hirdetés
A vidék első Sky Wellnesse is Sopronban van! - egy napra való programot gyűjtöttünk össze a városból
Sopronba nem csak a VOLT fesztivál miatt érdemes ellátogatni. Szívesen maradtunk volna akár egy hétre is.
Készítők: Vass Adrienn, Csákvári Péter - szmo.hu
2019. április 09.

hirdetés

Tavasz és Sopron. Remek párosítás. Az éledő természet kirándulni hív az erdőbe, miközben a belvárosi teraszok délutáni, lustálkodós kávézásért kiáltanak. Ha szeretitek a semmittevést, a wellnesst, és fontos, hogy az étterem is izgalmas fogásokat kínáljon, a Hotel Sopront jó szívvel ajánlhatjuk.

A pezsgőfürdő és a szauna náluk rendhagyó módon a legalsó szint helyett a harmadik emeletre került, így olyan panorámát kaptok fürdőzés közben, hogy garantálom, nem sok kedvetek lesz kikecmeregni a jakuzziból...

Azért a jó soproni borokat csak meg kell kóstolni egy finom ebéd vagy vacsora mellett.

Tapasztalataim szerint elég változó, hogy egy hotelnek milyen éttermet sikerül üzemeltetnie, de a Hotel Sopronéba nem csak a kontinentális reggeli miatt érdemes benézni.

Az új tavaszi étlap nagyon friss, nagyon izgalmas. Gyakorlatilag nem találtunk benne hibát.

Sok helyi alapanyaggal dolgoznak, és ízletes, bőséges adagokat kínálnak. A tálalás pedig magáért beszél: ezekre a színekre van szükségünk így tavasszal!

A cikk folytatódik a következő oldalon

hirdetés
Kisvonaton érkezik a sör az asztalodhoz egy budapesti étteremben
Sör-, vonat- és diorámarajongóknak kötelező a hely!
Készítők: Vass Adrienn, Csákvári Péter és Szitás Attila - szmo.hu
2019. március 30.

Kisvonat hozza a sört az asztalodhoz, és egy egész minivilág van felépítve az egyik budapesti étteremben, a Keleti Pályaudvar szomszédságában.

A Lakomativ Étterem csak pár hete nyitott a Verseny utca elején, és az első ilyen tematikájú hely hazánkban. A sör pedig az ételekben is komoly szerepet kap.

NÉZZÉTEK MEG a helyszínen készült videónkat:

hirdetés
Budapest legjobb cukrászdája - képviselőfánkból biztosan nem ettünk még ennél finomabbat!
Képviselőfánk, legényfogó, túrótorta és Nándori-szelet. A Ráday utca híres cukrászdája minket is lenyűgözött, nemcsak a TripAdvisor értékelőit.
Vass Adrienn, Csákvári Péter és Szitás Attila riportja - szmo.hu
2019. március 02.

A TripAdvisor szerint Budapest legjobbja a Nándori. A 204 budapesti cukrászda közül itt érzik magukat a legjobban a helyiek és a turisták is, és itt fogyasztják a legfinomabb süteményeket.

Mi utánajártunk, hogy tényleg olyan tökéletesek-e az édességek a Rádayban, és annyit előre elmondhatunk, hogy nem sikerült csalódnunk. Képviselőfánkból például biztosan nem ettünk még ennél finomabbat!

Készítsetek be valami finomságok magatok mellé, és nézzétek meg a videónkat:

CÍM: 1092 BUDAPEST, RÁDAY UTCA 53.

Hétfő-Szombat: 7:30-19:00

Vasárnap: Zárva

hirdetés
Olcsó, finom, gyors! – 6 hely Budapesten, ahol meleg ebédet ehetsz 1500 forintból
Ha unod az ebédmenüt és nincs időd főzni, de mégis meleget ennél, ezek a tippek neked is jól jönnek majd.
Szöveg: Vass Adrienn, Fotó: Csákvári Péter - szmo.hu
2019. február 28.

Én az a típusú ember vagyok, aki szeret meleg ételt ebédelni. Ha az ebéd bőséges és finom, akkor vacsorára már elég lehet egy szendvics is. Imádok otthon alkotni, de néha egész egyszerűen nincs időm a főzőcskézésre hét közben, munka mellett, így egyfolytában az alternatív lehetőségek után kutatok.

Szeretem a házhoz szállítós cégeket, és a környékemen a "déli menüs" felhozatalt is ismerem az éttermekben, de van jópár olyan hely, ahol az alap étlap is megfizethető áron mozog, így néha ezek közül a lehetőségek közül választok. És most nektek is ebből az utóbbi csoportból válogattam pár tuti tippet.

A szabály csak annyi, hogy 1500 forintból, gyorsan, finomat lehessen enni. Ezt szerencsére több helyen könnyű tejesíteni (de az üdítőről azért általában kénytelen voltam lemondani).

Töltő

A Töltő a magyar hot dog forradalom vezére. Ezek a kolbászkás bucik műalkotások. Az összes levélkének, krémes pöttynek és zselének dupla funkciója van, hiszen a szemek mellett az ízlelőbimbókat is megörvendeztetik.

Az adag óriási, és a klasszikusok mellett mindig van valami szezonális kedvenc is. Én nemrég füstölt csülkös sertéskolbászt kóstoltam lime-os majonézzel, édes chilivel és mogyoróvajjal. Atya - Úr - Isten!

Ár:

Tökmagos csirkekolbász - 1490

Elérhetőség:

Wesselényi utca 31.

Buono

A Buono valahol félúton van az gyorsétterem és a klasszikus beülős helyek élménye között. A Allee-nál például egyáltalán nem keveredik a pláza hangulattal, így egy lassú vacsorát is simán el lehet itt költeni nyugalomban.

A pultnál kell rendelni, de az ételt már az asztalodhoz hozzák. Ez sokat gyorsít a folyamatokon.

Az árak nagyon barátságosak. Szinte lehetetlen 2000 forint fölé menni egy főétellel. Így ha salizik, ha pizzázik, ha tésztázik az ember, simán mellédobhat egy süti. És olyan sütik vannak, hogy érdemes!

Ár:

Pasta di Bolognese - 1390

Elérhetőség:

www.buonobistro.hu

Allee, KÖKI Terminál és Corvin Pláza

/fotó: Buono/

A cikk folytatódik a következő oldalon

Brutális oldalast kóstoltunk a Hard Rock Caféban
Világhírű művészek relikviái, és óriási adagok – ha amerikai hangulatra vágysz, a Vörösmarty téri hely erősen ajánlott!
Készítők: Vass Adrienn, Csákvári Péter - szmo.hu
2019. április 01.

Hard Rock Cafe neve valószínűleg sokaknak ismerősen cseng, de vajon mindenki tisztában van azzal is, hogy milyen gigantikus és ízletes ételeket lehet itt kóstolni?

Mi oldalast, csirkeszárnyat és fajitát is kóstoltunk, és a desszertnél már az életünkért könyörögtünk...

Szeretlek Magyarország
Letöltés
x
Töltsd le a Szeretlek Magyarország mobil alkalmazást, hogy elsőként értesülhess a legfrissebb hírekről!