hirdetés
Usernet.jpg

A koronavírus járvány nagy nyertesei a webfejlesztő cégek

Az elmúlt időszakban, hatalmas igény mutatkozott a weboldalak, webshopok fejlesztésére, a webfejlesztő cégeknek korábban nem látott munka mennyiséggel kellett megbirkózniuk. A kialakult helyzettel kapcsolatban kérdeztük Tusnádi Istvánt, a Usernet webfejlesztő cég ügyvezetőjét.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2020. május 22.


hirdetés

A koronavírus járvány hatásainak eredményeképpen drasztikus változásoknak lehetünk tanúi a gazdaságban. Néhány hét, sőt sok esetben néhány nap leforgása alatt munkahelyek ezrei szűntek meg. Ezzel párhuzamosan a vállalkozásoknak nem várt gyorsasággal kellett megpróbálniuk reagálni a megváltozott helyzetre.

Mivel az elmúlt évtizedekben nem volt példa hasonló járványra, ezért nem voltak out-of-the-box megoldások, minden cégnek, minden iparágnak ad-hoc jelleggel kellett kidolgoznia a túlélési stratégiáját.

Ennek a stratégiának egy jelentős része többek között a karantén elrendelésének köszönhetően a digitalizáció. A munkafolyamatokat, kapcsolattartást SOS át kellett terelni a digitális útra, tekintettel arra, hogy a dolgozóknak otthon kellett maradniuk a karanténban.

Az üzleteknek, boltoknak, sőt nem csak a kereskedelmi cégeknek, de a szolgáltató cégeknek is villámgyorsan át kellett helyezniük szolgáltatásaikat a webre és megpróbálni a korábbi off-line tevékenységeiket on-line módon megoldani.

Ezeknek a folyamatoknak az eredményeképpen hatalmas igény mutatkozott a weboldalak, webshopok fejlesztésére, a webfejlesztő cégeknek korábban nem látott munka mennyiséggel kellett megbirkózniuk. A kialakult helyzettel kapcsolatban kérdeztük Tusnádi Istvánt, a Usernet webfejlesztő cég ügyvezetőjét.

hirdetés

– Milyen típusú megbízásaitok szaporodtak meg az utóbbi hetekben?

– Különböző típusú webfejlesztés munkáink vannak, amelyek elsősorban attól függenek, hogy a megbízó cég éppen milyen online jelenléttel bír. Azok a vállalkozások, amelyek még nem rendelkeztek weboldallal, felismerték, hogy enélkül most már nem tudnak létezni, ezért sürgősen szeretnének egyet.

A munkáink másik része a már meglévő ügyfelek weboldal módosítási kéréseit jelentik, amelyek során a sokszor naponta változó helyzetnek megfelelően kell kommunikálniuk a munkatársak, partnerek, ügyfelek felé. Ez hírek feltöltését, felbukkanó ablakok fejlesztését, weboldal szerkezeti átalakításokat jelentenek.

A beérkező megkeresések harmadik nagy csoportja pedig a webshopokhoz kötődik. A hirtelen kiéleződő online versenyben a cégek nagyobb energiát fektetnek az online jelenlétükbe, így a webshopjaik fejlesztésével is többet foglalkoznak.

Olyan webshop átvilágításokat, auditálásokat végzünk, amelyek célja, hogy gyorsan, komolyabb átalakítások nélkül, rávilágítsunk egy webáruház gyenge pontjaira, azokra a részekre, amelyek javításával növelni lehet a konverziót és ezzel együtt a bevételeket.

– Visszatérve a webfejlesztés munkákra, hogy látod, mennyi időbe telik egy cég weboldalának a fejlesztése?

– Ha nulláról indulunk, tehát abban az esetben, ha korábban még nem volt a cégnek weboldala?

– Igen.

– Weboldal és weboldal között nagy különbségek lehetnek mind a design, mint pedig a tartalom illetve a funkcionalitást illetően, de nagy átlagban úgy gondolom, hogy legalább 4-6 hétre van szükség ahhoz, hogy minden összeálljon és az oldal élesíthető legyen.

– Tehát 4-6 hetet dolgoztok a weboldalon?

– Nem, az effektív munka ennél jóval kevesebb. Az idő inkább az egyeztetéssel, kommunikációval illetve a feltöltendő anyagok elkészítésével szokott elmenni. Egy minőségi céges weboldalra sokrétű és nagy mennyiségű szöveges és képi információ feltöltésére van szükség, amit nem 3 nap előállítani. Szolgáltatás leírások, céges bemutatkozó, ügyfél ajánlások, blog cikkek, iroda fotók, referenciák, esettanulmány leírások kellenek és akkor még nem beszéltem a most már kötelező jogi dokumentumokról, például a jogi nyilatkozatról, adatvédelmi nyilatkozatról.

– Ha mindez készen van, azonnal elindul az oldal és következő percben már akár bevételt is termel?

– A működést tekintve igen. De ahhoz, hogy valóban esélye legyen egy újonnan induló weboldalnak bevételt termelnie, népszerűsítésre, marketingre van szükség. A emberek többsége a Google keresőhöz fordul, bármilyen terméket, szolgáltatást keres, tehát az a weboldal, amelyik a Google-ban nem ér el jó pozíciókat, esélytelen, hogy labdába rúgjon.

– Visszatérve a webshop auditokra, ezeknél a munkáknál mennyi az átfutási idő? Tehát ha van egy webshopom, úgy érzem nem teljesít igazán jól, mert bár jönnek a látogatók, de nagyon alacsony számban vásárolnak, akkor mennyi időbe telik, mire sikerült rendbe hozni?

– A webshop átvilágítások viszonylag gyorsan, 3-5 munkanapon belül készen vannak, de ettől még önmagában nem lesz jobb a webshop. Az auditálás során tett észrevételeket ugyanis ki kell javítani, tehát a webfejlesztő munkájára is szükség lesz ahhoz, hogy előrébb lépjünk. De amint ez megtörténik, az eredmény garantáltan pozitív lesz. Népszerű, sok éve működő webshopoknál is találunk olyan hibákat, amelyek javítása önmagában nagyot lendít a teljesítményen.


hirdetés
KÖVESS MINKET:




Címlapról ajánljuk
x


hirdetés
Roshni_Single_DSC_4364-1.jpg

Hűséges vásárlók vagyunk, de nem ragadunk le egynél

Legalábbis ez derült ki a Tescoval közösen készített törzsvásárlói attitűdökről készült felmérésünkből.
Szponzorált tartalom (x) - szmo.hu
2020. június 04.


hirdetés

Szeretjük elkötelezni magunkat, de nem csak egyfelé – derül ki a Tescoval közösen készített törzsvásárlói attitűdökről készült felmérésünkből, amelyben azt szerettük volna megtudni, mennyire vagytok hűséges vásárlók? Kérdéseinkre több mint 1300-an válaszoltatok, amit ezúton is köszönünk.

A válaszadók közel 42 százaléka két-három hűségkártyával rendelkezik, míg közel 24 százalékuknál négy-öt darab lapul, de ezeket tudatosan ki is használják. A legtöbben hipermarketek, élelmiszerláncok és drogériák hűségprogramjaihoz csatlakoznak, és több mint 68 százalék azok aránya, akik havonta két-három vagy akár több alkalommal is élnek a kapcsolódó kedvezményekkel.

Májusban végzett közös kérdőíves felmérésünk rávilágít arra, hogy az emberek túlnyomó többsége előre megtervezi vásárlásait. Míg a kitöltők közel egyharmada a legkedvezőbb ajánlatok után megy, több mint 60 százalékuk szeret visszatérni a jól megszokott helyekre. Nem meglepő tehát, hogy szinte ugyanilyen arányban (65,35%) vesznek részt akár kettő, de van, hogy több mint öt különböző üzlet törzsvásárlói programjában is. A vizsgálatból egyfajta fogyasztói tudatosság is kirajzolódik, közel ugyanolyan számban igényelnek ugyanis hűségkártyákat maguktól, mint ahányan az eladók ajánlására, de több mint 62 százalék csak akkor „adja be a derekát”, ha gyakran jár az adott helyre, és így ki is tudja használni a kedvezményeket. Mindössze 20 százalék azok aránya, akik ilyen esetben biztos, ami biztos alapon kérik a kártyát, de ők jellemzően gyakrabban is veszik igénybe az egyedi akciókat.

Hűségprogramok szempontjából a legnépszerűbbek a hipermarketek, az élelmiszerláncok és a drogériák. Őket követik közel 30 százalékkal a lakberendezési, illetve barkácsáruházak, majd közel 20-20 százalékkal a ruházati és sportboltok. A lista végén pedig a benzinkutak és a könyvkereskedések szerepelnek. A válaszadók 36,86 százaléka egy hónapon belül több mint háromszor, míg 31,71 százaléka kétszer-háromszor vesz igénybe törzsvásárlói kedvezményeket, amelyek közül a leginkább kedvelt forma a következő vásárlások végösszegét csökkentő pontgyűjtési lehetőség (50,27%).

A kitöltők több mint kétharmada ezért jellemzően így, vagyis a vásárlások végén használja fel a kedvezményeket, és csak közel 12 százalékuk ajándékozza meg magát olyan extra dologgal, amire egyébként nem költene, köztük is nagyobb a nők aránya. Jellemzően a gyakori kártyahasználók azok, akik akár egy plusz vásárlást is beiktatnak, hogy felhasználják a kedvezményeket, és előfordul, hogy ilyenkor még többet is költenek a megszokottnál.

hirdetés

„A legtöbb vásárló – a felmérés szerint 80 százalékuk – szereti szem előtt látni a műanyag- vagy papíralapú hűségkártyáit. Az is látszik azonban, hogy minél több kártyája van valakinek, annál inkább előnyben részesíti a digitális formátumot, hiszen másképp már nehéz ezeket kényelmesen hordozni, kezelni. Ugyanez igaz a férfiakra is, akik általában kis méretű tárcát hordanak maguknál. Ráadásul a válaszadók háromnegyede maradt már le kedvezményről azért, mert épp nem volt nála a kártyája, vagy, mert kifutott a beváltási határidőből. Nekik különösen hasznos az a megoldás, amit a plasztik kártya mellett mi is alkalmazunk: a Tesco Clubcard mobiltelefonos alkalmazással az összes utalvány és kupon egy helyen mindig velünk lehet, könnyedén átláthatjuk az egyenlegünket és az ajánlatokat, továbbá extra kedvezményeket is gyűjthetünk” – mondta Hatvani Gergely, a Tesco Magyarország Clubcard kampány- és operációs menedzsere.

A Clubcard hűségprogramban minden vásárló minden elköltött 100 forint után 1 pontot kap, az összegyűjtött pontokat pedig utalványok formájában használhatja fel a következő vásárlásai során. Az utalványok mellett a törzsvásárlói rendszerben személyre szabott kuponok is elérhetők, amelyeket a vásárlók kedvenc termékeikre válthatnak be.

Ha szeretnél Te is klubtag lenni, ide kattintva vagy az üzletekben igényelheted saját, ingyenes ClubCard-odat. Hogy miért éri még meg klubtagnak lenned, arról itt tájékozódhatsz.


hirdetés
KÖVESS MINKET:




hirdetés
nyit-6.jpg

34 kilótól szabadult meg szülése után az életmódváltásának köszönhetően

Sohasem késő elkezdeni – üzeni Mónika, aki saját történetével másokat is szeretne motiválni.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2020. május 29.


hirdetés

Sosem volt vékony alkat, de terhessége után nagyon sok súlyfelesleg maradt Mónikán. A most 30 éves nő azonban kemény munkával 34 kg-tól szabadult meg.

A sikertörténetét most azért osztja meg, hogy ezzel motiváljon másokat is.

"Mónika vagyok, 30 éves. Szeretném veletek megosztani sikertörténetemet az átalakulásomról.

Sohasem voltam az a nagyon vékony alkat, terhességem alatt még jobban elhíztam. 89 kg voltam szülés után, amikor belevágtam az életmódváltásba. 34 kg-tól szabadultam meg.

A fehér lisztet és a tésztát teljeskiörlésűre cseréltem, a hozzáadott cukrot tartalmazó ételeket elhagytam, tehát próbáltam egészségesen étkezni, ami sikerült is. Jelenleg is tartom ezt a fajta életmódot és mellé rendszeresen sportolok.

hirdetés

Történetemet látva bízom benne, hogy másokat is motiválok, hogy sohasem késő elkezdeni"

- írta meg portálunknak.

A látványos változásról fotókat is küldött:


hirdetés
KÖVESS MINKET:





hirdetés
affection-baby-baby-girl-beautiful-377058.jpg

Rendkívüli esetek Babaváró kölcsönnél - ezekre figyelj oda

Akadály lehet- a járványhelyzet? Felvehető-e a kölcsön Diákhitel mellett? Örökbefogadás esetén is jár-e a támogatás? Az OTP Bank, az államilag támogatott kölcsönök szakértőjének segítségével adunk választ a kérdésekre.
Szponzorált tartalom (X) - szmo.hu
2020. május 25.


hirdetés

Nemrég készítettünk egy kvízt, amelynek kitöltői azt tudhatták meg, hogy mennyire állnak készen az anyaságra. A válaszokból is kiderült, hogy a babavárás egyik legtöbb fejtörést okozó kérdései az anyagi biztonsággal függnek össze. Nem túl drágák-e a vizsgálatok? Mibe kerül beszerezni a babakelengyét? Jut-e mindenre elég pénz? A 2019-ben bevezetett, állami támogatású Babaváró kölcsön épp arra kínál megoldást, hogy ne kelljen a babát váró pároknak az anyagiak miatt aggódniuk. Az indulás óta több mint 40 ezer házaspár igényelt átlagosan 9,5 millió forint összegű támogatást.

A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) adatai szerint idén a házasságkötések száma jelentősen emelkedett, 4517 pár lépett frigyre, ami 140%-kal, 2631-gyel több a 2019. februári adatnál. A házasságkötések számának növekedésével a Babaváró kölcsönre jogosultak köre is folyamatosan bővül.

Ebben a cikkben utánajártunk, hogy kik jogosultak a kölcsönre, most pedig megvizsgálunk négy rendkívüli esetet közelebbről. Lássuk, mik a válaszok a felmerülő kérdésekre!

1. Szeretnénk igényelni babaváró kölcsönt, de nem tudom, lehet-e most. Ebben a koronavírus okozta helyzetben is fel tudjuk venni?

Válasz: Igen. Sőt annak érdekében, hogy a pénzintézetek csökkentsék a személyes érintkezések számát, a koronavírus világjárványra való tekintettel 2020. március 11-én kihirdetett veszélyhelyzet időtartama alatt és annak megszűnését követő 30. napig a Bababáró kölcsön meghatalmazott útján is igényelhető, így elég csak a házaspár egyik tagjának megkötni a szerződést. A Babaváró kölcsön igényléséhez TB igazolás benyújtása szükséges, amelyet érdemes az igénylést megelőzően beszerezni az illetékes kormányhivatalban vagy ügyfélkapun keresztül, elektronikus formában. A lakóhely szerint illetékes megyeszékhelyen működő egészségbiztosítási pénztár feladatkörben eljáró hivatalok adják ki az igazolást, amely akár több napot is igénybe vehet. A bankfiókokban az igazolás hiányában csak tájékoztatást tudunk nyújtani a termékről.

hirdetés
Az OTP Bank tanácsai a Babaváró kölcsönt igénylő házaspároknak:

- Már kiállított TB igazolással érkezzenek a bankfiókba

- Ha már túl van a feleség a terhesség 12. hetén, akkor hozza magával a terhes-gondozási kiskönyvét (orvosi pecséttel és aláírással).

A következő azonosító dokumentumokat ne hagyják otthon:

- Érvényes magyar személyazonosító igazolvány vagy útlevél vagy kártya formátumú jogosítvány

- Lakcímkártya magyarországi állandó lakcímmel és személyi azonosító számmal

- Adókártya, amely tartalmazza az adóazonosító jelet

- Ha az elmúlt 3 hónapban nem az OTP Banknál vezetett bankszámlára érkezett jövedelmük, 30 napnál nem régebbi munkáltatói jövedelemigazolás, vagy utolsó 3 havi bankszámlakivonat szükséges

Tájékozódjanak előzetesen az OTP Bank honlapján, a jogosultságról, szükséges dokumentumokról.

Kalkulálják ki előzetesen a törlesztő részletet az OTP Bank kalkulátorával.

2. Mi történik, ha a jelenlegi helyzetben elveszítettem az állásomat, és nem tudom fizetni a törlesztőrészletet?

Válasz: A mostani rendkívüli helyzetben életbe lépett a hiteltörlesztési moratórium. A 2020. december 31-ig elrendelt hiteltörlesztési moratórium a 2020. március 18-ig már folyósított Babaváró kölcsönökre vonatkozik. Az ilyen hitelek esetében további könnyítés, hogy a fizetési moratórium idején a részletszabályokat tartalmazó kormányrendelet szerint nem kell megfizetni a kezességvállalási díjat, ami a felvett összegtől függően néhány tízezer forintos megtakarítást jelenthet az ügyfeleknek. A kölcsön futamideje ugyan meghosszabbodik, de a törlesztőrészlet összege nem lehet magasabb, mint a szerződés szerinti törlesztőrészlet összege. Azoknak az ügyfeleknek, akik élni akarnak a hiteltörlesztési moratóriummal, nincs semmi teendőjük, az OTP Bank is automatikusan intézi a törlesztő részlet beszedését.

A 2020. március 19-től folyósított babaváró kölcsön szerződésekre a hiteltörlesztési moratórium ugyan nem vonatkozik, de a kölcsönigényléskor választható opcióként törlesztési biztosítás is köthető, amely – többek között – munkanélküliség esetén is segítséget nyújt.

3. Ha van Diákhitelem, igényelhetek babaváró támogatást?

Válasz: Igen, viszont az elbírálásnál figyelembe kell venni, hogy a Diákhitel és a Babaváró kölcsön törlesztője együtt sem haladhatja meg az igazolt havi nettó jövedelem 50%-át (500.000 Ft feletti jövedelem esetén a 60%-át).

4. Ha nem lehet egy párnak saját gyermeke, örökbefogadás esetén is igényelhetik a Babaváró kölcsönt?

Válasz: Igen, a 2019. július 1-je után született örökbefogadott gyermek után, ha az örökbefogadást engedélyező határozat a kölcsönkérelem benyújtását követően - első gyermek esetén legkésőbb a kölcsön folyósításától számított 5 éven belül - válik véglegessé.

Az OTP Bank számára kiemelkedően fontos kollégái és ügyfelei biztonsága. Ezért arra kérik a Babaváró kölcsönt igénylőket, hogy mielőtt a fiókba látogatnak tájékozódjanak az OTP Bank honlapján a kölcsön feltételeiről, illetve kérjenek visszahívást. Így telefonon keresztül megtudhatják, jogosultak lehetnek-e a kölcsönre, valamint fióki időpontfoglalással elkerülhetik a sorban állást.

5. Ha legalább 12 hetes magzatra tekintettel kérik a törlesztés szüneteltetését, és ezt követően elvetél a feleség, vagy esetleg halva születne a gyermek, akkor továbbra is figyelembe veszik ezt a gyermeket?

Válasz: Igen, a várandósság betöltött 12. hetétől kezdve már a magzat is a megszületett gyermekkel esik egy tekintet alá (ugyanakkor a vetélés vagy halvaszületés tényét 60 napon belül be kell jelenteni a hitelintézetnek).

*Jogi figyelmeztetés:

A hirdetésben szereplő kölcsönt a Magyarország Kormánya által biztosított babaváró támogatással nyújtjuk. A feltüntetett THM a 10 millió Ft hitelösszegű és 20 éves futamidejű Babaváró kölcsönre vonatkozik.

THM1: 0,4% THM2: 5,4%

hirdetés
KÖVESS MINKET:





hirdetés
Roshni_Single_DSC_4364-1.jpg

Hűséges vásárlók vagyunk, de nem ragadunk le egynél

Legalábbis ez derült ki a Tescoval közösen készített törzsvásárlói attitűdökről készült felmérésünkből.
Szponzorált tartalom (x) - szmo.hu
2020. június 04.


hirdetés

Szeretjük elkötelezni magunkat, de nem csak egyfelé – derül ki a Tescoval közösen készített törzsvásárlói attitűdökről készült felmérésünkből, amelyben azt szerettük volna megtudni, mennyire vagytok hűséges vásárlók? Kérdéseinkre több mint 1300-an válaszoltatok, amit ezúton is köszönünk.

A válaszadók közel 42 százaléka két-három hűségkártyával rendelkezik, míg közel 24 százalékuknál négy-öt darab lapul, de ezeket tudatosan ki is használják. A legtöbben hipermarketek, élelmiszerláncok és drogériák hűségprogramjaihoz csatlakoznak, és több mint 68 százalék azok aránya, akik havonta két-három vagy akár több alkalommal is élnek a kapcsolódó kedvezményekkel.

Májusban végzett közös kérdőíves felmérésünk rávilágít arra, hogy az emberek túlnyomó többsége előre megtervezi vásárlásait. Míg a kitöltők közel egyharmada a legkedvezőbb ajánlatok után megy, több mint 60 százalékuk szeret visszatérni a jól megszokott helyekre. Nem meglepő tehát, hogy szinte ugyanilyen arányban (65,35%) vesznek részt akár kettő, de van, hogy több mint öt különböző üzlet törzsvásárlói programjában is. A vizsgálatból egyfajta fogyasztói tudatosság is kirajzolódik, közel ugyanolyan számban igényelnek ugyanis hűségkártyákat maguktól, mint ahányan az eladók ajánlására, de több mint 62 százalék csak akkor „adja be a derekát”, ha gyakran jár az adott helyre, és így ki is tudja használni a kedvezményeket. Mindössze 20 százalék azok aránya, akik ilyen esetben biztos, ami biztos alapon kérik a kártyát, de ők jellemzően gyakrabban is veszik igénybe az egyedi akciókat.

Hűségprogramok szempontjából a legnépszerűbbek a hipermarketek, az élelmiszerláncok és a drogériák. Őket követik közel 30 százalékkal a lakberendezési, illetve barkácsáruházak, majd közel 20-20 százalékkal a ruházati és sportboltok. A lista végén pedig a benzinkutak és a könyvkereskedések szerepelnek. A válaszadók 36,86 százaléka egy hónapon belül több mint háromszor, míg 31,71 százaléka kétszer-háromszor vesz igénybe törzsvásárlói kedvezményeket, amelyek közül a leginkább kedvelt forma a következő vásárlások végösszegét csökkentő pontgyűjtési lehetőség (50,27%).

A kitöltők több mint kétharmada ezért jellemzően így, vagyis a vásárlások végén használja fel a kedvezményeket, és csak közel 12 százalékuk ajándékozza meg magát olyan extra dologgal, amire egyébként nem költene, köztük is nagyobb a nők aránya. Jellemzően a gyakori kártyahasználók azok, akik akár egy plusz vásárlást is beiktatnak, hogy felhasználják a kedvezményeket, és előfordul, hogy ilyenkor még többet is költenek a megszokottnál.

hirdetés

„A legtöbb vásárló – a felmérés szerint 80 százalékuk – szereti szem előtt látni a műanyag- vagy papíralapú hűségkártyáit. Az is látszik azonban, hogy minél több kártyája van valakinek, annál inkább előnyben részesíti a digitális formátumot, hiszen másképp már nehéz ezeket kényelmesen hordozni, kezelni. Ugyanez igaz a férfiakra is, akik általában kis méretű tárcát hordanak maguknál. Ráadásul a válaszadók háromnegyede maradt már le kedvezményről azért, mert épp nem volt nála a kártyája, vagy, mert kifutott a beváltási határidőből. Nekik különösen hasznos az a megoldás, amit a plasztik kártya mellett mi is alkalmazunk: a Tesco Clubcard mobiltelefonos alkalmazással az összes utalvány és kupon egy helyen mindig velünk lehet, könnyedén átláthatjuk az egyenlegünket és az ajánlatokat, továbbá extra kedvezményeket is gyűjthetünk” – mondta Hatvani Gergely, a Tesco Magyarország Clubcard kampány- és operációs menedzsere.

A Clubcard hűségprogramban minden vásárló minden elköltött 100 forint után 1 pontot kap, az összegyűjtött pontokat pedig utalványok formájában használhatja fel a következő vásárlásai során. Az utalványok mellett a törzsvásárlói rendszerben személyre szabott kuponok is elérhetők, amelyeket a vásárlók kedvenc termékeikre válthatnak be.

Ha szeretnél Te is klubtag lenni, ide kattintva vagy az üzletekben igényelheted saját, ingyenes ClubCard-odat. Hogy miért éri még meg klubtagnak lenned, arról itt tájékozódhatsz.


hirdetés
KÖVESS MINKET:







Szeretlek Magyarország
Letöltés
x
Töltsd le a Szeretlek Magyarország mobil alkalmazást, hogy elsőként értesülhess a legfrissebb hírekről!