hirdetés
szokokut.png

Anyatejet spriccelt a bulizókra egy nő egy kaliforniai fesztiválon

Videóra is vették a bevállalós anyát.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2019. november 06.


hirdetés

Az elektronikus zenei fesztiválok őrült helyek, ahol pár napi összezártság alatt elképesztő dolgok tudnak történni az emberekkel.

Ezzel a videóval viszont Dirtybird Campout nevű rendezvény valószínűleg viszi a pálmát.

A magát a „legkülönlegesebb fesztiválélményként” hirdető eseményen beváltotta az ígéretét.

Bulizás közben ugyanis egy fekete fürdőruhában táncoló nő hirtelen elővette a melleit, és anyatejet kezdett spriccelni a körülötte táncolókra a legnagyobb természetességgel.

És lehet ezt még fokozni! Nem sokkal később csatlakozott hozzá egy másik fesztiválozó, átölelve a nő lábait, nyitott szájjal ülve a spriccelő anyatej alatt.

hirdetés

A jelenetet rengetegen videóra vették, Eric Falconi, nagy technós és veterán fesztiválozó a Twitter-én tette közzé a felvételt, amit azóta már majdnem 3 milliószor nézték meg.

"Dirtybird Campout, amikor azt hiszem, már mindent láttam. Sosem okozol csalódást"

- írta a videóhoz.



hirdetés
KÖVESS MINKET:





Címlapról ajánljuk
x


hirdetés
gwynethpalthrow_fertozes_contagion.png

Kísérteties a hasonlóság: megjósolhatta a koronavírus-járványt egy 2011-es amerikai film

A Fertőzésben szintén egy denevér a vírusgazda, és Kínából indulva terjed el az egész világon a halálos kór.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2020. január 24.


hirdetés

Már 25 halálos áldozata és 830 fertőzöttje van a vuhani állatpiacról indult koronavírusnak. A fertőzést már kimutatták több ázsiai országon kívül Ausztráliában, az Egyesült Államokban és néhány európai országban is vannak már gyanús esetek.

Közben a Fertőzés (Contagion) című amerikai film rajongói rámutattak: szinte pontosan ugyanaz történik most a való életben, mint a 2011-es filmben

- írja a Daily Mail.

Steven Soderbergh filmjében a 2003-as SARS-járványt dolgozta fel, csak a rendező a fikcióhoz egy még halálosabb, még gyorsabban terjedő vírust talált ki.

hirdetés

A történet pedig végeredményben szinte teljesen megegyezik a néhány hete Kínában felbukkant koronavírus elterjedésével.

A filmben egy denevér fertőz meg véletlenül egy kismalacot, amit egy hongkongi étteremben készítenek el. A vacsora elkészítése közben egy közös fotó kedvéért a szakács kezet fog az egyik vendéggel, így lesz a vírus első számú hordozója egy minnesotai családanya (Gwyneth Paltrow). Ő terjeszti el pillanatok alatt többnyire érintéssel a veszélyes kórt, ami napok alatt - elsősorban az utazások miatt - az egész világon szinte mindenhol felüti a fejét.

A Fertőzésben van is, és nincs is happy end: elkészül az oltóanyag, ami védetté teszi az embereket a betegség ellen, viszont mire idáig eljutunk, emberek tízmilliói halnak meg a gyors lefolyású, kezdetben leginkább az influenzára hasonlító vírus miatt.

A Twitteren egyre több olyan poszt jelenik meg, amiben a posztolók a film és a valóság közötti döbbenetes hasonlóságról írnak. Akad olyan, aki azt írja, hogy most olvasott a koronavírusról és azonnal beugrott neki a kilenc évvel ezelőtti film.

<
A cikk folytatódik a következő oldalon
>


hirdetés
KÖVESS MINKET:





hirdetés
coca-cola-1218688_1280-1000x661.jpg

A Coca-Cola is rákontrázott a Norbi-botrányra

A cég marketingesei megint résen voltak.
Kép:Illusztráció (Pixabay) - szmo.hu
2020. január 21.


hirdetés

Továbbra is Schobert Norbi szavaitól visszhangzik a magyar média, főleg, hogy a celebek Tóth Gabitól kezdve Csutin át Palya Beáig mindenki beszáll a vitába. Most azonban egy cég is előrelépett a témával kapcsolatban - nem, nem a hasonlóan gyors reakcióidős remek reklámjairól ismert IKEA vagy a Burger King -, és egy új képpel jelezték:

"ha szereted, akkor minden formában megkívánod."

hirdetés
KÖVESS MINKET:






hirdetés
landlord.jpg

Két év alatt lakhatatlanná tették a kiadott lakást a bérlők, majd szó nélkül leléptek

A tulajdonost jelentős anyagi kár érte.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2020. január 23.


hirdetés

A walesi Daniel Needes két évre adta ki néhai édesapja lakását, ami saját bevallása szerint tökéletesen felújított állapotban volt, amikor a bérlők beköltöztek – írja a Mirror.

De két évvel később a lakókkal váratlanul megszakadt a kapcsolat, ekkor derült ki, hogy a lakást teljesen lakhatatlanná tették, majd szó nélkül távoztak.

„Lementem a házhoz, amint tudtam, és akkor láttam, hogy mit műveltek” – mondta Daniel.

„Őszintén szólva amikor először megpillantottam a házat, majdnem elsírtam magam. Teljesen tönkretették.”

A bérlők rengeteg szemetet hagytak maguk után. A konyha annyira tele volt műanyag szatyrokkal, dobozokkal és üres ételhordókkal, hogy egyáltalán nem lehetett látni a padlót. A mosogatóban hegyben álltak a koszos edények, a nyitva hagyott mélyhűtő pedig tele volt fagyasztott ételekkel.

hirdetés

Daniel elmondása szerint a család rohadó ételt hagyott az egész házban mindenhol, és különböző gyógyszereket és inhalátorokat is talált.

A tapétát több helyen letépték, a falak tele voltak lyukakkal, és a krémszínű szőnyeg is tele lett sárral és fekete foltokkal. A lakók láthatóan rengeteg holmijukat is hátrahagyták, mindenhol gyerekjátékok, ruhák, ágyneműk tornyosultak.

Daniel szerint a javítási és felújítási költségek többezer fontba, azaz millió forintos nagyságrendbe kerülnek majd.

Édesapja 5 évet fektetett a ház felújításába, de nem sokkal később elhunyt, ekkor döntött Daniel a kiadás mellett. Elmondta, örül, hogy ezt neki már nem kellett látnia, mert teljesen összetörte volna.

A bérlők körülbelül 400.000 forintnyi számlatartozást is felhalmoztak, ami miatt már kikapcsolták az áramot és a gázt, ezen felül kell még a felújítás költségeit kifizetnie.

De elmondása szerint ez sem szegte kedvét attól, hogy a jövőben is kiadja a házat, de biztos benne, hogy legközelebb sokkal óvatosabb lesz a bérlők kiválasztásánál.

hirdetés
KÖVESS MINKET:






hirdetés
kfc_australia.jpg

A melleket bámuló fiúk miatt szexizmussal vádolják a KFC-t Ausztráliában, bocsánatot is kért a cég

Egy fiatal nő melleit bámuló két kamaszfiú miatt tartják szexistának a céget.
Fotó: Youtube - szmo.hu
2020. január 23.


hirdetés

Az amerikai gyorsétteremlánc egyik ausztráliai reklámjában egy lenge fesztiválruhába öltözött nő igazgatja dekoltázsát egy autó tükröződő szélvédőjében. Néhány pillanattal később leereszkedik az üveg, ami mögül egy méltatlankodó anyuka és két, láthatóan meglepődött kiskamasz néz vissza.

Nagyjából a fenti jelenet miatt emelte fel a szavát a Collective Shout nevű, szexuális visszaélésekkel foglalkozó helyi szervezet - írja a Sky News.

Mint közleményükben kifejtik: mind a nőkre, mint a férfiakra nézve káros, régi és unalmas sztereotípiákat idéz a reklám, amiben a nőt a férfiak szexuális vágyának tárgyaként ábrázolják. Miközben erősítik a "fiúktól nem várhatunk mást" előítéletet is

- teszik hozzá.

A KFC Ausztrália elnézést kért mindenkitől, akit sérthetett a reklám, ám egyelőre nem vették le a Youtube-ról, ahol eddig több mint 800 ezren látták.

hirdetés

KFC's Zinger Popcorn Box

This is a big one! With a Zinger Burger, Popcorn Chicken and all the classic sides, you'll settle into a peaceful Kentucky Fried Coma. This offer is not everywhere and not forever.


hirdetés
KÖVESS MINKET:








Szeretlek Magyarország
Letöltés
x
Töltsd le a Szeretlek Magyarország mobil alkalmazást, hogy elsőként értesülhess a legfrissebb hírekről!