hirdetés
jokenyer-3-1.jpg

A magyar pékmesternő, aki bebizonyította, hogy itthon is lehet jó kenyeret sütni

Ludwig Klára, a JÓkenyér alapítója az elsők között kezdett el itthon rozsos, magvas és teljes kiőrlésű pékárut készíteni.
Söptei Zsuzsanna írása - szmo.hu
2017. március 22.


hirdetés

A Pilis dombjai között, egy völgyben bújik meg Pilisszentiván. A hangulatos településre most nem kirándulni indultunk, hanem egy pékség miatt utaztunk el. Itt van ugyanis a központja a Ludwig & Mentesi Kft., JÓkenyér nevű cégnek, amely a tóparttól nem messze igazi pékbirodalomként állítja elő nap mint nap a finom, egészséges pékárut.

A pékség megálmodója és motorja, Ludwig Klára kalauzolt végig a modern épületben, ahol mindenki szeme láttára készítik el hagyományos módon a péktermékeket. Itt minden az, aminek hívják, semmilyen adalék- vagy színezőanyag nem kerül a kenyerekbe. Csak a nagymamától megtanult liszt, víz, só, élesztő - és persze a pék tudása.jekenye_magyar_eva (2)jekenye_magyar_eva (5)

Ludwig Klára hitvallása szerint a siker titka:

"
Szívvel, lélekkel élni, dolgozni.

Több mint húszéves szakmai múltja ellenére ugyanolyan lelkesen beszél munkájáról, mintha egy friss „szerelem” lenne.jekenye_magyar_eva (14)jekenye_magyar_eva (16)jokenyer (1)

Ezt tanulta gyerekként otthon is. Sokat volt együtt nagymamájával, közösen jártak piacra, és együtt sütötték a család kenyerét. A pékszakmát édesapja javasolta neki, és bár sokakat meglepett, hogy törékeny nő létére ilyen kemény fizikai munkát választ, megszerezte a pékmesteri oklevelet.

hirdetés

A kenyér számára nagyon fontos. Hisz abban, hogy a boldogsághoz fontos az egészséges táplálkozás is. Kenyeret pedig naponta eszünk, így nem mindegy, hogy az milyen. Azt is elárulta, hogy naponta főz a családjának, sőt még kenyeret is szokott otthon sütni.

Az üzem

Sokunk számára a pékség egy forró hely, ahol liszt borít mindent, a lisztportól fehér hajú pékek kipirulva dagasztják a kenyeret. Ehhez képest a JÓkenyér pékjei a hatalmas üvegfal másik oldalán, tőlünk pár lépésre készítik éppen a kakaós csigát és a túrós batyut. Az üzem tiszta, még Klára (és persze mi is) csak egy zsilipen keresztül, beöltözve juthatunk be. Fontos a tisztaság és a higiénia.jekenye_magyar_eva (1)jekenye_magyar_eva (10)

A kenyér minősége már a kapunál eldől. Ide érkezik ugyanis a gabona és lisztszállító hatalmas autója. A különféle magvak, különféle lisztek külön gabonasilókba kerülnek, ahonnan az igényeknek megfelelő mennyiség automatizált csőrendszeren keresztül kerül a malomba, illetve a dagasztócsészékbe.

A termékeik azért is finomak, mert naponta őrlik a friss, teljes kiőrlésű lisztet.

A liszt innen jut a pékekhez, akik a hatalmas dagasztócsészékbe készítik össze a kenyér, vagy péksütemény tésztáját. A már kész tésztákat aztán kézzel dolgozzák fel a kenyértől a kalácsig, a batyutól a csigáig, sokféle termékké. Ezután megkezdődik a több órás pihentetés, majd a sütés. A kész termékek közül a kenyerek egy részét szeletelik és csomagolják.jekenye_magyar_eva (13)jokenyer (11)

A végtermék még egy röntgengépen is átmegy, ami ellenőrzi, hogy semmilyen idegen anyag ne legyen benne.

Az üzemben éjjel-nappal folyik a munka, hiszen a reggeli friss árut - amit a pékségben előkészítettek - a saját boltokba éjjel szállítják ki, ahol a helyi kemencékben sütik meg. A csomagolt kenyerek is éjszaka érkeznek az üzlethálózatokba, és reggel, a nyitásra már a polcokon sorakoznak.

A vevők minden nap friss árut kapnak.

Az estére megmaradt kenyeret és péksüteményt saját boltjaikból karitatív szervezeteknek adják át, amelyek főleg gyerekintézményekbe viszik azokat.

Klárának fontos a környezet megóvása is. Ezért a sütéskor keletkezett hőt továbbhasznosítják, ebből fűtenek, és ezzel melegítik a vizet is.jokenyer (9)jokenyer (10)

Út a JÓkenyérhez

Klára hazai tanulmányai után Németországba ment, ahol beleszeretett a német pékárukba. Ott tanulta meg a helyiektől a rozsos pékáruk készítésének titkát. Akkori férjével hazajöttek, és Magyarországon, Solymáron indították el vállalkozásukat. Az első pékségük 1995-ben nyílt meg, ahol saját recept alapján sütötték a német típusú rozskenyeret. Ezt akkoriban még csak a környékbeliek és néhány külföldi vásárolta, de hamar híre ment a ritkaságnak. Így beszállítói lettek a hazai szállodáknak és néhány boltnak is.

A JÓkenyér márkanév 2005-ben született meg. Az érdeklődés egyre nőtt a hiánypótló kenyérfélék iránt, ezért 2009-ben Pilisszentivánon felépítették az új üzemet, ahol egy mintabolt és kávézó is kapcsolódik a pékséghez.

Mára a cégnek több mint 130 alkalmazottja van, 450 helyre szállítják naponta termékeiket. Saját bolthálózatuk is szaporodott, Budapesten és Pest megyében 16 helyen nyitottak szaküzletet.jokenyer (5)

Cukrászda

2014-ben a solymári pékség cukrászüzemként nyílt meg újra, ahol szintén főleg saját receptek alapján készülnek természetes alapanyagokból, adalékanyagoktól és mesterséges színezékektől mentesen a sütemények.

Csak vajat használnak, aroma helyett likőrt, és valódi gyümölcs kerül a süteményekbe, melyeket a pékáruhoz hasonlóan egyenként, kézzel készítenek el.

Kínálatukban a klasszikus Dobos mellett találni például Bajorkrém, Málnás túró és Epervarázs desszertet is.jekenye_magyar_eva (6)

Mitől jó a JÓkenyér?

Teljes egészében természetes alapanyagból készül. Ráadásul hazai beszállítóktól veszik a lisztet, gabonát, magyar a gyümölcs, a tejtermék, csak a vajat hozzák Németországból.

A kenyerek alapja az általuk őrölt teljes kiőrlésű liszt, a só, a víz, az élesztő és a kovász. A kovászuk is saját, és persze titkos. A töltelékeket mind maguk főzik, keverik, készítik. Sem színezőanyagot, sem adalékot, sem előre összekevert lisztet nem használnak.

A kenyerek másik titka a szakmai megfogalmazás szerinti hosszú tésztavezetés. Azaz a megkelt, kiszaggatott kenyereket, pékárukat pihentetik, így az anyag érik, dolgozik, ízesebb és tartósabb is lesz.jokenyer (13)

A gyártási folyamat is precízen kidolgozott. A recepteket pontosan követik, hogy minden nap azonos minőséget tudjanak kínálni. A tészták bekeverése nagy odafigyelést és szakértelmet követel, de olyan pékekkel dolgoznak együtt, akik szintén imádják munkájukat. Sokan már húsz éve dolgoznak Klárával, aki havonta két napot beáll a pékek közé, és ilyenkor megbeszélik például az új ötleteket is.

A JÓkenyér termékei között a legnépszerűbbek a rozsos, magos, teljes kiőrlésű kenyerek, zsemlék, kiflik. Sőt, már kakaós csiga, és diós, mákos péksütemény is kapható teljes kiőrlésű lisztből. Természetesen számos hagyományos péksüteményt is kínálnak a túrós batyutól a kalácsokig. Ám ezek is mind saját recept alapján készülnek, és a bennük lévő töltelék is mind természetes alapanyagból készül.jokenyer (14)jokenyer (16)

Változnak a szabályok

A hazai boltokban sokféle kenyeret kínálnak, ám ezek tartalma és elnevezése nemsokára változni fog. Az új Magyar Élelmiszerkönyv azt írja elő, hogy június 22-től magasabb arányban kell például a rozst tartalmazniuk azoknak a kenyereknek, amelyeknek neve rozskenyér.

Rozskenyérbe az eddigi 40 helyett 60 százalék rozstartalom kell, a rozsos kenyérbe a 15,1 helyett 30 százalék.

Teljes kiőrlésűnek csak az a termék számít majd, amely minimum 60 százaléknyi teljes kiőrlésű lisztet tartalmaz.

A tönkölykenyérbe az eddigi 5 százalék helyett 60 százaléknyi tönkölybúza kell majd.

A Graham-kenyérbe pedig minimum 90 százalék Graham-lisztet kell használni.

A házikenyér megnevezés megszűnik, a kézműves kenyér pedig csak az lehet, amit főleg kézi technológiával, adalék és tartósítószer nélkül, kovásszal készítenek.

A só mennyisége is csökkenni fog, az adalékok használatát nem tiltják, de a JÓkenyér ezeket továbbra sem fogja alkalmazni.

Klára azt javasolja, hogy minden kenyérféle összetételét érdemes alaposan megnézni. Így biztosak lehetünk benne, hogy az a termék milyen alapanyagból, milyen összetevőkből áll, és van-e benne allergiát okozó anyag, illetve figyelhetünk arra is, hogy a kenyér mindenképpen adalékmentes legyen.

jokenyer (2)

Fontos a nevelés

Magyarországon elsőként itt, Pilisszentivánon indult el két éve a Gyerekpékség. Klára és csapata célja, hogy a gyerekeket megtanítsák az egészséges táplálkozásra.

A foglalkozásra érkezők játékos formában megismerkedhetnek a gabona útjával, a kenyérsütés fortélyaival és ízelítő kapnak a pékség termékeiből.jokenyer (4)

A 3 órás programban maguk is készítenek pékárut, hiszen a Gyerekpékségben ugyanúgy van dagasztó, kemence, csak kisebb méretben. A kész finomságot pedig mindenki hazaviheti. A foglalkozásokat főleg a 4-6. osztályosoknak ajánlják, de egyre többen rendeznek itt születésnapi bulikat is, ilyenkor a tortát saját cukrászatuk készíti az ünnepeltnek.

Még több információ a JÓkenyér honlapján

Fotók: Magyar Éva, JÓkenyér Facebook-oldal


hirdetés
KÖVESS MINKET:





Címlapról ajánljuk
x


hirdetés
padthai1-scaled.jpg

„Beleborzongok, amikor látom, hogy sorban állnak az éttermeinkben” – a padthai wokbar sikersztorija

Az egyik legmenőbb étteremlánc társtulajdonosa, Kanóczky Máté mesélt a márka felfutásáról és jövőbeni terveikről.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2020. március 12.


hirdetés

Kanóczky Máté még csak 29 éves, de már közel egy évtizede dolgozik cégvezetőként: három társával 2011-ben alapította meg a padthai wokbart, ami azóta az egyik leggyorsabban növekvő étteremlánccá nőtte ki magát.

Következő éttermüket a tervek szerint áprilisban nyitják meg, és már a külföldi terjeszkedés is folyamatban van.

Ennek kapcsán adott interjút.

– Nagyon fiatalon, végzős egyetemistaként csöppentél bele a cég megalapításába. Mennyire érezted ezt akkor mélyvíznek?

– A kezdetekből hittem a sikerben, így kihívásokon is könnyedén túllendültem. Természetesen sokat segített a közgazdász végzettségem, illetve az is, hogy a tulajdonostársak közül mindenki vállalkozó volt. Fokozatosan tanultam bele, az első években reggeltől estig az étteremben voltam.

hirdetés

– Mik voltak a padthai (külföldi, vagy akár hazai) előképei, honnan inspirálódtatok?

– Az inspiráció egyértelműen Horváth Ági által, egyenesen Thaiföldről érkezett. A streetfood és az utcán étkezés ott a kultúra része, és ezt dolgoztuk át Európában is könnyen fogyasztható koncepcióvá. Abban az időben a "fast casual" stílusú éttermek még gyerekcipőben jártak, Magyarországon szinte csak a Vapiano létezett ebben a szegmensben. A cél az volt, hogy melléjük pozicionáljuk a padthait is.

– Itthon mennyire volt elterjedt akkoriban a thai konyha? Miben volt hiánypótló a ti koncepciótok?

– Voltak már thai, ázsiai éttermek, viszont ezek mind hagyományos étlapos, pincéres felállásban mentek.

Mi tudtuk, hogy nem szeretnénk beállni a sorba, hiszen pont abban éreztünk hiányt itthon, hogy a rohanó hétköznapokban gyorsan, egészséges ételeket nagyon nehéz találni.

Arról nem is beszélve, hogy különböző életmód/ételallergia igényeket egyáltalán nem elégítették ki. A wok technológia és a padthai wokbar menürendszere pont ezt az űrt kívánta pótolni.

– Mik voltak az építkezés fázisai? Milyen akadályokat kellett leküzdenetek még az első étterem megnyitása előtt?

– Négy tulajdonostársam közül mindenki olyan háttértudással érkezett, amivel tökéletesen kiegészítettük egymást már a kezdetekben is. Horváth Ági és Lovas Gusztáv is az építőiparban dolgozott, Simon Gergelynek pedig a vendéglátás területén volt tapasztalata. Az én feladatom az üzleti terv elkészítése és a pénzügyi rendszer kialakítása volt.

Sokszor gondolkodtunk rajta, de nem tudunk akadályokat feleleveníteni, mert az egész egy álom megvalósulása volt.

– Mikor éreztétek először, hogy tömeges igény van a padthaira, és egész étteremlánccá is fejlődhettek?

– Titkon vagy nem is annyira titkon a kezdetektől ez volt a terv, hogy egy több egységből álló étteremláncot szeretnénk létrehozni. Már a márka alapokat és a koncepciót is így terveztük meg, hogy könnyedén átültethető legyen. Az első egység már a nyitás napjától túlszárnyalta minden elvárásunk, így nem volt kérdés, hogy nem állunk meg.

– Hogyan vonzotok be újabb és újabb vendégeket, mi szerinted a jó marketing titka?

<
A cikk folytatódik a következő oldalon
>


hirdetés
KÖVESS MINKET:





hirdetés
craftunique.jpg

Egy magyar cég 3D nyomtatott termékei is segítenek a koronavírus elleni küzdelemben

Arcvédő maszkokkal és kilincsre szerelhető ajtónyitókkal is segíti a járvány elleni harcot a CraftUnique Kft.
Fotó: CraftUnique/Facebook - szmo.hu
2020. március 27.


hirdetés

Több száz arcvédő pajzsot nyomtatott ki és adományozott kórházaknak és önkormányzatoknak a 3D nyomtatókat gyártó CraftUnique.

A körülbelül egy óra alatt kinyomtatható pajzs nagy segítség lehet a szemüveges orvosoknak, akik nehezebben tudnak védőszemüveget húzni, de az önkormányzatoknál dolgozó szociális munkásoknak is hasznos, akik például az időseknek segítenek. Ezen kívül közterületeseknek, patikusoknak és idősek otthonában dolgozóknak is jól jöhet.

A CraftBot által gyártott arcvédő pajzsok

Az ellenálló, áttetsző PETG műanyagból készült tartozékot, vagyis magát a védőburkolatot a Makerspace Budapest és a fóti székhelyű Acryl World Kft. ajánlotta fel a pajzsokhoz.

A CraftUnique egy speciális, kilincsre szerelhető ajtónyitó eszközt is kinyomtatott, hogy a tenyerünk használata nélkül, alkarral ki lehessen nyitni az ajtókat, és még kisebb legyen a veszélye a kórokozók terjedésének.

A mintegy 350 pajzsból a Péterfy Kórház-Rendelőintézet Országos Traumatológiai Intézet, a Magyarországi Sürgősségi Ellátásért és Mentésért Alapítvány, valamint a szentgotthárdi, répcelaki, tamási és a kőbányai önkormányzatok kaptak.

hirdetés

Forrás: Index

hirdetés
KÖVESS MINKET:






hirdetés
netpincer-wolt-cim.jpg

Az ételkiszállítók lehetnek a járvány nagy nyertesei: a NetPincérhez és a Wolthoz is százával csatlakoznak új éttermek

Megkérdeztük a hazai piac két legnagyobb szereplőjét, mennyivel nőtt a forgalmuk, keresnek-e új munkaerőt és milyen biztonsági előírásokat vezettek be.
Láng Dávid - szmo.hu
2020. április 02.


hirdetés

A koronavírus-járvány kapcsán a megbetegedések mellett a gazdasági nehézségekről lehet a legtöbbet hallani. Elképesztően sok ember vesztette el a megélhetését, teljes ágazatok nullázódtak le egy szempillantás alatt,

A házhoz szállítás azonban szárnyal a home office munkarend és a kijárási korlátozás bevezetése óta.

Arra voltunk kíváncsiak, mennyiben változtatta ez meg a két legismertebb, ételkiszállítással foglalkozó cég mindennapjait, és mit várnak tőle hosszabb távon.

A NetPincért két akkori egyetemista alapította a Közgáz kollégiumában 1999-ben. A cég gyorsan piacvezetővé vált, már a mostani járványhelyzet előtt is országszerte 2000 étterem volt a partnerük. Négy éve felvásárolta a világ egyik legnagyobb online ételrendelő hálózata, a német Delivery Hero, az ő segítségükkel indították el 2018 májusában a NetPincér GO nevű szolgáltatást és az ehhez tartozó mobilapplikációt.

A finnországi központú Wolt épp a fenti időpontban, 2018 májusában jelent meg a magyar piacon, azóta folyamatosan növekednek. Kezdetben csak Budapesten, kisebb szállítási területtel kezdték el a szolgáltatást egy szűkített étterem kínálattal, majd az elmúlt két év során igyekeztek folyamatosan bővülni mindkét szempontból. Ma már négy városban, Budapesten kívül Pécsen, Győrben és Debrecenben is jelen vannak, közel 1000 étterem ételeit szállítják ki.

Ugyanazokat a kérdéseket tettük fel mindkettőjüknek.

hirdetés

Mekkora a forgalomnövekedés, hány új étterem kereste meg őket a veszélyhelyzet kihirdetése óta?

A Woltnál ugrásszerű növekedést tapasztalnak a rendelések számában, lényegében napról napra.

Az elmúlt két hétben körülbelül 600 étterem jelentkezett náluk, ami tízszerese a normál időszakokban megszokottnak. Ennek több mint a felével már le is szerződtek.

Juhász Alexandra marketingigazgató elmondása szerint ezek az új helyek is nagyon vonzóak a megrendelők számára, sokan kipróbálják őket. Szállítási területet is bővítettek már azóta, amit a továbbiakban is terveznek, hogy minél többeket tudjanak kiszolgálni.

A NetPincérnél a rendelések a vírust megelőzően is folyamatosan növekedtek, így nem tudják pontosan megmondani, az elmúlt pár hét növekedéséhez mennyiben járult hozzá a járvány – tudtuk meg Blaumann Debóra marketingigazgatótól.

Új jelentkezők viszont náluk is akadnak bőven: az elmúlt 2 hétben közel 900 étterem kereste fel őket csatlakozási szándékával.

Jelentős részük továbbra is budapesti vagy Budapest környéki, azonban a vidéki nagyvárosok élénkülése is egyre intenzívebb. Amennyiben minden, a csatlakozáshoz szükséges adatot benyújtanak, és a feltételeknek is megfelelnek, akár 3 napon belül bekerülhetnek a rendszerbe.

A most csatlakozók között olyan éttermek és étteremláncok is vannak, mint a Bellozzo, a Félix Kitchen&Bar, a The Box Donut, A Semmi Extra, A Zoska reggeliző, Franziska reggelizője, a Black Cab Burger, a Buja Disznók, a Neked csak Dezső!, a Séf utcája, a Crunchy, a padthai, a Burger King országszerte 41 éttermével, a debreceni Karantén grill, valamint a szintén debreceni Bonita Bistro, akik a 2019-es Nápolyi Pizza Világbajnokságon a legjobb magyar csapatként végeztek.

Milyen biztonsági előírásokat vezettek be?

A Woltnál az érintkezésmentes kiszállítás jelenleg alapbeállítás, tehát minden megrendelés teljesítése így történik. A felhasználóknak lehetőségük van ennek kikapcsolására, de ezt csak nagyon indokolt esetben javasolják nekik.

A legjobban akkor működik a folyamat, ha a rendeléskor megadják a futárnak írt megjegyzésben, hogyan tud bejutni az épületbe, illetve hova helyezze el a csomagot. A gyakorlatban vannak kihívások, előfordult például, hogy a kilincsre kérte a megrendelő akasztani az ételt, ez azonban leesett, mikor belülről az ajtót kinyitották. Napról napra minden futár és megrendelő tapasztaltabb lesz, így egyre kevesebb a fennakadás.

A NetPincér GO-nál külön lehet kiválasztani ezt az opciót egy checkbox segítségével, a NetPincér rendeléseknél pedig a megjegyzés rovatban lehet feltüntetni, ha érintkezésmentes szállítást szeretnénk kérni. Az eddigi visszajelzések alapján a folyamat mindenki számára gördülékeny, nem okoz problémát.

Mivel a NetPincér GO esetén érhető el a checkbox, erre vonatkozóan van pontos statisztikája a cégnek: itt már a rendelések 50%-ánál kérik, két hete ez az arány még csak 20% volt.

A futárok tudatosan figyelnek arra, egy adott rendelést pontosan hova kértek, és szükség esetén telefonon is egyeztetnek a vevővel, hogy a csomag biztonságosan eljuthasson találkozás nélkül is a fogadóhoz.

Részletes útmutatást kaptak a higiéniai előírásokkal kapcsolatban is, illetve igény esetén kézfertőtlenítőt is biztosítanak számukra. Rendszeresen fertőtlenítik az ételszállító dobozukat, valamint minden olyan, kiszállítás során használt eszközt, amivel esetleg más is érintkezhet.

A NetPincér az éttermi partnereinek is többször küldött tájékoztató levelet a koronavírus hazai megjelenése óta. Bár az EFSA (European Food Safety Authority) szerint a fertőzés nem terjed étellel vagy itallal, az éttermek továbbra is fokozottan figyelnek a HACCP és élelmiszerbiztonsági előírásokra.

Minimum 60%-os alkoholtartalmú tisztítószerrel kell, hogy fertőtlenítsenek minden eszközt, amelyet a futárral vagy a fogyasztókkal való fizikai kapcsolat alatt használnak. Továbbá rendszeresen le kell tisztítaniuk a kiszolgálási területet és azokat a tárgyakat, melyekkel a vendégek és futárok érintkeztek.

<
A cikk folytatódik a következő oldalon
>


hirdetés
KÖVESS MINKET:






hirdetés
puskas.png

A Puskás Aréna nyerte az Év stadionja címet

A világ 107 országából 30.632 voks érkezett, ezek majdnem felét, közel 14.955 ezer szavazatot a budapesti stadion kapta.
MTI - szmo.hu
2020. március 23.


hirdetés

A tavaly novemberben átadott Puskás Aréna nyerte a 2019-es Év stadionja címről döntő szavazást.

A futballarénákkal foglalkozó stadiumdb.com honlap által meghirdetett verseny kiírása alapján 19 ország létesítményei közül választhatták ki az öt legjobbat a szavazók.

A portál beszámolója alapján

a világ 107 országából 30.632 voks érkezett, ezek majdnem felét, közel 14.955 ezer szavazatot a budapesti stadion kapta.

A közlemény szerint a november 15-én felavatott létesítményre a világ minden tájáról, így a többi között Indonéziából, Argentínából, Lengyelországból, Nagy-Britanniából, az Egyesült Államokból és a Fülöp-szigetekről is érkeztek voksok.

hirdetés

A legjobbnak ítélt stadionra öt, a másodikra négy, a harmadikra három, a negyedikre kettő, az ötödikre pedig egy csillagot kellett adniuk a voksolóknak és a szavazatok összesítése, valamint szakértő építészek véleménye alapján ítélték oda az Év stadionja díjat.

A listára csak a tavaly átadott és legalább 10 ezer néző befogadására alkalmas arénák kerülhettek fel, a Puskás Aréna mellett a dunaszerdahelyi MOL Aréna is versenyben volt. Szavazni március 15-ig lehetett a weboldalon.

A honlap emlékeztetett: tavaly a szakmai zsűri a DVTK arénáját választotta az év legszebbjének.

A díjnyertes Puskás Aréna lesz az egyik helyszíne a koronavírus-járvány miatt idény nyárról a jövő évre halasztott labdarúgó Európa-bajnokságnak. A 2021. június 11-től július 11-ig tartó kontinensviadalon három csoportmérkőzést és egy nyolcaddöntőt rendeznek a stadionban, amely 2022 májusában otthont az Európa-liga fináléjának is.


hirdetés
KÖVESS MINKET:








Szeretlek Magyarország
Letöltés
x
Töltsd le a Szeretlek Magyarország mobil alkalmazást, hogy elsőként értesülhess a legfrissebb hírekről!