérés eredményének Megrendelő részére történő értékesítése céljából, a felmérés során keletkezett személyes adatok átadása nélkül. A kérdőíves felmérést a Közzétevő weboldalán, valamint a hozzá tartozó Facebook-oldalakon bonyolítja le, a Survay Monkey nevű kérdőívkészítő és adatelemző internetes program igénybevételével.

Kérdőíves felmérés megrendelése esetén a Megrendelő köteles a megrendelését megfelelően kitöltve legkésőbb a felmérés teljesítési határidejét megelőző 15 (tizenöt) nappal elküldeni a Közzétevő részére.

A kérdőíves felmérésre vonatkozó megrendelésben pontosan meg kell határozni, hogy a felmérést a Közzétevő pontosan milyen témakörben, mennyi idő alatt végezze el, és a Megrendelő pontosan hány válaszadót vár el.

Közzétevő a felmérés során keletkezett személyes adatokat nem adja át a Megrendelő számára. A kérdőíves felméréssel összefüggésben Közzétevő adatkezelőnek minősül.

A kérdőíves felmérés megrendelésére egyebekben a Hirdetés megrendelésére vonatkozó rendelkezések az irányadók.

ÁSZF megismerhetősége

A jelen ÁSzF-nek a Megrendelővel való megismertetéséről a Közzétevő oly módon gondoskodik, hogy arra a keretszerződésekben, illetve keretszerződéssel nem rendelkező Megrendelő esetében a Közzétevő által küldött megrendelő lapon hivatkozik, a pontos elérési útvonal megjelölésével. Az ÁSzF mindenkori hatályos és teljes szövegét közzéteszi a www.szeretlekmagyarorszag.hu/aszf linken.

A Felek a jelen megállapodásból eredő vitás kérdéseket békés úton próbálják meg rendezni. Ennek sikertelensége esetén a helyi bíróság hatáskörébe tartozó perekre a Budai Központi Kerületi Bíróság illetékességét kötik ki.

Jelen Általános Hirdetési Feltételek 2015. augusztus 30-tól, visszavonásig érvényesek. Közzétevő az ÁSzF változásáról hirdetőpartnereit annak hatályba lépése előtt legalább 15 nappal értesíti. A már érvényben lévő megállapodásokra a megállapodás létrejöttekor érvényes ÁSzF vonatkozik.


hirdetés
KÖVESS MINKET:




Címlapról ajánljuk
x


hirdetés
11951435_1210498835643945_5625913818026962257_o.jpg

Öt újabb érdekes fejlesztő játék a Tarzan ™ Parkból

A Tarzan ™ Park játékszigetei nemcsak remek szórakozást nyújtanak a gyerekeknek, de rengeteg fejlesztő hatásuk is van. Bemutatunk újabb öt izgalmas játékszigetet.
Szponzorált tartalom (X) - szmo.hu
2020. augusztus 12.


hirdetés

A Tarzan ™ Parkban mindenféle gyerek megtalálhatja a neki tetsző játékot. Ebben a cikkben bemutattuk, mennyi mindennel kecsegtet a hatalmas játszópark, itt pedig összegyűjtöttünk öt izgalmas játékszigetet is. Az újpesti játszópark kínálta lehetőségekkel azonban nehéz betelni, ezért most megismerhetsz újabb öt érdekes játékszigetet, és azt is összegyűjtöttük, hogy melyik miként segíti a gyermekek fejlődését. A Tarzan ™ Park eszközei jótékony hatással vannak a hiperaktív, autista, BTMN és SNI gyermekekre is.

Pattanjdomb

A Pattanjdomb gumi felületei alkalmasak arra, hogy a gyerekek hatalmasakat ugorjanak a levegőben, úgy, hogy talpuk alatt biztonságos és puha a „talaj”. A gumidomb alulról állandó levegőfújást kap, élvezetessé téve az ugrálást, ami itt mehet páros lábon vagy akár egy lábon is. A fel-le ritmikus ugrálás segítségével a helyes levegővétel, az egyensúly, a térérzék és a téri orientáció fejleszthető. Ráadásul az ugrálás közben kialakuló ritmus a sorba rendező, szeriális képességet is fejleszti, ami később jól jön majd a számolás, írás és olvasás tanulásánál, míg a ritmikus levegővétel a szép, tiszta beszéd kivitelezésében segít.

Rejtekerőd

A Rejtekerőd kiváló kalandok színhelye lehet, hiszen a játék során a lurkók kalandos módon, hengereken, alagúton keresztül közelíthetik meg az erődöt, elbújhatnak az erődfalban, két erőd között pedig fahídon közlekedhetnek, lefele pedig akár csúszdán át is vezethet az út. Az erődök közti közlekedés, a spirál alakú fémlépcsőn való feljutás a téri tájékozódást, térérzéket, tértávolság és mélység érzését erősíti, de jó hatással van a jobb és a bal oldal koordinációjára, az alapmozgások gyakorlására is. Csakúgy, az erődbe való hengereken, alagúton való bejutás a szem-kéz-lábkoordináció, az egyensúly, a téri irányok és térérzék fejlesztését segítik észrevétlenül.

hirdetés

Tornyoktava

Még felnőtt szemmel is lenyűgöző a vízzel körbezárt torony, ahová lánccal felszerelt fahídon keresztül vezet az út. Az ilyen tornyokból lehet csak izgalmas kiszabadítani a rabul ejtett királylányt, vagy éppen legyőzni a sárkányt… A toronyba ráadásul nem is könnyű feljutni: falétrán, falmászással vagy kötélhágcsóból készített létrán lehet felkapaszkodni. Ezek az eszközök mind a járást, a váltott lábú járást, a szem-láb-kéz koordinációját, a tér-távolság és mélység érzékelését fejlesztik, míg a fahídon való átjutás akár a félelmek leküzdésében, szorongásoldásban is nagy segítség lehet.

Zsiványtenger

A hét tenger rettenthetetlen kalózainak épült a Zsiványtenger. Ez a kalózos játéksziget a nagy mozgás és az egyensúlyozás fejlődésének előmozdítására alkalmas. A hatalmas hajót különféle helyekről és különböző anyagból készült eszközök segítségével lehet meghódítani, ha pedig ezt az akadályt sikerrel vettük, irány az árboc, vagy meg lehet csodálni a kilátást a hajó elejéről is. Itt a horog helyén körbeforgó, láncra felszerelt, fekvő alakú gumikerék található, az ezen való pörgés és forgás az idegrendszer érését fokozza, ami különösen a hiperaktív gyerekeknél lehet nagyon hasznos. Emellett az, hogy különféle módokon lehet feljutni a hajóra, hozzájárul a balanszrendszer fejlesztéséhez is, míg a hajón a kötélhágcsó kerítés nemcsak biztonságossá teszi az azon való mozgást, de a kapaszkodás az izom-tónus realizálódását is szolgálja.

Homokbánya

Melyik gyerek ne szeretne a homokban dagonyázni? A Homokbánya igazi „aranybánya” nekik, ahol a vízzel és a homokkal játszhatnak, fejlesztve a gondolkodásukat, kreativitásukat és finommozgásukat. Itt nem szokásos „sarazás” van, hiszen zsilipekkel irányíthatják a víz útját, megfigyelhetik, miként halad át rajta, csillébe pakolhatják a homokot és együtt dolgozhatnak annak kibányászásán. A csap kinyitásával megfigyelhetik, miként változik a víz folyása, kezükkel segíthetik is azt, megismerkedve a fizikai halmazállapotokkal és a fizika törvényeivel is. A közös bányászás, a csoportos tevékenység jót tesz a kapcsolatok kialakításának, míg a homok kibányászása és feldolgozása elősegíti a kreatív gondolkozást, a kísérletezést különféle megoldási lehetőségekkel. A víz útjának megfigyelése a szemmozgást, a folyamatos vonalvezetést segíti, valamint a szem-kéz koordinációját is fejleszti.

Ha kedvet kaptál ahhoz, hogy meglátogasd a játékparkot, a nyitvatartásról és a jegyárakról ide kattintva tájékozódhatsz. A játékpark térképét, pedig ide kattintva találod!

TARZANTM védjegy, Edgar Rice Burroughs, Inc. tulajdonában és engedéllyel használva

hirdetés
KÖVESS MINKET:




hirdetés
orsi_bori_01-1000x667.jpg

"Találkozni az örökbefogadásra váró gyermekkel olyan, mint amikor az ember szerelmes lesz"

Bori 20 hónapos volt, mikor kiderült, Orsi és férje lehetnek a szülei. Azóta Bori már 5 éves is elmúlt, és hamarosan testvére érkezhet - szintén örökbefogadással. "Gyerekkel az élet" sorozatunk 4. része.
Szponzorált tartalom - szmo.hu
2020. augusztus 14.


hirdetés

Orsiék pár hete költöztek Budapestről Nagykovácsiba, hogy nagyobb otthonuk lehessen. Azért is lett szükség a nagyobb alapterületű lakásra, mert a háromtagú család talán nem is olyan sokára négytagúvá bővülhet: épp a következő gyermek örökbefogadásra készülnek.

„Esetünkben nagyon szerencsés volt a családalapítás. Amikor a férjemmel összeházasodtunk, nagyon hamar kiderült, hogy természetes úton nem lehet gyermekünk. Könnyedén elfogadtuk azt a lehetőséget, hogy akkor örökbe fogadunk” – meséli Orsi.

2016 februárjában jártak először a TEGYESZ-nél, ahol elindíthatták magát az örökbefogadási folyamatot azzal, hogy tettek erről egy nyilatkozatot. Egy évvel később már hárman voltak.

„Az egész folyamat nagyon támogató volt, nagyon jó emberekkel találkoztunk, akik nagyon sok mindenben segítettek”

– mondja Orsi.

hirdetés

Vannak, akik négy-öt évet is várnak egy újszülöttre

Hogy hogyan lehet, hogy ilyen gyorsan ment minden? Az örökbefogadásnál a várakozási időt nagyban befolyásolja az, hogy az örökbefogadó milyen kiköltéseket tesz. Minél elfogadóbb az ember a kort, származást, betegségeket illetően, annál rövidebb lehet a várakozási idő. „Egy kék szemű, újszülött kisfiúra (vagy kislányra) akár négy-öt évet is várni kell – azért is, mert kevés az ilyen gyerek az örökbeadandók között, és azért is, mert ugyanakkor sokaknak lenne vágya, hogy pont ilyen gyermekük legyen. Rájuk várnak a legtovább az örökbefogadók" - meséli Orsi.

De az sem mindegy, hogy az örökbefogadás melyik formája mellett döntünk. „Lehet választani a nyílt vagy a titkos örökbefogadás között” – magyarázza Gelencsér Józsefné, védőnő, aki egyben a Gólyahír Egyesület munkatársaként rendszeresen foglalkozik örökbefogadással. – „A nyílt örökbefogadásnál az egyesületek közvetítenek az örökbeadó anya és a leendő szülők között, sok esetben már a gyerek születése előtt megismerhetik egymást. Míg a titkos örökbefogadásnál az örökbefogadókat csak azután kezdik keresni, hogy a gyermek szülőanyja lemondott a gyermekéről. Az állami rendszerben így lehet örökbe fogadni gyerekeket, és az ilyen folyamatokban ritkán van esély újszülött örökbefogadására.”

NÉZD MEG AZ ORSIVAL KÉSZÜLT KISFILMET!

Orsiék az állami rendszer mellett döntöttek és nem ragaszkodtak hozzá, hogy újszülött legyen a választott gyermek. Felkerültek a lakóhelyük szerinti megyei listára, és kérhették, hogy az országos listán is szerpeljenek. „Ennek az a hátránya, hogy adott esetben nagyon messze kell utazni ahhoz, hogy barátkozzunk a gyermekkel.”

„Egy újszülöttnél, vagy egy alig pár hetes gyermeknél a barátkozás lehet, hogy csak néhány napig tart. De egy idősebb gyereknél már általában 4-6 hétig is eltarthat ez a folyamat, ami azt jelenti, hogy szinte oda kell költözni, ahol a gyerek épp él” – összegzi Orsi a tapasztalatokat.

Jobb, ha nem kezeljük tabuként a gyerek előtt az örökbefogadást

Az örökbefogadási folyamat részeként Orsiék elvégeztek egy tanfolyamot is, amit nagyon hasznosnak tartottak, és sok olyan tanácsot kaptak, amit a mai napig tudnak hasznosítani. Ezek egyike volt, hogy csak arról kell beszélni, amiről a gyerek kérdez, nem kell elébe menni a dolgoknak. „Bori is megkérdezte már tőlem, hogy az én hasamból született-e – én pedig mondtam erre, hogy nem. Azt is javasolták, hogy ahogy a gyerek beszélni tud, az első mondatok között tanulja meg azt is elmondani, hogy őt anya és apa örökbe fogadta.”

Jakobovics Kitti pszichológus is úgy véli, hogy nagyon meghatározó a gyermek számára, hogy az első néhány évben milyen narratívában nő fel. „Ha valami titok vagy tabu lengi körül a családot, amivel a gyerek évek múltán szembesül, akkor visszatekintve úgy fogja érezni, hogy az mind hamis volt, nem igazán az övé.”

„De ha kezdettől fogva tudja a gyerek, hogy ő örökbefogadott, és elmondjuk neki, hogy miért döntöttünk így, és mi következik mindezek után, akkor ez válik neki természetessé, ezt tudja beépíteni az identitásába.”

Orsi azt mondja, hogy maga a tény, hogy Borit örökbe fogadták, a gyerek magánügye, és a legjobb, ha majd ő döntheti el, hogy kinek beszél erről. Ezért is ügyelnek rá, hogy felismerhető módon ne jelenjen meg róla fotó közösségi média felületen. De olyan is előfordul, hogy Bori maga kezd mesélésbe. „Volt nemrég egy kedves sztorink, amikor a férjemnek újságolta egy másik apuka az óvodában, hogy nahát, sorstársak vagyunk, mert ők is örökbe fogadtak. A férjem csodálkozva nézett rá, hogy honnan tudja ezt, mire az apuka azt mondta, hogy Boritól. Kiderült, hogy nem pont ezekkel a szavakkal mesélt Bori az örökbefogadásáról, de egy másik örökbefogadó szülő pontosan tudta, hogy mit is jelent, ha egy kislány azt mondja, hogy ő nem az anyukája hasából született. Ilyen módon lehet, hogy Bori másoknak is elmondta már ezt, csak épp a többiek nem tudták, hogy ezt hogyan kell érteni” – meséli Orsi.

Nem árt anyagilag is előre felkészülni

Az örökbefogadásnál az egyik legnagyobb próbatétel az, hogy előre meg kell teremteni a biztos hátteret hozzá, anyagilag is. Mert nemcsak a gyerekkel járó kiadások jelentkeznek, hanem a szülők bevételei is kieshetnek, akár fél évre – ugyanis az az általános tanács, hogy legjobb, ha mindkét szülő otthon marad az első fél évben. A gyermekvállalás esetén járó állami támogatások ugyanúgy igénybe vehetők örökbefogadásnál is, de például a több hetesre nyúló barátkozási időszakot, amikor akár vidékre kell költözni és mindkét szülőnek jelen lenni, jobb előre bebiztosítani anyagilag is.

Erre a helyzetre is megoldást nyújthat a Babaváró kölcsön, amit akár örökbefogadásra készülő párok is igényelhetnek. Orsi is kinézte magának ezt a lehetőséget, úgy érezte, ezt a konstrukciót neki találták ki, hiszen biztos volt benne, hogy öt éven belül lesz örökbefogadott gyermekük, talán nem is egy.

Mit tanácsol a szakértő?

„A Babaváró kölcsön igénylésekor örökbefogadás esetén arra kell figyelni, hogy a támogatás 2019. július 1. után született gyermekre igényelhető, és hogy az örökbefogadást engedélyező határozat, a kölcsönkérelem benyújtását követően váljon véglegessé. A támogatások érvényesítéséhez szükség lesz még az örökbe fogadott gyermek lakcímkártyájára és adóigazolványára is” – összegzi dr. Rajmonné Veres Ibolya, az OTP Bank hitelezési folyamatokért felelős vezetője. „Egyébiránt ugyanazok a feltételek vonatkoznak az örökbefogadó párokra, mint a saját gyermeket vállalókra. A feltételekről és lehetőségekről érdemes előzetesen online tájékozódni vagy időpontot foglalni állami támogatásokban jártas kollégáinkhoz az OTP Bank fiókjaiba, ahol az elmúlt egy évben már több mint 36 ezer szerződést kötöttek a házaspárok” – tette hozzá.

Honnan tudtam, hogy ő az én lányom?

„Számomra az örökbefogadás és a Borival való első találkozás olyan volt, mint egy szerelem. Nem tudtam előre, hogy mire számíthatok. Bármennyire is elképzeltem, és igyekeztem felkészülni rá, nem tudtam, hogy honnan fogom majd tudni azt, amikor majd találkozom egy alig kétéves kisgyerekkel, hogy ő az én lányom.”

„De ez pont olyan volt, mint amikor az ember szerelmes lesz: megérkezel, találkozol, a gyerek pontosan tudja, hogy mi történik, megérzi, te pedig egyszerűen biztos vagy benne, hogy ez az, amit szeretnél” – foglalja össze Orsi, hogyan alakult ki a kapocs közte és Bori között.

„Minden embernek van gyenge pontja, és én mindent meg fogok tenni azért, hogy az én gyerekemnél ne az örökbefogadása legyen ez a bizonyos gyenge pont.”

A cikk az OTP Bank támogatásával készült.

*Jogi figyelmeztetés:

A hirdetésben szereplő kölcsönt a Magyarország Kormánya által biztosított babaváró támogatással nyújtjuk.

A Teljes Hiteldíj Mutató (THM) meghatározása az aktuális feltételek, illetve a hatályos jogszabályok figyelembevételével történt. Az adatok tájékoztató jellegűek, a feltételek változása esetén a THM mértéke módosulhat. A THM mértéke nem tükrözi a hitel kamatkockázatát. A THM számításánál azzal a feltételezéssel éltünk, hogy a szerződéskötés és az első törlesztőrészlet esedékessége között 31 nap telik el, a kölcsön folyósítása 2020. július 1-én történik meg, illetve az 5 éves kamatperiódust követően a referencia kamat nem változik. A THM meghatározásakor a 2020. július 1-én érvényes kondíciókkal számoltunk. Az ügyfél által a központi költségvetés javára, a fennálló kölcsön összege után havonta, a törlesztőrészletekkel együtt fizetendő kezességvállalási díjat a THM magába foglalja.

THM (kamattámogatással): 0,4%

THM (kamattámogatás nélkül): 5,9%

hirdetés
KÖVESS MINKET:





hirdetés

Szeretlek Magyarország - szmo.hu
1970. január 01.


hirdetés


hirdetés
KÖVESS MINKET:





hirdetés

Szeretlek Magyarország - szmo.hu
1970. január 01.


hirdetés


hirdetés
KÖVESS MINKET:







Szeretlek Magyarország
Letöltés
x
Töltsd le a Szeretlek Magyarország mobil alkalmazást, hogy elsőként értesülhess a legfrissebb hírekről!